Nest Bank i Fiserv rozpoczęły współpracę.
Business Edge
ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl
Warszawa, 11 marca 2021 – Wraz z wyborem First Data Polska S.A. należącej do Fiserv na nowego dostawcę usług outsourcingu kart płatniczych VISA, Nest Bank kontynuuje rozwój w obszarze digital i wprowadza nowe usługi dla swoich klientów. Fiserv, wiodący globalny dostawca technologii płatniczych i usług finansowych, będzie świadczyć na rzecz nowego klienta usługi kompleksowego zarządzania transakcjami i obsługi kart debetowych i kredytowych banku, w tym wydawnictwo kart tradycyjnych i internetowych oraz usługi monitorowania transakcji oszukańczych.
Nest Bank jako jeden z pierwszych na polskim rynku wprowadzi do swojej oferty usługę online card issuing, która umożliwia wydanie w pełni funkcjonalnej wirtualnej karty płatniczej w ciągu kilkunastu sekund. Jednocześnie możliwe stanie się zarządzanie pełnym cyklem życia karty w czasie rzeczywistym, m.in. jej aktywacją, zmianami limitów czy jej zastrzeżeniem.
– Zdecydowaliśmy się na wybór Fiserv jako partnera w zakresie obsługi kart płatniczych, ponieważ łączą nas wspólne wartości: innowacyjność, profesjonalizm i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jesteśmy bankiem, który stawia na cyfrowe kanały obsługi klienta i intensywnie je rozwija. Dlatego zależy nam na pozyskiwaniu innowacyjnych partnerów takich jak Fiserv. Doceniamy również wkład firmy w budowanie nowoczesnego rynku płatności bezgotówkowych w Polsce z naciskiem na bezpieczeństwo użytkowników kart – mówi Agnieszka Porębska-Kość, Członek Zarządu Nest Banku.
Na początku marca zakończono z sukcesem migrację danych kart z systemów banku do Fiserv. Co więcej, zarówno karty, jak i kody PIN pozostały takie same i nie wymagają zmiany.
Ponadto Fiserv będzie świadczyć na rzecz Nest Banku usługi monitorowania transakcji i prowadzić szczegółowe analizy danych, których celem jest zapewnienie najwyższego stopnia bezpieczeństwa transakcji, rozpoznanie podejrzanych transakcji oraz eliminacja oszustw i wyłudzeń.
Nest Bank specjalizuje się w obsłudze mikro i małych firm. Posiada także konta, lokaty i produkty inwestycyjne dla klientów indywidualnych. Bank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, w oparciu o strategię zbudowaną wokół innowacyjnych produktów oraz elastycznego, efektywnego podejściu do indywidualnych potrzeb klientów indywidualnych i przedsiębiorców.
– Konsumenci nadal oczekują od banków wygody, jaką jest płatność kartą, a ponieważ coraz więcej transakcji przeprowadzają online, takie usługi jak wydawnictwo kart wirtualnych, zaspokoją ich potrzeby w zakresie bezpiecznych i wygodnych płatności. Z dumą witamy Nest Bank jako naszego nowego klienta, który stawia na wdrażanie tej usługi z myślą o obecnych i przyszłych potrzebach swoich klientów" – mówi Krzysztof Polończyk, Prezes Zarządu First Data Polska S.A. należącej do Fiserv.
Bank zapowiedział również kontynuację rozwoju obszaru digital poprzez wprowadzanie nowych usług w kanałach internetowym i mobilnym, w czym otrzyma pełne wsparcie First Data Polska należącej do Fiserv.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.