Nest Bank i Fiserv rozpoczęły współpracę.
Business Edge
ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl
Warszawa, 11 marca 2021 – Wraz z wyborem First Data Polska S.A. należącej do Fiserv na nowego dostawcę usług outsourcingu kart płatniczych VISA, Nest Bank kontynuuje rozwój w obszarze digital i wprowadza nowe usługi dla swoich klientów. Fiserv, wiodący globalny dostawca technologii płatniczych i usług finansowych, będzie świadczyć na rzecz nowego klienta usługi kompleksowego zarządzania transakcjami i obsługi kart debetowych i kredytowych banku, w tym wydawnictwo kart tradycyjnych i internetowych oraz usługi monitorowania transakcji oszukańczych.
Nest Bank jako jeden z pierwszych na polskim rynku wprowadzi do swojej oferty usługę online card issuing, która umożliwia wydanie w pełni funkcjonalnej wirtualnej karty płatniczej w ciągu kilkunastu sekund. Jednocześnie możliwe stanie się zarządzanie pełnym cyklem życia karty w czasie rzeczywistym, m.in. jej aktywacją, zmianami limitów czy jej zastrzeżeniem.
– Zdecydowaliśmy się na wybór Fiserv jako partnera w zakresie obsługi kart płatniczych, ponieważ łączą nas wspólne wartości: innowacyjność, profesjonalizm i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jesteśmy bankiem, który stawia na cyfrowe kanały obsługi klienta i intensywnie je rozwija. Dlatego zależy nam na pozyskiwaniu innowacyjnych partnerów takich jak Fiserv. Doceniamy również wkład firmy w budowanie nowoczesnego rynku płatności bezgotówkowych w Polsce z naciskiem na bezpieczeństwo użytkowników kart – mówi Agnieszka Porębska-Kość, Członek Zarządu Nest Banku.
Na początku marca zakończono z sukcesem migrację danych kart z systemów banku do Fiserv. Co więcej, zarówno karty, jak i kody PIN pozostały takie same i nie wymagają zmiany.
Ponadto Fiserv będzie świadczyć na rzecz Nest Banku usługi monitorowania transakcji i prowadzić szczegółowe analizy danych, których celem jest zapewnienie najwyższego stopnia bezpieczeństwa transakcji, rozpoznanie podejrzanych transakcji oraz eliminacja oszustw i wyłudzeń.
Nest Bank specjalizuje się w obsłudze mikro i małych firm. Posiada także konta, lokaty i produkty inwestycyjne dla klientów indywidualnych. Bank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, w oparciu o strategię zbudowaną wokół innowacyjnych produktów oraz elastycznego, efektywnego podejściu do indywidualnych potrzeb klientów indywidualnych i przedsiębiorców.
– Konsumenci nadal oczekują od banków wygody, jaką jest płatność kartą, a ponieważ coraz więcej transakcji przeprowadzają online, takie usługi jak wydawnictwo kart wirtualnych, zaspokoją ich potrzeby w zakresie bezpiecznych i wygodnych płatności. Z dumą witamy Nest Bank jako naszego nowego klienta, który stawia na wdrażanie tej usługi z myślą o obecnych i przyszłych potrzebach swoich klientów" – mówi Krzysztof Polończyk, Prezes Zarządu First Data Polska S.A. należącej do Fiserv.
Bank zapowiedział również kontynuację rozwoju obszaru digital poprzez wprowadzanie nowych usług w kanałach internetowym i mobilnym, w czym otrzyma pełne wsparcie First Data Polska należącej do Fiserv.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.