Komunikaty PR

Netto z międzynarodową nagrodą European Private Label Awards dla marki Lovena

2020-02-04  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Bambusowe bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020. Detalista został doceniony za przyszłościową inicjatywę i wysiłki wkładane w ograniczenie produkcji plastiku.

Wykonane z bambusa, bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena to odpowiedź Netto na konieczność ograniczenia produkcji plastiku, stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla środowiska. Produkt został uhonorowany i otrzymał główną nagrodę w kategorii „Non-food Personal Care” w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020.

Głównym surowcem wykorzystanym do produkcji ekologicznych patyczków higienicznych Lovena jest bambus pochodzący ze zrównoważonych upraw. Pudełko – opakowanie produktu ma certyfikat FSC i jest wykonane w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyclingu. Produkt został wprowadzony na miejsce wycofanych ze sprzedaży plastikowych patyczków higienicznych Lovena.

European Private Label Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez wiodący ogólnoeuropejski magazyn dla branży spożywczej European Supermarket Magazine. Jego celem jest wyłonienie najbardziej innowacyjnych marek własnych, które z powodzeniem mogą konkurować z innymi największymi i znanymi markami dostępnymi w europejskich supermarketach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów Biuro prasowe
2024-06-25 | 15:00

E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

  E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów   Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości
Handel Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm
2024-06-25 | 14:23

Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm

Decathlon, wiodąca marka sportowa o globalnym zasięgu i szerokiej specjalizacji, we współpracy z Arval Service Lease Polska, liderem rynku wynajmu pojazdów, zaoferował swoim
Handel 9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
2024-06-25 | 13:00

9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka

Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie (woj.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania

Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.