Netto z międzynarodową nagrodą European Private Label Awards dla marki Lovena
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Bambusowe bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020. Detalista został doceniony za przyszłościową inicjatywę i wysiłki wkładane w ograniczenie produkcji plastiku.
Wykonane z bambusa, bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena to odpowiedź Netto na konieczność ograniczenia produkcji plastiku, stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla środowiska. Produkt został uhonorowany i otrzymał główną nagrodę w kategorii „Non-food Personal Care” w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020.
Głównym surowcem wykorzystanym do produkcji ekologicznych patyczków higienicznych Lovena jest bambus pochodzący ze zrównoważonych upraw. Pudełko – opakowanie produktu ma certyfikat FSC i jest wykonane w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyclingu. Produkt został wprowadzony na miejsce wycofanych ze sprzedaży plastikowych patyczków higienicznych Lovena.
European Private Label Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez wiodący ogólnoeuropejski magazyn dla branży spożywczej European Supermarket Magazine. Jego celem jest wyłonienie najbardziej innowacyjnych marek własnych, które z powodzeniem mogą konkurować z innymi największymi i znanymi markami dostępnymi w europejskich supermarketach.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.