Komunikaty PR

Netto zamiast Tesco na warszawskim Gocławiu

2021-05-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Firma budowlana INFINE skończyła remont sklepu Netto przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie, który zajął miejsce znajdującego się tam dotychczas hipermarketu Tesco. Wnętrze budynku zostało odświeżone. Wymieniono sufity i posadzki, pomalowano ściany, zamontowano nowe instalacje elektryczne, a także wykonano nowe stoiska handlowe.

Przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie powstał hipermarket Netto. W obiekcie właśnie zakończył się generalny remont, który sprawił, że lokal zyskał zupełnie nowy i odświeżony wygląd, a przestrzenie sklepowe stały się bardziej funkcjonalne. Za całość prac remontowych odpowiadała firma INFINE.   

„Mamy duże doświadczenie w rewitalizacji obiektów handlowych, ale każdy projekt wymaga od nas indywidualnego podejścia. Podczas remontu sklepu Netto musieliśmy wykazać się nie tylko znajomością nowych technologii, ale też odpowiednim podziałem prac i dobrą organizacją zespołu, by zdążyć ze wszystkim na czas, a jednocześnie zachować wysoki poziom świadczonych usług. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna tak duża firma i możemy dodać następny ciekawy projekt do naszego portfolio” – powiedział Grzegorz Zapała, Dyrektor ds. Realizacji firmy INFINE.

Największe zmiany widoczne są w hali sprzedaży. Wnętrze zyskało odświeżone posadzki wyłożone płytkami oraz sufity i ściany, którym nadano zupełnie nowy kolor. Na ścianach pojawiły się również laminaty dekoracyjne oraz stalowe narożniki, chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zaaranżowano też nowe stoisko mięsne oraz piekarnicze, które powstało w miejscu dotychczasowej chłodni. Kompleksowo odświeżone zostały również zaplecza socjalne, biuro kierownika sklepu oraz pasaże główne, które stały się dużo bardzie przestronne dzięki wyburzeniu części ścian. W ramach prac remontowych odmalowano też oznaczenia miejsc postojowych na parkingu podziemnym, zamontowano odbojnice stalowe, wymieniono wycieraczki, a także wykonano nowe instalacje elektryczne i oświetleniowe oraz ściany oddzielenia przeciwpożarowego.

Netto to duńska sieć osiedlowych supermarketów, która obecnie jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. W całym kraju znajduje się obecnie ponad 400 sklepów. Ich liczba jednak cały czas rośnie, poprzez otwieranie nowych obiektów handlowych w lokalizacjach przejętych od Tesco. Przykładem takiego sklepu jest Netto przy ul. Kwiatkowskiego, którego otwarcie miało miejsce 27 maja br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.