Netto zamiast Tesco na warszawskim Gocławiu
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Firma budowlana INFINE skończyła remont sklepu Netto przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie, który zajął miejsce znajdującego się tam dotychczas hipermarketu Tesco. Wnętrze budynku zostało odświeżone. Wymieniono sufity i posadzki, pomalowano ściany, zamontowano nowe instalacje elektryczne, a także wykonano nowe stoiska handlowe.
Przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie powstał hipermarket Netto. W obiekcie właśnie zakończył się generalny remont, który sprawił, że lokal zyskał zupełnie nowy i odświeżony wygląd, a przestrzenie sklepowe stały się bardziej funkcjonalne. Za całość prac remontowych odpowiadała firma INFINE.
„Mamy duże doświadczenie w rewitalizacji obiektów handlowych, ale każdy projekt wymaga od nas indywidualnego podejścia. Podczas remontu sklepu Netto musieliśmy wykazać się nie tylko znajomością nowych technologii, ale też odpowiednim podziałem prac i dobrą organizacją zespołu, by zdążyć ze wszystkim na czas, a jednocześnie zachować wysoki poziom świadczonych usług. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna tak duża firma i możemy dodać następny ciekawy projekt do naszego portfolio” – powiedział Grzegorz Zapała, Dyrektor ds. Realizacji firmy INFINE.
Największe zmiany widoczne są w hali sprzedaży. Wnętrze zyskało odświeżone posadzki wyłożone płytkami oraz sufity i ściany, którym nadano zupełnie nowy kolor. Na ścianach pojawiły się również laminaty dekoracyjne oraz stalowe narożniki, chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zaaranżowano też nowe stoisko mięsne oraz piekarnicze, które powstało w miejscu dotychczasowej chłodni. Kompleksowo odświeżone zostały również zaplecza socjalne, biuro kierownika sklepu oraz pasaże główne, które stały się dużo bardzie przestronne dzięki wyburzeniu części ścian. W ramach prac remontowych odmalowano też oznaczenia miejsc postojowych na parkingu podziemnym, zamontowano odbojnice stalowe, wymieniono wycieraczki, a także wykonano nowe instalacje elektryczne i oświetleniowe oraz ściany oddzielenia przeciwpożarowego.
Netto to duńska sieć osiedlowych supermarketów, która obecnie jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. W całym kraju znajduje się obecnie ponad 400 sklepów. Ich liczba jednak cały czas rośnie, poprzez otwieranie nowych obiektów handlowych w lokalizacjach przejętych od Tesco. Przykładem takiego sklepu jest Netto przy ul. Kwiatkowskiego, którego otwarcie miało miejsce 27 maja br.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.