Komunikaty PR

Netto zamiast Tesco na warszawskim Gocławiu

2021-05-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Firma budowlana INFINE skończyła remont sklepu Netto przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie, który zajął miejsce znajdującego się tam dotychczas hipermarketu Tesco. Wnętrze budynku zostało odświeżone. Wymieniono sufity i posadzki, pomalowano ściany, zamontowano nowe instalacje elektryczne, a także wykonano nowe stoiska handlowe.

Przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie powstał hipermarket Netto. W obiekcie właśnie zakończył się generalny remont, który sprawił, że lokal zyskał zupełnie nowy i odświeżony wygląd, a przestrzenie sklepowe stały się bardziej funkcjonalne. Za całość prac remontowych odpowiadała firma INFINE.   

„Mamy duże doświadczenie w rewitalizacji obiektów handlowych, ale każdy projekt wymaga od nas indywidualnego podejścia. Podczas remontu sklepu Netto musieliśmy wykazać się nie tylko znajomością nowych technologii, ale też odpowiednim podziałem prac i dobrą organizacją zespołu, by zdążyć ze wszystkim na czas, a jednocześnie zachować wysoki poziom świadczonych usług. Cieszymy się, że zaufała nam kolejna tak duża firma i możemy dodać następny ciekawy projekt do naszego portfolio” – powiedział Grzegorz Zapała, Dyrektor ds. Realizacji firmy INFINE.

Największe zmiany widoczne są w hali sprzedaży. Wnętrze zyskało odświeżone posadzki wyłożone płytkami oraz sufity i ściany, którym nadano zupełnie nowy kolor. Na ścianach pojawiły się również laminaty dekoracyjne oraz stalowe narożniki, chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zaaranżowano też nowe stoisko mięsne oraz piekarnicze, które powstało w miejscu dotychczasowej chłodni. Kompleksowo odświeżone zostały również zaplecza socjalne, biuro kierownika sklepu oraz pasaże główne, które stały się dużo bardzie przestronne dzięki wyburzeniu części ścian. W ramach prac remontowych odmalowano też oznaczenia miejsc postojowych na parkingu podziemnym, zamontowano odbojnice stalowe, wymieniono wycieraczki, a także wykonano nowe instalacje elektryczne i oświetleniowe oraz ściany oddzielenia przeciwpożarowego.

Netto to duńska sieć osiedlowych supermarketów, która obecnie jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. W całym kraju znajduje się obecnie ponad 400 sklepów. Ich liczba jednak cały czas rośnie, poprzez otwieranie nowych obiektów handlowych w lokalizacjach przejętych od Tesco. Przykładem takiego sklepu jest Netto przy ul. Kwiatkowskiego, którego otwarcie miało miejsce 27 maja br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.