Komunikaty PR

NeuroSYS pozyskał 5 mln zł na rozwój sztucznej inteligencji

2020-11-18  |  11:00
Biuro prasowe

Software house z Wrocławia otrzymał ponad 5 milionów złotych na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Kapitał pozyskany od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju zostanie przeznaczony na rozwój platformy e-learningowej, a dokładnie na wdrożenie modułu bazy wiedzy zasilanego algorytmami AI. 

Grant naukowo-badawczy pozwoli na rozbudowę platformy e-learningowej Samelane o elementy sztucznej inteligencji. System umożliwi zautomatyzowane wdrażanie i szkolenie pracowników, szczególnie w branży przemysłowej i usługowej. Dzięki inteligentnym okularom, które łączą treści generowane komputerowo z naturalnym polem widzenia człowieka, możliwe będą szkolenia pracowników produkcyjnych całkowicie bez udziału instruktora. Analiza treści przez algorytmy AI umożliwi także stworzenie zaawansowanej wyszukiwarki treści szkoleniowych i błyskawiczne odnalezienie potrzebnych informacji na platformie e-learningowej. 

Rozwiązanie sprawdza się w szczególnie w przypadku osób, które dopiero się uczą np. z działów obsługi klienta czy też potrzebujących odświeżyć wiedzę szkoleniową w konkretnym zakresie. – Zwłaszcza obecnie, gdy większość szkoleń została przeniesiona online, problemem staje się odnalezienie się w gąszczu plików i różnych formatów. Wyłowienie odpowiednich treści staje się praktycznie niemożliwe tradycyjnymi metodami. Dzięki sztucznej inteligencji, która analizuje wszystkie materiały szkoleniowe bez względu na ich format, odszukanie potrzebnych w codziennej pracy, wysoce dopasowanych informacji zajmuje sekundy. W oczywisty sposób przekłada się to na wzrost wiedzy w organizacji i zysk przedsiębiorstwa – wyjaśnia Tomasz Kowalczyk, prezes NeuroSYS. 

Już teraz platforma Samelane z powodzeniem funkcjonuje w firmach w Polsce i za granicą. Jedną z nich jest Comcast – największa na świecie korporacja mediowa i najpopularniejszy dostawca usług internetowych w Stanach Zjednoczonych. Z platformy stworzonej przez wrocławską firmę korzysta obecnie ponad 40.000 pracowników firmy Comcast w jej oddziałach zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Meksyku, Indiach, Filipinach, Rumunii czy Kolumbii.

Natomiast na rodzimym rynku platforma Samelane została wdrożona w Grupie Azoty – największej w Polsce spółce z branży chemicznej. Dzięki systemowi do e-nauki wiedza doświadczonych pracowników może pozostać w firmie, a koszty szkolenia nowej kadry zostały znacząco ograniczone. Produkt firmy NeuroSYS nie tylko wprowadził do Grupy Azoty kursy cyfrowe i oparte o rozszerzoną rzeczywistość, ale przede wszystkim ustrukturyzował proces transferu wiedzy w organizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.