NFON prezentuje nowy Nconnect Voice
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl
Nconnect Voice jako pierwszy wkracza do chmury bez aktualizacji infrastruktury.
Najnowocześniejsze rozwiązanie dla biznesu
NFON AG, jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze prezentuje Nconnect Voice, nowy i łatwy w obsłudze sposób, dzięki któremu firmy mogą przejść na komunikację w chmurze bez konieczności aktualizacji infrastruktury. Nconnect Voice daje firmom ze wszystkich branż możliwość łączenia ich starszego systemu PBX i punktów końcowych (na przykład telefonów stacjonarnych) z chmurą. Rozwiązanie to wykorzystuje technologię VoIP do obsługi połączeń i obsługuje wszystkie znane funkcje ISDN. „Wiele firm, zwłaszcza średnich, nadal posiada klasyczne systemy telefoniczne, których nie można jeszcze wycofać, na przykład z powodu staromodnych umów na czas określony” - wyjaśnia Jan-Peter Koopmann, dyrektor ds. technologii w NFON AG. „Dla tych firm oferujemy ultranowoczesne rozwiązanie, które powstało w idealnym momencie, biorąc pod uwagę wyłączenie ISDN i ciągłą migrację do VoIP”.
Wiele zalet, niewielki wysiłek
Dzięki Nconnect Voice firmy zyskują dostęp do nowego, nowoczesnego świata komunikacji, jednocześnie zwiększając wydajność swojego aktualnego systemu telefonicznego. Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG dodaje: „Nconnect Voice przenosi komunikację biznesową na nowy poziom. Łączy pełną kontrolę kosztów ze wstępnie zdefiniowanym pakietem świadczeń; zapobieganie oszustwom z najnowocześniejszymi funkcjami bezpieczeństwa; kompatybilność z narzędziami ujednoliconej komunikacji takimi jak Microsoft Teams oraz nowy portal klienta umożliwiający konfigurację. Nowy Nconnect Voice to kolejny punkt odniesienia w nowoczesnej technologii chmurowej na skalę europejską. Łączymy ludzi w całej Europie i skracamy przestoje dzięki gwarantowanej dostępności platformy na poziomie 99,9%." Wyrafinowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak blokowanie połączeń i tworzenie kopii zapasowych to kolejne nowe funkcje Nconnect Voice. Aby dostosować się do szerokiego zakresu potrzeb klientów, klienci mogą wybierać spośród czterech różnych ofert pakietowych, jest również oferta niestandardowa w przypadku dużych ilości połączeń.
Wszechstronny, szybki i prosty
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą szybko i bezproblemowo skonfigurować łącza SIP w samoobsługowym portalu, a także mieć wszystkie dane techniczne na wyciągnięcie ręki, zawsze i wszędzie. Stefan Walcz komentuje: „Wiele nowatorskich funkcji jest standardem, ale położyliśmy duży nacisk na kompatybilność ze wszystkimi głównymi producentami usług w chmurze. Warto podkreślić również prostą i intuicyjną konfiguracją, a także elastyczne modele umów i cen. Nconnect Voice to bezpieczne i niezawodne rozwiązanie, stworzone w Europie."
Informacje na temat NFON AG
NFON AG jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze – wśród jego klientów jest ponad 40 000 firm z 15 krajów europejskich. Dzięki Cloudya, NFON oferuje łatwe w użyciu i niezawodne rozwiązanie do zaawansowanej komunikacji biznesowej w chmurze. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom komunikacyjnym umożliwia europejskim firmom wzrost jakości pracy każdego dnia. NFON to nowa wolność w komunikacji biznesowej. http://www.nfon.com/

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.