NFON prezentuje nowy Nconnect Voice
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl
Nconnect Voice jako pierwszy wkracza do chmury bez aktualizacji infrastruktury.
Najnowocześniejsze rozwiązanie dla biznesu
NFON AG, jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze prezentuje Nconnect Voice, nowy i łatwy w obsłudze sposób, dzięki któremu firmy mogą przejść na komunikację w chmurze bez konieczności aktualizacji infrastruktury. Nconnect Voice daje firmom ze wszystkich branż możliwość łączenia ich starszego systemu PBX i punktów końcowych (na przykład telefonów stacjonarnych) z chmurą. Rozwiązanie to wykorzystuje technologię VoIP do obsługi połączeń i obsługuje wszystkie znane funkcje ISDN. „Wiele firm, zwłaszcza średnich, nadal posiada klasyczne systemy telefoniczne, których nie można jeszcze wycofać, na przykład z powodu staromodnych umów na czas określony” - wyjaśnia Jan-Peter Koopmann, dyrektor ds. technologii w NFON AG. „Dla tych firm oferujemy ultranowoczesne rozwiązanie, które powstało w idealnym momencie, biorąc pod uwagę wyłączenie ISDN i ciągłą migrację do VoIP”.
Wiele zalet, niewielki wysiłek
Dzięki Nconnect Voice firmy zyskują dostęp do nowego, nowoczesnego świata komunikacji, jednocześnie zwiększając wydajność swojego aktualnego systemu telefonicznego. Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG dodaje: „Nconnect Voice przenosi komunikację biznesową na nowy poziom. Łączy pełną kontrolę kosztów ze wstępnie zdefiniowanym pakietem świadczeń; zapobieganie oszustwom z najnowocześniejszymi funkcjami bezpieczeństwa; kompatybilność z narzędziami ujednoliconej komunikacji takimi jak Microsoft Teams oraz nowy portal klienta umożliwiający konfigurację. Nowy Nconnect Voice to kolejny punkt odniesienia w nowoczesnej technologii chmurowej na skalę europejską. Łączymy ludzi w całej Europie i skracamy przestoje dzięki gwarantowanej dostępności platformy na poziomie 99,9%." Wyrafinowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak blokowanie połączeń i tworzenie kopii zapasowych to kolejne nowe funkcje Nconnect Voice. Aby dostosować się do szerokiego zakresu potrzeb klientów, klienci mogą wybierać spośród czterech różnych ofert pakietowych, jest również oferta niestandardowa w przypadku dużych ilości połączeń.
Wszechstronny, szybki i prosty
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą szybko i bezproblemowo skonfigurować łącza SIP w samoobsługowym portalu, a także mieć wszystkie dane techniczne na wyciągnięcie ręki, zawsze i wszędzie. Stefan Walcz komentuje: „Wiele nowatorskich funkcji jest standardem, ale położyliśmy duży nacisk na kompatybilność ze wszystkimi głównymi producentami usług w chmurze. Warto podkreślić również prostą i intuicyjną konfiguracją, a także elastyczne modele umów i cen. Nconnect Voice to bezpieczne i niezawodne rozwiązanie, stworzone w Europie."
Informacje na temat NFON AG
NFON AG jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze – wśród jego klientów jest ponad 40 000 firm z 15 krajów europejskich. Dzięki Cloudya, NFON oferuje łatwe w użyciu i niezawodne rozwiązanie do zaawansowanej komunikacji biznesowej w chmurze. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom komunikacyjnym umożliwia europejskim firmom wzrost jakości pracy każdego dnia. NFON to nowa wolność w komunikacji biznesowej. http://www.nfon.com/

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.