NFON prezentuje nowy Nconnect Voice
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl
Nconnect Voice jako pierwszy wkracza do chmury bez aktualizacji infrastruktury.
Najnowocześniejsze rozwiązanie dla biznesu
NFON AG, jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze prezentuje Nconnect Voice, nowy i łatwy w obsłudze sposób, dzięki któremu firmy mogą przejść na komunikację w chmurze bez konieczności aktualizacji infrastruktury. Nconnect Voice daje firmom ze wszystkich branż możliwość łączenia ich starszego systemu PBX i punktów końcowych (na przykład telefonów stacjonarnych) z chmurą. Rozwiązanie to wykorzystuje technologię VoIP do obsługi połączeń i obsługuje wszystkie znane funkcje ISDN. „Wiele firm, zwłaszcza średnich, nadal posiada klasyczne systemy telefoniczne, których nie można jeszcze wycofać, na przykład z powodu staromodnych umów na czas określony” - wyjaśnia Jan-Peter Koopmann, dyrektor ds. technologii w NFON AG. „Dla tych firm oferujemy ultranowoczesne rozwiązanie, które powstało w idealnym momencie, biorąc pod uwagę wyłączenie ISDN i ciągłą migrację do VoIP”.
Wiele zalet, niewielki wysiłek
Dzięki Nconnect Voice firmy zyskują dostęp do nowego, nowoczesnego świata komunikacji, jednocześnie zwiększając wydajność swojego aktualnego systemu telefonicznego. Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG dodaje: „Nconnect Voice przenosi komunikację biznesową na nowy poziom. Łączy pełną kontrolę kosztów ze wstępnie zdefiniowanym pakietem świadczeń; zapobieganie oszustwom z najnowocześniejszymi funkcjami bezpieczeństwa; kompatybilność z narzędziami ujednoliconej komunikacji takimi jak Microsoft Teams oraz nowy portal klienta umożliwiający konfigurację. Nowy Nconnect Voice to kolejny punkt odniesienia w nowoczesnej technologii chmurowej na skalę europejską. Łączymy ludzi w całej Europie i skracamy przestoje dzięki gwarantowanej dostępności platformy na poziomie 99,9%." Wyrafinowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak blokowanie połączeń i tworzenie kopii zapasowych to kolejne nowe funkcje Nconnect Voice. Aby dostosować się do szerokiego zakresu potrzeb klientów, klienci mogą wybierać spośród czterech różnych ofert pakietowych, jest również oferta niestandardowa w przypadku dużych ilości połączeń.
Wszechstronny, szybki i prosty
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą szybko i bezproblemowo skonfigurować łącza SIP w samoobsługowym portalu, a także mieć wszystkie dane techniczne na wyciągnięcie ręki, zawsze i wszędzie. Stefan Walcz komentuje: „Wiele nowatorskich funkcji jest standardem, ale położyliśmy duży nacisk na kompatybilność ze wszystkimi głównymi producentami usług w chmurze. Warto podkreślić również prostą i intuicyjną konfiguracją, a także elastyczne modele umów i cen. Nconnect Voice to bezpieczne i niezawodne rozwiązanie, stworzone w Europie."
Informacje na temat NFON AG
NFON AG jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze – wśród jego klientów jest ponad 40 000 firm z 15 krajów europejskich. Dzięki Cloudya, NFON oferuje łatwe w użyciu i niezawodne rozwiązanie do zaawansowanej komunikacji biznesowej w chmurze. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom komunikacyjnym umożliwia europejskim firmom wzrost jakości pracy każdego dnia. NFON to nowa wolność w komunikacji biznesowej. http://www.nfon.com/

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.