NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie
NFON AG (1), który jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze, w pierwszej połowie 2020 r. zdecydowanie rozwinął swoją działalność. Ten sukces potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Frost & Sullivan. W opracowaniu Frost Radar™(2) pn. Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu, Frost & Sullivan stawia NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie na rynku hostowanej telefonii IP i UCaaS.
W badaniu wzięto pod uwagę 120 firm oferujących swoje usługi w Europie, również w Wielkiej Brytanii. Kluczowymi parametrami analizy były: skalowalność innowacji, badania i rozwój, portfolio produktów, wykorzystanie megatrendów, orientacja na klienta, plan rozwoju, wizja i strategia oraz sprzedaż i marketing.
Hans Szymański, CEO i CFO NFON, powiedział: Zdaniem konsultantów, firmy wskazane w badaniu Frost Radar™ są liderami branży pod względem wzrostu lub innowacyjności, albo tych dwóch cech jednocześnie. Odgrywają one kluczową rolę w prowadzeniu tej branży ku przyszłości. Miejsce w pierwszej dziesiątce jest potwierdzeniem naszego dotychczasowego sukcesu, które podkreśla, że obrana przez nas strategia rozwoju jest słuszna.
Firmy były oceniane na podstawie dwóch wskaźników. Pierwszy z nich – Indeks Wzrostu – jest miarą rozwoju i osiągnięć firmy. Świadczy o sprawności firmy w opracowywaniu i wdrażaniu wizji i strategii. Określa też, jak solidne są jej: plan rozwoju, strategie rynkowe, konkurencyjność, zorientowanie na końcowego klienta i marketing. Z kolei Indeks Innowacyjności określa zdolność firmy do opracowywania produktów, usług i rozwiązań, które wynikają z jasnego zrozumienia przełomowych megatrendów. Sprawdzane jest m.in. to, czy te produkty mają globalne zastosowanie oraz czy mogą być rozwijane i rozszerzane na wiele rynków.
Nasz model biznesowy oferuje ogromny potencjał wykorzystania dynamiki rynku. Nasz cel jest jasny: chcemy stać się numerem 1 telefonii w chmurze w Europie – dodał Hans Szymanski. Za sprawą silnej, ogólnoeuropejskiej sieci ponad 2700 partnerów i ponad 40 000 klientów w 15 krajach w Europie, NFON wysyła jasny sygnał całemu rynkowi komunikacji w chmurze. Pandemia COVID-19 i znaczące przeniesienie aktywności zawodowej do domowych biur miały pozytywny wpływ na tempo wzrostu NFON w pierwszej połowie 2020 r. Nie ma już potrzeby, by wyjaśniać, jak potrzebne są elastyczne i niezależne od lokalizacji miejsca pracy. NFON jest ze swoim portfolio bardzo dobrze przygotowany do tych zjawisk. Firma będzie nadal wykorzystywała tę dynamikę zmian poprzez dalszą rozbudowę sieci swoich partnerów w Europie, integrację dodatkowych rozwiązań UCaaS w swoim portfolio produktów i zwiększanie możliwości rozwoju w nowej lokalizacji w Portugalii.
(1) Wraz ze swoimi spółkami zależnymi jako „NFON” lub „spółka“
(2) Frost & Sullivan, Frost Radar™: Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu. Europejski hostowany rynek telefonii IP i UCaaS, sierpień 2020 r.
O spółce NFON AG
NFON AG z siedzibą w Monachium to jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze. Do klientów spółki zalicza się ponad 40 tysięcy podmiotów z 15 krajów Europy. Wraz z systemem Cloudya, NFON oferuje łatwe w obsłudze, niezależne i niezawodne rozwiązanie dla biznesu do zaawansowanej komunikacji w chmurze. Portfolio komunikacji uzupełniają dalsze rozwiązania premium oraz usługi dostosowane do poszczególnych branż. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom w komunikacji, NFON AG pomaga podmiotom w Europie usprawniać swoją pracę każdego dnia. NFON to nowa swoboda komunikacji w biznesie.
Więcej na: http://www.nfon.com

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.