NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie
NFON AG (1), który jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze, w pierwszej połowie 2020 r. zdecydowanie rozwinął swoją działalność. Ten sukces potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Frost & Sullivan. W opracowaniu Frost Radar™(2) pn. Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu, Frost & Sullivan stawia NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie na rynku hostowanej telefonii IP i UCaaS.
W badaniu wzięto pod uwagę 120 firm oferujących swoje usługi w Europie, również w Wielkiej Brytanii. Kluczowymi parametrami analizy były: skalowalność innowacji, badania i rozwój, portfolio produktów, wykorzystanie megatrendów, orientacja na klienta, plan rozwoju, wizja i strategia oraz sprzedaż i marketing.
Hans Szymański, CEO i CFO NFON, powiedział: Zdaniem konsultantów, firmy wskazane w badaniu Frost Radar™ są liderami branży pod względem wzrostu lub innowacyjności, albo tych dwóch cech jednocześnie. Odgrywają one kluczową rolę w prowadzeniu tej branży ku przyszłości. Miejsce w pierwszej dziesiątce jest potwierdzeniem naszego dotychczasowego sukcesu, które podkreśla, że obrana przez nas strategia rozwoju jest słuszna.
Firmy były oceniane na podstawie dwóch wskaźników. Pierwszy z nich – Indeks Wzrostu – jest miarą rozwoju i osiągnięć firmy. Świadczy o sprawności firmy w opracowywaniu i wdrażaniu wizji i strategii. Określa też, jak solidne są jej: plan rozwoju, strategie rynkowe, konkurencyjność, zorientowanie na końcowego klienta i marketing. Z kolei Indeks Innowacyjności określa zdolność firmy do opracowywania produktów, usług i rozwiązań, które wynikają z jasnego zrozumienia przełomowych megatrendów. Sprawdzane jest m.in. to, czy te produkty mają globalne zastosowanie oraz czy mogą być rozwijane i rozszerzane na wiele rynków.
Nasz model biznesowy oferuje ogromny potencjał wykorzystania dynamiki rynku. Nasz cel jest jasny: chcemy stać się numerem 1 telefonii w chmurze w Europie – dodał Hans Szymanski. Za sprawą silnej, ogólnoeuropejskiej sieci ponad 2700 partnerów i ponad 40 000 klientów w 15 krajach w Europie, NFON wysyła jasny sygnał całemu rynkowi komunikacji w chmurze. Pandemia COVID-19 i znaczące przeniesienie aktywności zawodowej do domowych biur miały pozytywny wpływ na tempo wzrostu NFON w pierwszej połowie 2020 r. Nie ma już potrzeby, by wyjaśniać, jak potrzebne są elastyczne i niezależne od lokalizacji miejsca pracy. NFON jest ze swoim portfolio bardzo dobrze przygotowany do tych zjawisk. Firma będzie nadal wykorzystywała tę dynamikę zmian poprzez dalszą rozbudowę sieci swoich partnerów w Europie, integrację dodatkowych rozwiązań UCaaS w swoim portfolio produktów i zwiększanie możliwości rozwoju w nowej lokalizacji w Portugalii.
(1) Wraz ze swoimi spółkami zależnymi jako „NFON” lub „spółka“
(2) Frost & Sullivan, Frost Radar™: Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu. Europejski hostowany rynek telefonii IP i UCaaS, sierpień 2020 r.
O spółce NFON AG
NFON AG z siedzibą w Monachium to jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze. Do klientów spółki zalicza się ponad 40 tysięcy podmiotów z 15 krajów Europy. Wraz z systemem Cloudya, NFON oferuje łatwe w obsłudze, niezależne i niezawodne rozwiązanie dla biznesu do zaawansowanej komunikacji w chmurze. Portfolio komunikacji uzupełniają dalsze rozwiązania premium oraz usługi dostosowane do poszczególnych branż. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom w komunikacji, NFON AG pomaga podmiotom w Europie usprawniać swoją pracę każdego dnia. NFON to nowa swoboda komunikacji w biznesie.
Więcej na: http://www.nfon.com

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.