Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
W październiku br. ruszyła kampania promująca projekt Miasta St. Warszawy – „Ochotnicy warszawscy”, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do zaangażowania się w wolontariat. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej idei kreatywnej oraz kompleksową realizację prowadzonych działań.
Projekt „Ochotnicy warszawscy” to inicjatywa Urzędu m.st. Warszawy na rzecz rozwoju wolontariatu, realizowana przez samorząd, miejskie instytucje, organizacje pozarządowe, uczelnie i partnerów biznesowych. Jego celami są: zwiększenie liczby mieszkańców zaangażowanych w działania w obszarze wolontariatu, podniesienie jakości współpracy organizatorów z wolontariuszami oraz zwiększenie liczby i zakresu wsparcia dla podmiotów tworzących tego typu działania.
Bohaterami kampanii zachęcającej do dołączenia do wolontariatu są nastoletni warszawiacy - Zuzia, Julia i Krzyś, zaangażowani w różne formy inicjatyw społecznych. W krótkich filmach opowiadają o powodach swoich decyzji, zadaniach, które na co dzień realizują, a także o tym, co daje im praca wolontariacka. Zapraszają również do odwiedzenia portalu www.ochotnicy.waw.pl i znalezienia wolontariatu dla siebie.
Z komunikatem chcieliśmy dotrzeć przede wszystkim do licealistów i studentów. Są to młode osoby, które wchodzą w dorosłość i często na tym etapie podejmują swoje pierwsze decyzje. Udział w wolontariacie może być jedną z nich, co też podkreśliliśmy w kampanii. Biorąc pod uwagę wymagającą grupę docelową, wiedzieliśmy, że aby osiągnąć cel, realizowane w jej ramach działania muszą być autentyczne. Dlatego też do udziału w nich zaprosiliśmy nastolatków, którzy na co dzień są zaangażowani w wolontariat i poprosiliśmy, aby opowiedzieli o swoich doświadczeniach – mówi Marcin Żukowski, Członek Zarządu, Nieagencja.
Kampania rozpoczęła się 18 października br. i jest prowadzona w kanałach własnych Miasta St. Warszawy na portalach Facebook i Instagram. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizację wszystkich prowadzonych działań, w tym za przygotowanie materiałów graficznych, realizację filmów, a także kampanie reklamowe na platformach społecznościowych.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.