Niecodzienna instalacja w warszawskim biurowcu Biura przy Bramie
Pięknie zaścielone łóżko powitało w czwartkowy poranek wszystkich odwiedzających biurowiec Biura przy Bramie znajdujący się w Browarach Warszawskich. Ta niecodzienna instalacja pojawiła się z okazji Światowego Dnia Snu, który obchodzony jest 17 marca.
Spokojny sen to niezwykle ważny aspekt naszej codzienności. Wyspani jesteśmy radośni i energiczni, a w pracy bardziej efektywni i skłonni do podejmowania trudnych decyzji. Na jakość i komfort naszego snu ma wpływ wiele czynników – temperatura, częste wietrzenie pomieszczenia czy kolory, jakimi się otaczamy. Światowy Dzień Snu to idealna okazja, aby przypomnieć o tym, jak ważny dla naszego funkcjonowania jest wypoczynek.
Właściciel budynku, fundusz MACQUARIE ASSET MANAGEMENT wraz z zarządcą budynku BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland postanowili zaskoczyć pracowników i gości biurowca Biura przy Bramie. W dzień poprzedzający święto snu w holu biurowca stanęło pięknie zaścielone łóżko. Dodatkowo na terenie budynku pojawiły się plakaty informacyjno-edukacyjne, a hostessy rozdawały opaski na oczy, które pomagają się cieszyć bardziej głębokim snem. Na dobry początek dnia goście otrzymywali także upominek od STARBUCKS CHILLED COFFEE – schłodzony napój kawowy.
Specjalna strefa powstała dzięki zaangażowaniu DOMOTEKI - największego w Polsce centrum wyposażenia wnętrz, zlokalizowanego na terenie parku handlowego Homepark Targówek w Warszawie. Ekspozycję przygotowano przy pomocy najemców Centrum – sklepów: DlaSpania.pl oraz NAP.
Połączenie działań marketingowych wraz ze współpracą pomiędzy klientami BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland to coś na co stawiamy tworząc strategie marketingowe dla obiektów, którymi zarządzamy. Wielu naszych klientów bardzo poważnie podchodzi do kwestii społecznej odpowiedzialności biznesu, dlatego połączenie sił przy organizacji wydarzenia w biurowcu Przy bramie przy wsparciu naszych najemców z DOMOTEKI było dla nas naturalnym rozwiązaniem. Jesteśmy nastawieni na maksymalizację korzyści dla naszych klientów, a jak dobrze wiemy- razem możemy więcej! – mówi Izabela Stankiewicz-Łabaszewska - Portfolio Manager w BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland.
Naszym celem jest nieustanne zwiększanie świadomości i edukacja naszych najemców jak ważny jest odpowiedni balans, zdrowie, ekologia w naszym codziennym życiu, tym biurowym i domowym, dlatego tak cenne jest dla nas celebrowanie wszystkich dni i świąt, które przypominają nam o znaczeniu well-beingu w naszym życiu. Dzień Snu to nie pierwsze tak interesujące i niecodzienne wydarzenie w ramach inicjatyw CSR, które realizujemy razem z BNP PARIBAS REAL ESTATE Poland. Wspólnie chcemy zwrócić uwagę nie tylko na troskę o siebie, ale również na otaczające nas środowisko. Do tej pory zorganizowaliśmy szereg edukacyjnych akcji i inicjatyw dla naszych najemców między innymi Dzień bez samochodu, Światowy Dzień Pszczół czy Międzynarodowy Dzień Ptaków – mówi Magdalena Ruta – Senior Asset Manager w MACQUARIE Asset Management.
Za realizację akcji Dzień Snu odpowiada agencja Garden of Words Group.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.