Komunikaty PR

Całoroczne domy do 35m² bez pozwolenia na budowę odpowiedzią na potrzeby Polaków

2020-09-29  |  13:57
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/

Ponad połowa Polaków ma działki, a kolejne 20% zastanawiało się nad ich kupnem w trakcie pandemii koronawirusa. Polacy szukają rozwiązań, które pozwolą im na szybkie postawienie domu, z minimum formalności. To samo dotyczy około 14% Polaków, którzy zainwestowali w ziemię, ale jeszcze nic na niej nie wybudowali.

Dla Polaków, głównymi barierami związanymi z budową domu są: zbyt wysoka cena budowy (45%), zbyt duża liczba formalności (34%) oraz zbyt długi czas budowy (20%). Dwóch na trzech ankietowanych chciałaby poświęcić na budowę domku całorocznego nie więcej niż rok. Dla takich osób rozwiązaniem są domy do 35m² gotowe w 30 dni, które wystarczy zgłosić do urzędu, bez czekania na pozwolenie na budowę.

- W obecnej sytuacji, domy poza miastem stają się azylem. Służą zarówno jako miejsce do wypoczynku, jak i miejsce do pracy, ze wspaniałym widokiem z okien, w ciszy i spokoju, bez tłumów. Wyposażenie „pod klucz” oraz wykończona kuchnia, łazienka i część sypialniana pozwalają cieszyć się własnym kątem właściwie natychmiast, bo w około miesiąc – mówi Krzysztof Żebrowski, wiceprezes Diamond Module, współtwórca domów smALLinclusive.

- Nie ważne, czy domy zostały kupione latem czy zimą – są całoroczne, wyposażone w niezbędną izolację oraz zarówno w system chłodzący jak i ocieplający mieszkanie. Każdy z siedmiu domów smALLinclusive reprezentuje odrębny styl. Przy części z nich inspiracją była architektura regionalna. Tak powstały domy: kaszubski, góralski, mazurski oraz bieszczadzki, które wpisują się w warunki zabudowy. Wśród projektów znalazły się również domy w nowoczesnej o minimalistycznej stylistyce – idealne dla koneserów design-u – komentuje Jan Piziak, architekt Diamond Module, projektant domów smALLinclusive.

 

* Dane z badania zrealizowanego we wrześniu 2020 na grupie 1000 osób przez firmę SW RESEARCH na zlecenie Diamond Module.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.