Gamingowe serce Warszawy
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warszawska przestrzeń Brand Space, sąsiadująca z siedzibą Sony Interactive Entertainment Polska, światowego lidera w branży gier wideo, została zaprojektowana jako wielofunkcyjne miejsce, służące zarówno pracownikom firmy, jak i odwiedzającym. Projekt pracowni Jander Kabza Architekci zdążył już wzbudzić ogromny entuzjazm w środowisku gamingowym, w szczególności wśród influencerów, którzy aktywnie korzystają teraz z innowacyjnych rozwiązań tego miejsca.
W PlayStation Brand Space na pierwszy plan wysuwa się na wskroś nowoczesne wyposażenie, dynamiczne oświetlenie i futurystyczne elementy, odzwierciedlające zaangażowanie firmy Sony Interactive Entertainment w innowacje. Wnętrza, zaprojektowane przez pracownię Jander Kabza Architekci, zostały wyposażone w wygodne fotele UNI od polskiej marki Nobonobo oraz dużą ilość zieleni, tworząc w efekcie bardzo przyjazne i nowoczesne otoczenie. Architekci zdecydowali się podzielić przestrzeń na różnorodne strefy, w tym strefę wejściową z ekspozytorem historycznych produktów PlayStation, coffee point ukryty za panelami inspirowanymi japońskimi przegrodami ‘shoji’, stanowiska testowe PlayStation 5 i 65-calowe telewizory Sony BRAVIA XR serii X90L z miękkimi siedziskami, strefę PlayStation VR2 oraz centralnym telewizorem Sony BRAVIA XR serii X90L o prawie 100-calowej przekątnej, idealnym do prezentacji i relacjonowania wydarzeń.
Nowoczesna przestrzeń pełna innowacji
Brand Space nie tylko oferuje graczom dostęp do najnowszych tytułów na PlayStation 5, PlayStation VR2 i PC, służy także jako centrum wydarzeń promujących markę. Miejsce wyposażono w 5 stanowisk do gry oraz specjalną strefę VR, gdzie można testować najnowsze technologie PlayStation. W strefie PC, gracze mają okazję zapoznać się z tytułami PlayStation Studios, wydanymi na tę platformę. Wnętrza zawierają liczne akcenty gamingowe, w tym elementy z perforowanej blachy, podświetlanych siatek oraz symboli marki PlayStation, które widoczne są nawet z ulicy Grzybowskiej dzięki „shape’om” w postaci symboli PlayStation zamontowanych na suficie. Przestrzeń umożliwia organizację pokazów gier, streaming wydarzeń na żywo i pełną synchronizację oświetlenia oraz dźwięku, co pozwala na przeniesienie się w klimat dowolnej gry.
Strefa relaksu i spotkań
Dzięki kreatywnej energii zaproszonej do współpracy projekcie pracowni Jander Kabza Architekci, PlayStation Brand Space jest także miejscem odpoczynku i integracji. Panoramiczny widok na Warszawę, wygodne sofy i fotele od Nobonobo oraz lodówka z chłodnymi napojami, tworzą przestrzeń pozwalającą uczestnikom na relaks w przerwach między intensywnymi sesjami gamingowymi. Spotkania z mediami i influencerami oraz cykliczne wydarzenia z marką PlayStation w centrum uwagi są regularnym elementem funkcjonowania Brand Space. PlayStation Polska zaprasza wszystkich entuzjastów gier do odwiedzenia strefy i doświadczenia najwyższej jakości rozgrywki w otoczeniu, które dzięki pomysłom Jander Kabza Architekci, łączy w sobie wysmakowany design, technologię i wygodę.
Dzięki Brand Space, PlayStation oferuje swoim użytkownikom nie tylko dostęp do najnowszych gier i technologii, ale również możliwość stania się częścią społeczności, której wspólnym mianownikiem jest pasja do gier. To miejsce, które wykracza poza granice standardowej przestrzeni biurowej, oferując kreatywność i nowoczesne rozwiązania, a jednocześnie tworzy unikalną strefę odpoczynku i inspiracji.
Więcej: nobonobo.pl
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.