Klucz do ponownego otwarcia rynku nieruchomości
Oki Systems Polska
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Czytając o wpływie koronawirusa na rynek nieruchomości w Europie, można spotkać się z mieszanymi opiniami. Niektórzy przewidują gwałtowny wzrost zakupu nieruchomości, a inni ostrzegają, że ceny znacznie spadną. Niezależnie od tego, czy rynek stanie się rynkiem producenta czy nabywcy, w agencjach nieruchomości nie zabraknie pracy.
Według doniesień pandemia spowodowała, że ponad połowa zamożnych Europejczyków rozważa sprzedaż nieruchomości w miastach i zakup domów na terenach wiejskich. W międzyczasie apetyt nabywców spoza UE na europejskie nieruchomości rośnie w miarę wznawiania podróży międzynarodowych i osiągnął już rekordowy poziom. Jednak z powodu wielu ograniczeń zarówno nabywcy, jak i sprzedawcy mogą niechętnie odwiedzać biura agentów, aby omawiać potencjalną sprzedaż lub kupno nieruchomości.
Aby zachęcić klientów do odwiedzenia biura nieruchomości i przekonać ich o bezpieczeństwie dokonywania transakcji w obecnej sytuacji można wykorzystać odpowiednie środki przekazu wizualnego.
Odbudowa zaufania klientów
Przejrzyste, przyciągające wzrok oznakowanie, strategicznie rozmieszczone w oknach i na zewnątrz biur nieruchomości, będzie odgrywać kluczową rolę w przyciąganiu klientów i nawiązywaniu rozmów, które pomogą odbudować zaufanie klientów i wznowić działanie na rynku nieruchomości.
Naklejki na okna, plakaty, transparenty i oznakowania z podświetleniem to doskonały sposób nie tylko na powiadomienie klientów, że biuro jest otwarte, ale też na promowanie „najciekawszej oferty tygodnia”. Ulotki i materiały marketingowe mogą ponownie przywrócić zainteresowanie inwestorów oraz nabywców/najemców nieruchomości, którzy szukali inwestycji lub lokum przed kwarantanną.
Niezależnie od tego, czy jest to oznakowanie wewnątrz lub na zewnątrz budynków, czy reklamowanie za pomocą materiałów marketingowych, jasna, spójna i wizualnie ciekawa komunikacja będzie miała kluczowe znaczenie w odbudowie rynku nieruchomości. Inwestycja we wszechstronną drukarkę, która na żądanie umożliwia uzyskanie szerokiego zakresu zastosowań w opłacalny i profesjonalny w sposób, pomoże agentom nieruchomości szybko przygotować nowe informacje na temat ofert, które posłużą jako materiał promocyjny lub zostaną wysłane do potencjalnych nabywców.
Kompaktowe drukarki kolorowe A3, takie jak wielokrotnie nagradzana seria C800 firmy OKI, mogą obsługiwać codzienne dokumenty oraz banery o długości do 1,3 m, ulotki, materiały do korespondencji reklamowej, broszury nieruchomości, samoprzylepne naklejki na okna lub podłogi, a także oznakowanie na stojaki z podświetleniem.
Seria C800, wykorzystująca pionierską cyfrową technologię LED firmy OKI, zapewnia profesjonalne rezultaty na nośnikach o różnych rozmiarach i gramaturach. Seria C800 idealnie nadaje się do zaspokajania potrzeb agentów nieruchomości, od układów i specyfikacji nieruchomości po luksusowe broszury.
Powrót do pracy z zachowaniem bezpiecznego odstępu
Zachowanie bezpiecznej odległości jest jednym z najważniejszych sposobów na ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Ponieważ agenci nieruchomości doświadczają wzrostu liczby odwiedzających, w biurach jest coraz większy ruch. Pozyskiwanie i rozmieszczanie znaków, które szybko i łatwo zachęcają do zachowania bezpiecznej odległości, może okazać się nie lada wyzwaniem. Firma OKI Europe jest świadoma tego problemu i nawiązała współpracę z Floralabels, aby zaoferować bezpłatne* nośniki i grafiki dotyczące zachowania bezpiecznej odległości, które umożliwiają szybkie i łatwe tworzenie samoprzylepnych naklejek podłogowych.
Bezpłatny pakiet zawiera trzy formaty, które można wydrukować za pomocą drukarki kolorowej A3. Pakiet obejmuje krążek podłogowy (285 × 285 mm) i prostokątne banery podłogowe w dwóch rozmiarach (215 × 900 mm i 297 × 1320 mm). Każdy format umożliwia prezentowanie różnych komunikatów przypominających odwiedzającym o zachowaniu bezpiecznej odległości względem innych osób.
W miarę dostosowywania się świata do nowej rzeczywistości to rozwiązanie pozwoli rynkowi nieruchomości na ponowne rozwinięcie skrzydeł. Możliwość szybkiego, łatwego i opłacalnego drukowania szerokiego zakresu materiałów marketingowych i oznakowania na żądanie pomoże agentom nieruchomości odbudować zaufanie klientów.
* Obowiązuje regulamin
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.