Komunikaty PR

Klucz do ponownego otwarcia rynku nieruchomości

2020-09-30  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe Oki
Oki Systems Polska

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Do pobrania zdjęcie ( 0.14 MB )

Czytając o wpływie koronawirusa na rynek nieruchomości w Europie, można spotkać się z mieszanymi opiniami. Niektórzy przewidują gwałtowny wzrost zakupu nieruchomości, a inni ostrzegają, że ceny znacznie spadną. Niezależnie od tego, czy rynek stanie się rynkiem producenta czy nabywcy, w agencjach nieruchomości nie zabraknie pracy.

Według doniesień pandemia spowodowała, że ponad połowa zamożnych Europejczyków rozważa sprzedaż nieruchomości w miastach i zakup domów na terenach wiejskich. W międzyczasie apetyt nabywców spoza UE na europejskie nieruchomości rośnie w miarę wznawiania podróży międzynarodowych i osiągnął już rekordowy poziom. Jednak z powodu wielu ograniczeń zarówno nabywcy, jak i sprzedawcy mogą niechętnie odwiedzać biura agentów, aby omawiać potencjalną sprzedaż lub kupno nieruchomości.

Aby zachęcić klientów do odwiedzenia biura nieruchomości i przekonać ich o bezpieczeństwie dokonywania transakcji w obecnej sytuacji można wykorzystać odpowiednie środki przekazu wizualnego.

Odbudowa zaufania klientów

Przejrzyste, przyciągające wzrok oznakowanie, strategicznie rozmieszczone w oknach i na zewnątrz biur nieruchomości, będzie odgrywać kluczową rolę w przyciąganiu klientów i nawiązywaniu rozmów, które pomogą odbudować zaufanie klientów i wznowić działanie na rynku nieruchomości.

Naklejki na okna, plakaty, transparenty i oznakowania z podświetleniem to doskonały sposób nie tylko na powiadomienie klientów, że biuro jest otwarte, ale też na promowanie „najciekawszej oferty tygodnia”.  Ulotki i materiały marketingowe mogą ponownie przywrócić zainteresowanie inwestorów oraz nabywców/najemców nieruchomości, którzy szukali inwestycji lub lokum przed kwarantanną.

Niezależnie od tego, czy jest to oznakowanie wewnątrz lub na zewnątrz budynków, czy reklamowanie za pomocą materiałów marketingowych, jasna, spójna i wizualnie ciekawa komunikacja będzie miała kluczowe znaczenie w odbudowie rynku nieruchomości. Inwestycja we wszechstronną drukarkę, która na żądanie umożliwia uzyskanie szerokiego zakresu zastosowań w opłacalny i profesjonalny w sposób, pomoże agentom nieruchomości szybko przygotować nowe informacje na temat ofert, które posłużą jako materiał promocyjny lub zostaną wysłane do potencjalnych nabywców.

Kompaktowe drukarki kolorowe A3, takie jak wielokrotnie nagradzana seria C800 firmy OKI, mogą obsługiwać codzienne dokumenty oraz banery o długości do 1,3 m, ulotki, materiały do korespondencji reklamowej, broszury nieruchomości, samoprzylepne naklejki na okna lub podłogi, a także oznakowanie na stojaki z podświetleniem.

Seria C800, wykorzystująca pionierską cyfrową technologię LED firmy OKI, zapewnia profesjonalne rezultaty na nośnikach o różnych rozmiarach i gramaturach. Seria C800 idealnie nadaje się do zaspokajania potrzeb agentów nieruchomości, od układów i specyfikacji nieruchomości po luksusowe broszury.

Powrót do pracy z zachowaniem bezpiecznego odstępu

Zachowanie bezpiecznej odległości jest jednym z najważniejszych sposobów na ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Ponieważ agenci nieruchomości doświadczają wzrostu liczby odwiedzających, w biurach jest coraz większy ruch. Pozyskiwanie i rozmieszczanie znaków, które szybko i łatwo zachęcają do zachowania bezpiecznej odległości, może okazać się nie lada wyzwaniem. Firma OKI Europe jest świadoma tego problemu i nawiązała współpracę z Floralabels, aby zaoferować bezpłatne* nośniki i grafiki dotyczące zachowania bezpiecznej odległości, które umożliwiają szybkie i łatwe tworzenie samoprzylepnych naklejek podłogowych.

Bezpłatny pakiet zawiera trzy formaty, które można wydrukować za pomocą drukarki kolorowej A3. Pakiet obejmuje krążek podłogowy (285 × 285 mm) i prostokątne banery podłogowe w dwóch rozmiarach (215 × 900 mm i 297 × 1320 mm). Każdy format umożliwia prezentowanie różnych komunikatów przypominających odwiedzającym o zachowaniu bezpiecznej odległości względem innych osób. 

W miarę dostosowywania się świata do nowej rzeczywistości to rozwiązanie pozwoli rynkowi nieruchomości na ponowne rozwinięcie skrzydeł. Możliwość szybkiego, łatwego i opłacalnego drukowania szerokiego zakresu materiałów marketingowych i oznakowania na żądanie pomoże agentom nieruchomości odbudować zaufanie klientów.

* Obowiązuje regulamin

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Symboliczne drzewo zasadzono na terenie przyszłej inwestycji F.S.O. PARK Biuro prasowe
2024-04-23 | 13:30

Symboliczne drzewo zasadzono na terenie przyszłej inwestycji F.S.O. PARK

Z okazji obchodów Dnia Ziemi, 22 kwietnia br. o godzinie 10:30, przed EkoCentrum Punkt Zwrotny przy ul. Jagiellońskiej 88 na Pradze Północ w Warszawie zasadzone zostało
Nieruchomości Rewitalizacja w centrum miasta – w poszukiwaniu idealnej przestrzeni do życia
2024-04-23 | 13:25

Rewitalizacja w centrum miasta – w poszukiwaniu idealnej przestrzeni do życia

Centra wielkich miast są atrakcyjnymi miejscami nie tylko do pracy, ale też do mieszkania. Swobodny dostęp do miejskiej infrastruktury zapewnia tam wygodne funkcjonowanie na co dzień.
Nieruchomości Develia buduje ulice na warszawskim Grochowie
2024-04-23 | 12:20

Develia buduje ulice na warszawskim Grochowie

Firma deweloperska Develia oddała do użytku całkowicie przebudowaną, blisko 400-metrową ulicę Drwęcką na warszawskim Kamionku-Grochowie. Nowa arteria znacząco poprawi komunikację dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.