Nietypowe drzwi otwarte w Warszawie. Aż 9 inwestycji naraz
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
2 dni, 4 dzielnice, 9 inwestycji, ponad 300 różnorodnych mieszkań do wyboru. Oprócz tego porady doradców, architektów i możliwość obejrzenia makiet wirtualnych. W najbliższy piątek i sobotę nadarza się niepowtarzalna okazja do zapoznania się z wszystkimi inwestycjami renomowanego dewelopera.
Po okresie wzmożonej pracy zdalnej wracają wydarzenia w stacjonarnych biurach deweloperów. W Warszawie zbliża się wyjątkowa okazja do zapoznania się z kilkoma inwestycjami mieszkaniowymi w ciągu dwóch dni. 24 i 25 lipca deweloper Bouygues Immobilier Polska organizuje dni otwarte wszystkich budynków, w których obecnie można kupić mieszkania. To razem ponad 300 funkcjonalnych i ustawnych lokali do wyboru w 9 inwestycjach: Vitalité, Forêt, Lumea, Villa de Charme, Grochowska 230, ORSO, Wileńska Express, Essentiel i Alinea.
Dni otwarte zorganizowane zostaną w piątek i sobotę we wszystkich czterech biurach sprzedaży dewelopera: ul. Armii Ludowej 14 (inwestycje Grochowska 230, ORSO, Wileńska Express), ul. Rayskiego 11 (Lumea, Villa de Charme), ul. Marywilska 69 (Forêt, Essentiel i Alinea) oraz ul. Syta 173 (Vitalité).
Trendy, osiedla, mieszkania
Dni otwarte to doskonała szansa na zapoznanie się z aktualnymi trendami panującymi na lokalnym rynku mieszkaniowym, na przegląd osiedli w różnych częściach Warszawy (Białołęka, Bemowo, Praga Południe, Wilanów), aż wreszcie na wybór wymarzonego mieszkania. – Z okazji tego wydarzenia przygotowaliśmy atrakcyjne oferty specjalne. Ceny zaczynają się już od 242 800 zł. Zaplanowano także darmowe porady architektoniczne Deer Design.
Warto odwiedzić biura nie tylko, żeby skorzystać z promocji i zasięgnąć eksperckiej porady w kwestii wyboru najbardziej odpowiedniego mieszkania i jego wykończenia. W trakcie wizyty można ponadto poznać wszystkie szczegóły projektu. Jednym z nowoczesnych sposobów ku temu jest obejrzenie precyzyjnych makiet wirtualnych.
– Wprowadziliśmy je w biurach sprzedaży kompleksowo dla wszystkich projektów jako jeden z pierwszych deweloperów w Polsce – informuje Cezary Grabowski.
Liczy się doświadczenie
W dzisiejszych czasach doświadczenie związane z zakupem mieszkania ma być przyjemnością i wspaniałym wspomnieniem. Klienci oczekują, aby deweloper dbał o jakość obsługi w całym procesie sprzedażowym – od momentu nawiązania kontaktu z naszym pracownikiem, przez wybór mieszkania, aż po zakończenie okresu rękojmi.
– Cyklicznie analizujemy rezultaty naszych działań i identyfikujemy obszary, które wymagają udoskonalenia. Korzystamy z profesjonalnego wsparcia w tworzeniu strategii customer experience, czego efektem jest lojalność zadowolonych klientów. Dbałość o nich to jeden z filarów naszej strategii – zapewnia Cezary Grabowski.
Szczegółowe informacje na temat dni otwartych oraz mieszkań (liczba lokali w promocyjnej cenie 242 800 zł jest ograniczona) przekazuje call-center Bouygues Immobilier. Numer na bezpłatną infolinię to: 800 123 123. Pod tym numerem należy umówić spotkanie w biurze sprzedaży w ramach dni otwartych, można to również zrobić przez internet pod tym linkiem.
Bouygues Immobilier to firma deweloperska o zasięgu międzynarodowym, z wieloletnim doświadczeniem w budownictwie. W Polsce działa od 2001 roku i od tego czasu zrealizowała 45 inwestycji w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu – łącznie na ponad 6100 mieszkań.
Więcej informacji: http://www.bi-polska.pl/
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.