Komunikaty PR

Nowa aplikacja pomoże lokalnym przedsiębiorcom. Promocja usług bez żadnych opłat

2024-03-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

Laviro, aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi na abonament, rozkręca się na polskim rynku. Innowacyjne rozwiązanie pomaga przedsiębiorcom budować świadomość marki oraz promować swoje produkty i usługi w bardzo prosty sposób - oferując użytkownikom atrakcyjne zniżki. 

Laviro to narzędzie stworzone z myślą o wypełnieniu luki, jaka tworzy się między przedsiębiorcami i zwykłymi ludzi. Pierwszym zależy na pozyskaniu nowych klientów, drudzy z kolei marzą o korzystaniu z tego, co ma im do zaoferowania miasto, nie zawsze jednak dysponując ku temu odpowiednim budżetem. W czasach windującej ceny inflacji interesy tych dwóch grup nie zawsze są ze sobą zbieżne. To zmienić ma Laviro.

Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne z systemem IOS oraz Android w jednym miejscu gromadzi kupony rabatowe do sklepów i punktów usługowych partnerów. To miejsca związane przede wszystkim z branżą gastronomiczną i beauty - restauracje, kawiarnie, salony urody czy barberzy, czyli wszystkie te usługi, z których Polacy korzystają lub chcą korzystać regularnie. 

Użytkownicy Laviro mają możliwość wybrania jednej z kilku rodzajów subskrypcji, zapewniających im dostęp do zniżek. Po wykupieniu abonamentu do indywidualnego konta zostają przypisane po trzy kody rabatowe do każdego punktu, z którym współpracuje aplikacja.  Rabatów można używać w dowolnym momencie w ciągu całego, wybranego przez użytkownika, okresu abonamentowego. Użytkownicy mają ponadto dostęp do Giełdy Kuponów, gdzie mogą wymieniać niepotrzebne zniżki na kupony, z których chcieliby skorzystać. Subskrybenci mogą też wymieniać się kuponami między sobą w dowolnej konfiguracji. 

Promuj swój biznes i zyskaj nowych klientów - bez żadnych opłat!

Oszczędzanie nie jest jednak jedyną  funkcjonalnością Laviro. Aplikacja daje użytkownikom wgląd w szeroką ofertę miasta, a co za tym idzie - możliwość poznawania zupełnie nowych, atrakcyjnych miejsc. Subskrybenci mogą przeglądać skategoryzowane kupony rabatowe w formie standardowej listy, zawierającej wszelkie istotne informacje na temat oferty i partnera, a także szukać ciekawych punktów za pomocą przejrzystej mapy. Po wybraniu interesującego ich miejsca aplikacja wskazuje dogodną trasę dojazdu. 

To bardzo korzystne rozwiązanie z punktu widzenia partnerów, którzy widniejąc w aplikacji, dają się poznać szerszemu gronu odbiorców, a jednocześnie dzięki rabatom zachęcają do skorzystania ze swoich usług.

Laviro ze swojej strony oferuje szereg działań marketingowych, mających na celu promocję usług lub produktów partnera, a docelowo pozyskanie nowych klientów online oraz stacjonarnie. Działania obejmują m.in. profesjonalne sesje zdjęciowe wykonywane w punktach partnerów, a także promocję w social mediach. Co najważniejsze - patner nie ponosi żadnych kosztów. W przyszłości chcemy również prowadzić live (dyskusje na żywo w social mediach) z ekspertami w swoich dziedzinach - komentuje Aneta Dowsey-Juszkiewicz, pomysłodawczyni i właścicielka Laviro.

Laviro utrzymuje się wyłącznie z abonamentów użytkowników. Aplikacja nie pobiera od partnera opłat związanych z aktywacją i dystrybucją swoich kuponów rabatowych, nie obciąża też prowizją od sprzedaży. Wszystko, co należy zrobić, by zostać partnerem Laviro, to samodzielnie ustalić wysokość zniżek i podpisać umowę.  

Warto podkreślić, że aplikacja cały czas się rozwija. Planowane jest m.in. rozszerzenie oferty o usługi trenerów personalnych i fizjoterapeutów. Obecnie projekt skupia się na rynku warszawskim, ale oferta będzie stopniowo rozszerzana na cały kraj. 

O Laviro 

Laviro to aplikacja mobilna przeznaczona dla użytkowników systemów operacyjnych iOS i Android, zawierająca bazę kuponów rabatowych na zakupy i usługi u wielu renomowanych partnerów, stacjonarnie oraz online.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.