Komunikaty PR

Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.

2020-09-03  |  09:00
Biuro prasowe

 

Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.
Wygraj wyjazd na zieloną szkołę!

 

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca wyjazdów! Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Urząd Transportu Kolejowego przygotował serię konkursów w grze edukacyjnej na smartfony „Kolejowe ABC”. Uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych mogą wygrać wyjazdy na zielone szkoły oraz inne atrakcyjne nagrody.

„Kolejowe ABC – Podróżuj z Rogatkiem” to już szósta edycja konkursu organizowanego w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Rozpoczyna się on 1 września 2020 r. i potrwa do 10 września 2020 r. Zaplanowane są również kolejne odsłony konkursu, które odbędą się 14 i 25 września. Nagrodą główną dla zwycięskiej klasy w jest 5-dniowa wycieczka na zieloną szkołę na Mazurach, podczas której uczniowie będą mogli skorzystać z popularnych atrakcji turystycznych, wziąć udział w grach, warsztatach, a także w wyjątkowych, interaktywnych zajęciach dotyczących bezpieczeństwa na obszarach kolejowych. Nagrodą za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca są pakiety edukacyjne dla całej klasy, zawierające m.in. zestaw upominków odblaskowych.  Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI z całej Polski.

Zadaniem konkursowym jest zdobycie jak największej liczby punktów dla swojej klasy w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”. Podczas gry, gracz zdobywa różne przedmioty związane z podróżą. Wszystkie zdobyte rzeczy zasilają konto z punktami, co wpływa na pozycję w rankingu. W kolejnych etapach gry uczestnicy otrzymują zadania specjalne – podejmują decyzje istotne dla bezpieczeństwa w podróży. Powinni tak kierować bohaterem, aby za każdym razem cała podróż była bezpieczna i zgodna z zasadami zachowania na drodze i terenach kolejowych. Gracze mają okazję poznać zasady bezpieczeństwa w różnych miejscach: na wsi, w mieście, na dworcu i w pociągu.

- Kolejowe ABC” to aplikacja, która w interaktywny sposób bawi i uczy zasad bezpieczeństwa oraz prawidłowego zachowania na terenach kolejowych. Do tej pory przeprowadziliśmy 5 konkursów, w których nagrodami były wyjazdy na zielone szkoły. Popularność konkursów pokazuje, że chęć wygranej mobilizuje uczniów. Przy okazji rywalizacji zdobywają ważną wiedzę dotyczącą bezpiecznego zachowania w pobliżu torów kolejowych – podkreśla dr inż. Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na stronie internetowej www.kolejoweabc.pl

Aplikacja mobilna „Kolejowe ABC” wspomaga edukowanie dzieci i młodzieży z całej Polski w zakresie bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Można ją pobrać z App Store (dla systemu iOS) oraz z Google Play (dla systemu Android).

Gra powstała w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC” realizowanego przez Urząd Transportu Kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Natalia Krapacz

Zastępca Dyrektora Departamentu Przewozów Pasażerskich

w Urzędzie Transportu Kolejowego

e-mail: natalia.krapacz@utk.gov.pl, tel. kom.: 783 914 315

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.