Komunikaty PR

Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.

2020-09-03  |  09:00
Biuro prasowe

 

Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.
Wygraj wyjazd na zieloną szkołę!

 

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca wyjazdów! Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Urząd Transportu Kolejowego przygotował serię konkursów w grze edukacyjnej na smartfony „Kolejowe ABC”. Uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych mogą wygrać wyjazdy na zielone szkoły oraz inne atrakcyjne nagrody.

„Kolejowe ABC – Podróżuj z Rogatkiem” to już szósta edycja konkursu organizowanego w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Rozpoczyna się on 1 września 2020 r. i potrwa do 10 września 2020 r. Zaplanowane są również kolejne odsłony konkursu, które odbędą się 14 i 25 września. Nagrodą główną dla zwycięskiej klasy w jest 5-dniowa wycieczka na zieloną szkołę na Mazurach, podczas której uczniowie będą mogli skorzystać z popularnych atrakcji turystycznych, wziąć udział w grach, warsztatach, a także w wyjątkowych, interaktywnych zajęciach dotyczących bezpieczeństwa na obszarach kolejowych. Nagrodą za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca są pakiety edukacyjne dla całej klasy, zawierające m.in. zestaw upominków odblaskowych.  Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI z całej Polski.

Zadaniem konkursowym jest zdobycie jak największej liczby punktów dla swojej klasy w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”. Podczas gry, gracz zdobywa różne przedmioty związane z podróżą. Wszystkie zdobyte rzeczy zasilają konto z punktami, co wpływa na pozycję w rankingu. W kolejnych etapach gry uczestnicy otrzymują zadania specjalne – podejmują decyzje istotne dla bezpieczeństwa w podróży. Powinni tak kierować bohaterem, aby za każdym razem cała podróż była bezpieczna i zgodna z zasadami zachowania na drodze i terenach kolejowych. Gracze mają okazję poznać zasady bezpieczeństwa w różnych miejscach: na wsi, w mieście, na dworcu i w pociągu.

- Kolejowe ABC” to aplikacja, która w interaktywny sposób bawi i uczy zasad bezpieczeństwa oraz prawidłowego zachowania na terenach kolejowych. Do tej pory przeprowadziliśmy 5 konkursów, w których nagrodami były wyjazdy na zielone szkoły. Popularność konkursów pokazuje, że chęć wygranej mobilizuje uczniów. Przy okazji rywalizacji zdobywają ważną wiedzę dotyczącą bezpiecznego zachowania w pobliżu torów kolejowych – podkreśla dr inż. Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na stronie internetowej www.kolejoweabc.pl

Aplikacja mobilna „Kolejowe ABC” wspomaga edukowanie dzieci i młodzieży z całej Polski w zakresie bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Można ją pobrać z App Store (dla systemu iOS) oraz z Google Play (dla systemu Android).

Gra powstała w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC” realizowanego przez Urząd Transportu Kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Natalia Krapacz

Zastępca Dyrektora Departamentu Przewozów Pasażerskich

w Urzędzie Transportu Kolejowego

e-mail: natalia.krapacz@utk.gov.pl, tel. kom.: 783 914 315

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.

Handel

Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.