Nowa kampania, nowe opakowania, nowy styl piwny – Książęce odświeża wizerunek
Książęce wkroczy w tegoroczny sezon piwny w zupełnie nowej odsłonie. Marka kompleksowo odświeża swój wizerunek, tak by lepiej odpowiadał jej charakterowi premium i różnorodności, a zarazem był jeszcze bardziej atrakcyjny dla konsumentów.
W związku z tym wkrótce ruszy zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki, która zaprosi konsumentów do Książęcego świata piw i odwiedzenia miejsc charakterystycznych dla różnych wariantów. W pierwszym spocie smak Książęcego IPA zabierze miłośników specjalności do Nowego Orleanu, kołyszącego się w rytmie bluesa, gdzie poczują delikatną piwną goryczkę niczym dźwięki muzyki. Reklama o dł. 30 sekund będzie emitowana w kanałach TV i Internecie od 9 marca.
Z jej koncepcją współgrają odświeżone etykiety Książęcego, nawiązujące do miejsc pochodzenia poszczególnych stylów. Każda łączy wyrazisty kolor z subtelną ilustracją – graficzną opowieścią o historii danego wariantu. I tak na Książęcym IPA widnieje angielski okręt płynący do Indii, zaś Czerwony Lager, piwo w stylu Vienna lager, prezentuje rycinę elegancką i wyszukaną niczym wiedeński pałac.
- Dzięki nowej platformie komunikacyjnej konsumenci będą mogli odbyć podróż po świecie Książęcego: odkryć jego bogactwo, poznać specyfikę specjalności, poczuć ich klimat. To inspirująca, pełna wrażeń wyprawa – tłumaczy Maciej Kuś, brand manager marki. – Z kolei nowe opakowania podkreślają charakter premium całej kolekcji, ale także mają pomóc szybciej znaleźć na półce poszczególne warianty i lepiej je rozróżniać – dodaje.
Pod koniec lutego na sklepowe półki trafiła tegoroczna nowość spod znaku Książęcego. Styl Irish Red Ale stanowi efekt kolejnej podróży i dalszego eksplorowania świata piwa przez markę, a konkretnie inspiracji tradycjami browarniczymi Zielonej Wyspy. W tym piwie górnej fermentacji koneserzy odnajdą delikatną, karmelową słodycz, zapach toffi i orzechów oraz goryczkowy finisz. Doskonale podkreśla ono smak pieczonych mięs, twardych żółtych serów oraz orzechów.
- Wierzymy, że nowe Książęce podbije serca i podniebienia piwoszy choćby dlatego, że Irlandia i irlandzkie puby cieszą się w naszym kraju wielką sympatią – mówi Gabriela Janusz, specjalista ds. zarządzania marką – Jednak przy wyborze kolejnego wariantu do kolekcji kierowaliśmy się nie tylko pozytywnymi skojarzeniami, ale przede wszystkim faktem, że klasyczne irlandzkie piwo typu ale ma wielki potencjał i jest jednym z najszybciej rosnących stylów piwnych wśród specjalności w Polsce.
Książęce Irish Ale Kompanii Piwowarskiej otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży – dzięki bardzo widocznym materiałom POSM – jak również w telewizji, Internecie oraz w lokalach gastronomicznych. Nowe etykiety piw Książęce zaprojektowała agencja Mango Design. Autorem najnowszej koncepcji kreatywnej marki jest agencja Scholz & Friends. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny Dynamo, zaś postprodukcję wykonało studio Televisor. Za aktywności w digitalu odpowiada agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się Zenith.
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.