Komunikaty PR

Nowa siedziba firmy Galderma w Warszawie

2020-09-16  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz@kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Do pobrania Galderma ( 0.15 MB )

Galderma jest największą na świecie niezależną firmą dermatologiczną. Powstała w 1981 r. jako joint venture Nestlé i L’Oréal. Od października 2019 r. stanowi niezależną spółkę. Na polskim rynku marka działa od 2000 r., zatrudniając obecnie około 70-osobowy zespół doradców i pracowników obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, rejestracji programów medycznych, compliance, a także finansów, HR, administracji i logistyki. Dla zespołu ekspertów, dostarczających innowacyjne rozwiązania dermatologiczne, powstało nowe biuro stworzone przez specjalistów z Kinnarps.

Zadanie, które Galderma Polska Sp. z o.o. powierzyła firmie Kinnarps dotyczyło zaprojektowania i wyposażenia nowej siedziby spółki, doskonale zlokalizowanej w biurowcu Villa Metro Business House w pobliżu stacji metra Wilanowska w Warszawie. Klient oczekiwał koordynacji całego procesu projektowania nowego biura, realizacji prac wykończeniowych oraz wyposażenia wnętrz przez jedną firmę.

W toku cyklicznych spotkań, które odbywały się od września 2019 r. do stycznia 2020 r., została opracowana koncepcja nowego biura, która spełniała oczekiwania klienta, dotyczące harmonogramu i budżetu, a także podziału funkcjonalnego przestrzeni i wyposażenia z uwzględnieniem warunków technicznych budynku. W tym kontekście dużym wyzwaniem było uzyskanie właściwej akustyki biura oraz aranżacja kuchni i jadalni w otwartej przestrzeni, bez możliwości całkowitego zamknięcia pomieszczenia.

Atmosfera zaufania i ścisłej współpracy zespołu projektowego w fazie przygotowawczej bardzo pozytywnie wpłynęła na sprawną realizację zadania w wymagających warunkach, które pojawiły się wraz z kwietniową izolacją społeczną w związku z pandemią Covid-19, na finiszu prac wykończeniowych i w trakcie dostaw mebli.

Więcej zdjęć i informacji na stronie: www.kinnarps.pl/inspiracje/galderma

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.