Nowa siedziba firmy Galderma w Warszawie
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Galderma jest największą na świecie niezależną firmą dermatologiczną. Powstała w 1981 r. jako joint venture Nestlé i L’Oréal. Od października 2019 r. stanowi niezależną spółkę. Na polskim rynku marka działa od 2000 r., zatrudniając obecnie około 70-osobowy zespół doradców i pracowników obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, rejestracji programów medycznych, compliance, a także finansów, HR, administracji i logistyki. Dla zespołu ekspertów, dostarczających innowacyjne rozwiązania dermatologiczne, powstało nowe biuro stworzone przez specjalistów z Kinnarps.
Zadanie, które Galderma Polska Sp. z o.o. powierzyła firmie Kinnarps dotyczyło zaprojektowania i wyposażenia nowej siedziby spółki, doskonale zlokalizowanej w biurowcu Villa Metro Business House w pobliżu stacji metra Wilanowska w Warszawie. Klient oczekiwał koordynacji całego procesu projektowania nowego biura, realizacji prac wykończeniowych oraz wyposażenia wnętrz przez jedną firmę.
W toku cyklicznych spotkań, które odbywały się od września 2019 r. do stycznia 2020 r., została opracowana koncepcja nowego biura, która spełniała oczekiwania klienta, dotyczące harmonogramu i budżetu, a także podziału funkcjonalnego przestrzeni i wyposażenia z uwzględnieniem warunków technicznych budynku. W tym kontekście dużym wyzwaniem było uzyskanie właściwej akustyki biura oraz aranżacja kuchni i jadalni w otwartej przestrzeni, bez możliwości całkowitego zamknięcia pomieszczenia.
Atmosfera zaufania i ścisłej współpracy zespołu projektowego w fazie przygotowawczej bardzo pozytywnie wpłynęła na sprawną realizację zadania w wymagających warunkach, które pojawiły się wraz z kwietniową izolacją społeczną w związku z pandemią Covid-19, na finiszu prac wykończeniowych i w trakcie dostaw mebli.
Więcej zdjęć i informacji na stronie: www.kinnarps.pl/inspiracje/galderma
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.