Nowa siedziba firmy Hochland
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Nowa siedziba firmy Hochland Polska zlokalizowana w kompleksie Business Garden w Poznaniu to ponad 1000 m kw. nowocześnie zaaranżowanej powierzchni biurowej. Za projekt wnętrz, które odzwierciedlają tożsamość marki, odpowiadała pracownia Roma Kulczyk Architekt, a wyposażenie całego środowiska pracy powierzono sprawdzonemu partnerowi - firmie Kinnarps. Wszystkie części biura łączy kolorystyka nawiązująca do logo marki oraz dopracowane detale podkreślające profil działalności firmy. Od wejścia gości witają motywy mleczarskie - kropla mleka zwisająca z lady, a nad nią lampy wykonane z kanek do mleka, zaś na ścianach i meblach pojawia się kilkaset figurek krów, np. w formie uchwytów.
Hochland Polska zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników, a rozwój marki spowodował konieczność przeprowadzki do nowej lokalizacji firmowego biura dla 70 osób. Klientowi zależało na atrakcyjnym, przyjaznym miejscu pracy dla obecnego i przyszłego personelu. W nowej siedzibie przy ulicy Pastelowej w Poznaniu znalazły się nowoczesne rozwiązania umożliwiające zarówno pracę w zespołach zwinnych, jak i komfortowe warunki do pracy indywidualnej, a także wiele interesujących przestrzeni do spotkań z kontrahentami oraz partnerami biznesowymi.
Głównym celem było stworzenie komfortowego, nowoczesnego miejsca do pracy dla naszego zespołu. Otoczona zielenią, kreatywna przestrzeń w pełni oddaje ducha Hochland – firmy otwartej, rodzinnej i z optymizmem patrzącej w przyszłość – podkreśla Joanna Bonin-Pietek, Dyrektor Personalny Hochland Polska. – Dziś pandemia zdecydowanie wpływa na modele pracy, jednak w Hochland wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się ze współpracy, której towarzyszy poczucie wspólnoty. Nowe biuro jest dla nas przywróceniem nadziei na szybki powrót do "normalności".
Więcej zdjęć i informacji na stronie www.kinnarps.pl/inspiracje/hochland

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.