Nowa twórczyni w Papaya Roster. Do impresariatu artystów dołącza Ada Zielińska

Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Ada ma szerokie zainteresowania w obszarze swojej pracy i pasji zarazem, tworzy w przestrzeni fotografii, filmu i instalacji.
Ukończyła studia w pracowni Narracji Fotograficznej na wydziale Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Fotografię studiowała także na Uniwersytecie Śląskim. Zawodowo zajmuje się fotografią, reżyserią i art brandingiem.
Jej prace zostały wielokrotnie wyróżnione oraz docenione w środowiskach sztuki i fotografii, a sama Ada w 2020 roku otrzymała Stypendium Młoda Polska za realizację projektu Post Turystyka. W tym samym oraz kolejnym roku została finalistką konkursu Palm*Photo Prize. Również od 2021 roku należy do programu “Futures”, wyróżniającego najzdolniejszych europejskich fotografów.
Ada Zielińska zdobywała doświadczenie realizując projekty w obszarze sztuki oraz pracując jako dyrektor artystyczna w agencjach 2012, Gong oraz McCann. Od 2021 współpracuje z marką Porsche, dla której opracowała odważne, niestandardowe realizacje. Jest także współtwórczynią kampanii dla m.in. Netflix oraz Banku PKO.
Papaya Roster, impresariat twórczyń i twórców, kierowany przez Monikę Jabłońską, skupia obecnie kilkadziesiąt osób w Polsce i za granicą.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Paulina Świerczewska, Biuro Papaya New Directors
T: 508 430 278
E: paulina.swierczewska@papaya-films.com
Anna Litwińska, Be Communications
T: 669 404 434
E: a.litwinska@becomms.pl
Zobacz wybraną pracę Ady Zielińskiej, klikając w "więcej informacji" poniżej.
PORSCHE - SUNKEN ROMANCE
Pomysł i scenariusz: Ada Zielińska, Reżyseria: Ada Zielińska i Dominik Panasiuk

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.