Komunikaty PR

Nowa wersja programu partnerskiego Commvault

2020-07-16  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Karol
Witowski

Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl

Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła uruchomieine ulepszonej wersji programu partnerskiego Partner Advantage Program. Tworzy w ten sposób, dla swoich partnerów, nowe możliwości oparte na wiodących w branży inteligentnych rozwiązaniach i zaangażowaniu w innowacje.

 

Wraz z ewolucją programu partnerzy otrzymają szereg korzyści, w tym zwiększone rabaty. Partnerzy będą także mieli większą elastyczność na wszystkich poziomach programu, z łatwym do przewidzenia potencjałem zysku i zaufanym wsparciem dla rozwoju biznesu. Ponadto korzyści z rejestracji transakcji i zachęty dla nowych partnerów będą oferować przejrzyste zasady i efektywność operacyjną w celu przyspieszenia cyklu sprzedaży i procesu wypłaty nagród.

 

„Jako firma partnerska nieustannie poszukujemy sposobów wspierania sukcesu naszych partnerów poprzez zwiększenie ich rentowności”, powiedział Mercer Rowe, Vice President, Global Partner Organization, Commvault. „Dzięki ulepszonemu programowi Partner Advantage zapewniamy naszym partnerom zwiększone benefity, żeby podnieść ich rentowność. Sprzedaż oparta na współpracy prowadzi do zawierania większej liczby transakcji, opartych na silnym portfolio produktów i szerokim ekosystemie partnerów. Zapewniamy też wsparcie w regionie, rozbudowane szkolenia i zasoby do generowania popytu, które pomagają naszym partnerom w tworzeniu przyszłościowej firmy z nieograniczonymi możliwościami.”

 

Program opiera się na czterech kluczowych filarach - innowacyjnych produktach, gotowych do sprzedaży przez partnerów, ściśle dopasowanym zespole sprzedażowym, strategii rynkowej i odpowiednim ekosystemie oraz przewidywalnym programie. Połączenie tych elementów pomaga partnerom bezproblemowo rozwijać swój biznes w połączeniu z Commvault.

 

Dzięki temu programowi partnerzy otrzymają wiodące w branży inteligentne rozwiązania do zarządzania danymi oraz dedykowane wsparcie sprzedaży, uproszczone procesy, a także nowe możliwości współpracy i skutecznego zaspokajania potrzeb klientów. Partnerzy będą mogli nadal korzystać z istniejących funkcji programu, w tym programu trójpoziomowego, nagród za rejestrację transakcji i rabatów za wyniki. Nowymi funkcjami programu są fundusze na rozwój marketingu, nowe benefity sprzedażowe oraz zarządzanie rejestracją nowych transakcji. Commvault będzie nadal inwestować w portal partnerski, szkolenia sprzedażowe i techniczne oraz akredytacje, narzędzia do wyceny i zapytań ofertowych oraz Partner Demand Center w celu zbudowania i przyspieszenia silnego przepływu klientów.

 

„W trakcie naszej współpracy z Commvault nieustannie doświadczamy nowych form wspierania partnerów handlowych. Nowe dodatki do programu partnerskiego tylko to potwierdzają. Zapewniają one nowe możliwości uzyskania nagród finansowych, szkoleń, sprzedaży i ostatecznie wzrostu dla naszych klientów”- powiedział Ben Klay, VP Sales w Arrow Electronics. „Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy długofalowym partnerem Commvault. Wiemy, że nieustannie wprowadzane innowacje i rozwój programu ma na celu wyjście poza potrzeby partnerów kanałowych”.

 

„W dzisiejszej sytuacji gospodarczej partnerzy IT, szczególnie w dziedzinie backupu i odzyskiwania danych, są kluczowym elementem w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych klientów” - powiedział Kevin Rhone, Director of Channel Acceleration w The Enterprise Strategy Group. „Commvault rozumie znaczenie swojej roli w kanale i konsekwentnie wprowadza aktualizacje, które podkreślają ich wsparcie i zaangażowanie wobec partnerów. W najnowszym rozszerzeniu programu Partner Advantage Commvault pomaga swoim partnerom poprawić wyniki finansowe. Dzięki innowacyjnym produktom, wspólnym strategiom wprowadzania na rynek oraz rabatom i nagrodom program partnerski Commvault jest dokładnie tym, czego dzisiaj szukają partnerzy”.

 

„Wprowadzenie ulepszeń, a przede wszystkim zwiększenie bonusów w nowym programie partnerskim pokazuje jak ważni są Partnerzy dla firmy Commvault, szczególnie w dzisiejszej sytuacji gospodarczej. Stawiamy na wspólpracę z Partnerami i na innowacyjną technologię. Partnerzy, którzy z nami współpracują wiedzą, że Commvault idzie uparcie do przodu i co kwartał aktualizuje technologię, aby dopasować się do, prężnie zmieniającego się, świata IT.” – powiedziała Daria Wosztyl, Channel Manager w Commvault odpowiedzialna za rynki Polski, Czeski i Słowacki.

 

Ulepszenia programu Commvault Partner Advantage są teraz dostępne dla wszystkich dostawców rozwiązań i partnerów dystrybucyjnych. Commvault ogłosi w najbliższej przyszłości dodatkowe udoskonalenia innych partnerskich modeli biznesowych, w tym dostawców usług w chmurze. Aby dowiedzieć się więcej o programie lub zostać partnerem Commvault, odwiedź naszą stronę dla partnetów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Witowski
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.