Nowa wersja programu partnerskiego Commvault
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła uruchomieine ulepszonej wersji programu partnerskiego Partner Advantage Program. Tworzy w ten sposób, dla swoich partnerów, nowe możliwości oparte na wiodących w branży inteligentnych rozwiązaniach i zaangażowaniu w innowacje.
Wraz z ewolucją programu partnerzy otrzymają szereg korzyści, w tym zwiększone rabaty. Partnerzy będą także mieli większą elastyczność na wszystkich poziomach programu, z łatwym do przewidzenia potencjałem zysku i zaufanym wsparciem dla rozwoju biznesu. Ponadto korzyści z rejestracji transakcji i zachęty dla nowych partnerów będą oferować przejrzyste zasady i efektywność operacyjną w celu przyspieszenia cyklu sprzedaży i procesu wypłaty nagród.
„Jako firma partnerska nieustannie poszukujemy sposobów wspierania sukcesu naszych partnerów poprzez zwiększenie ich rentowności”, powiedział Mercer Rowe, Vice President, Global Partner Organization, Commvault. „Dzięki ulepszonemu programowi Partner Advantage zapewniamy naszym partnerom zwiększone benefity, żeby podnieść ich rentowność. Sprzedaż oparta na współpracy prowadzi do zawierania większej liczby transakcji, opartych na silnym portfolio produktów i szerokim ekosystemie partnerów. Zapewniamy też wsparcie w regionie, rozbudowane szkolenia i zasoby do generowania popytu, które pomagają naszym partnerom w tworzeniu przyszłościowej firmy z nieograniczonymi możliwościami.”
Program opiera się na czterech kluczowych filarach - innowacyjnych produktach, gotowych do sprzedaży przez partnerów, ściśle dopasowanym zespole sprzedażowym, strategii rynkowej i odpowiednim ekosystemie oraz przewidywalnym programie. Połączenie tych elementów pomaga partnerom bezproblemowo rozwijać swój biznes w połączeniu z Commvault.
Dzięki temu programowi partnerzy otrzymają wiodące w branży inteligentne rozwiązania do zarządzania danymi oraz dedykowane wsparcie sprzedaży, uproszczone procesy, a także nowe możliwości współpracy i skutecznego zaspokajania potrzeb klientów. Partnerzy będą mogli nadal korzystać z istniejących funkcji programu, w tym programu trójpoziomowego, nagród za rejestrację transakcji i rabatów za wyniki. Nowymi funkcjami programu są fundusze na rozwój marketingu, nowe benefity sprzedażowe oraz zarządzanie rejestracją nowych transakcji. Commvault będzie nadal inwestować w portal partnerski, szkolenia sprzedażowe i techniczne oraz akredytacje, narzędzia do wyceny i zapytań ofertowych oraz Partner Demand Center w celu zbudowania i przyspieszenia silnego przepływu klientów.
„W trakcie naszej współpracy z Commvault nieustannie doświadczamy nowych form wspierania partnerów handlowych. Nowe dodatki do programu partnerskiego tylko to potwierdzają. Zapewniają one nowe możliwości uzyskania nagród finansowych, szkoleń, sprzedaży i ostatecznie wzrostu dla naszych klientów”- powiedział Ben Klay, VP Sales w Arrow Electronics. „Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy długofalowym partnerem Commvault. Wiemy, że nieustannie wprowadzane innowacje i rozwój programu ma na celu wyjście poza potrzeby partnerów kanałowych”.
„W dzisiejszej sytuacji gospodarczej partnerzy IT, szczególnie w dziedzinie backupu i odzyskiwania danych, są kluczowym elementem w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych klientów” - powiedział Kevin Rhone, Director of Channel Acceleration w The Enterprise Strategy Group. „Commvault rozumie znaczenie swojej roli w kanale i konsekwentnie wprowadza aktualizacje, które podkreślają ich wsparcie i zaangażowanie wobec partnerów. W najnowszym rozszerzeniu programu Partner Advantage Commvault pomaga swoim partnerom poprawić wyniki finansowe. Dzięki innowacyjnym produktom, wspólnym strategiom wprowadzania na rynek oraz rabatom i nagrodom program partnerski Commvault jest dokładnie tym, czego dzisiaj szukają partnerzy”.
„Wprowadzenie ulepszeń, a przede wszystkim zwiększenie bonusów w nowym programie partnerskim pokazuje jak ważni są Partnerzy dla firmy Commvault, szczególnie w dzisiejszej sytuacji gospodarczej. Stawiamy na wspólpracę z Partnerami i na innowacyjną technologię. Partnerzy, którzy z nami współpracują wiedzą, że Commvault idzie uparcie do przodu i co kwartał aktualizuje technologię, aby dopasować się do, prężnie zmieniającego się, świata IT.” – powiedziała Daria Wosztyl, Channel Manager w Commvault odpowiedzialna za rynki Polski, Czeski i Słowacki.
Ulepszenia programu Commvault Partner Advantage są teraz dostępne dla wszystkich dostawców rozwiązań i partnerów dystrybucyjnych. Commvault ogłosi w najbliższej przyszłości dodatkowe udoskonalenia innych partnerskich modeli biznesowych, w tym dostawców usług w chmurze. Aby dowiedzieć się więcej o programie lub zostać partnerem Commvault, odwiedź naszą stronę dla partnetów.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.