Nowe głośniki sieciowe od Axis sprawdzą się w każdym środowisku
Axis Communications wprowadza do swojej oferty nowy, przystępny cenowo minigłośnik sieciowy o niewielkich rozmiarach oraz nowy megafon, który może pracować w każdym środowisku zewnętrznym, w dowolnym klimacie. Dzięki nowym rozwiązaniom audio użytkownicy mogą natychmiast reagować na zdarzenia wykryte przez kamery i za pomocą komunikatów głosowych zapobiegać sytuacjom niepożądanym.
AXIS C1410 Network Mini Speaker
Minigłośnik sieciowy AXIS C1410 Network Mini Speaker to dyskretne urządzenie, które zajmuje niewiele miejsca. Opiera się ono na otwartych standardach, dzięki czemu można je łatwo zintegrować z innymi systemami, takimi jak telefonia VoIP oraz kamery wideo i narzędzia analityczne Axis oraz firm trzecich. Możliwość reagowania na obserwowane zdarzenia przy użyciu komunikatów głosowych podnosi poziom bezpieczeństwa - system emituje gotowy komunikat lub powiadamia pracowników ochrony, którzy mogą zwrócić się do intruzów bezpośrednio przez głośnik. Urządzenie może służyć również do emitowania ogólnych komunikatów, instrukcji oraz odtwarzania tła muzycznego. Głośnik można zainstalować na ścianie, na suficie, w korytarzu lub w innym dowolnym miejscu.
Najważniejsze cechy urządzenia to:
- Łatwa integracja z sieciowymi systemami wizyjnymi, systemami kontroli dostępu i telefonią VoIP
- Przystępna cena i szerokie pokrycie dźwiękiem
- Wbudowany, fabrycznie skonfigurowany cyfrowy procesor sygnału, zapewniający wyraźne brzmienie każdego komunikatu głosowego
- Zdalne testowanie stanu technicznego głośników
- Wbudowana pamięć do przechowywania nagranych komunikatów audio
- Wbudowana czujka PIR do detekcji ruchu
AXIS C1310-E Network Horn Speaker
Wzmocniony megafon sieciowy AXIS C1310-E Network Horn Speaker wytrzymuje temperatury od -40 do 60°C. Dzięki zgodności z otwartymi standardami można go łatwo zintegrować z innymi systemami, takimi jak telefonia VoIP oraz kamery wideo i aplikacje analityczne Axis i firm trzecich. Umożliwia łatwe odstraszenie intruzów wykrytych przez kamery za pomocą przekazywanych na żywo lub nagranych komunikatów głosowych. Elastyczna konstrukcja megafonu AXIS C1310-E umożliwia jego montaż na ścianie lub słupie, co przekłada się na maksymalną użyteczność i wygodę. Urządzenie może służyć także do emitowania ogólnych powiadomień.
Najważniejsze cechy urządzenia to:
- Łatwa integracja z sieciowymi systemami wizyjnymi, systemami kontroli dostępu i telefonią VoIP
- Możliwość pracy w temperaturze od -40 do 60°C
- Wbudowany, fabrycznie skonfigurowany cyfrowy procesor sygnału, zapewniający wyraźne brzmienie każdego komunikatu głosowego
- Zdalne testowanie stanu technicznego głośników
- Dwa wbudowane wejścia/wyjścia ogólnego przeznaczenia
Nowe głośniki sieciowe są dostępne w kanałach dystrybucyjnych Axis od I kwartału b.r.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.