Nowe marki we Wrocław Fashion Outlet
– Pierwsze dni po ponownym otwarciu centrum pokazują, że nasz obiekt cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Cieszymy się, że nasi partnerzy doceniają wyjątkową, stabilną pozycję Wroclaw Fashion Outlet i chcą otwierać swoje nowe sklepy właśnie u nas – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.
Marka Solar oferuje damskie kolekcje sezonowe, w tym klasyczne i stylowe sukienki, swetry, płaszcze i kurtki, których uzupełnieniem jest linia biznesowa oraz akcesoria. Marka Solar wyróżnia się oryginalnym wzornictwem i wysoką jakością, dlatego stanowi doskonałą odpowiedź na oczekiwania gości Wrocław Fashion Outlet. – Już pierwsze dni po otwarciu udowodniły, że marka jest świetnie rozpoznawalna i cieszy się dużym zainteresowaniem – dodaje Ewa Pawłowska, dyrektor ds. najmu Wrocław Fashion Outlet.
Yes dla YES Outlet
W marcu swój salon we Wrocław Fashion Outlet otworzy również popularna marka biżuteryjna YES. W ofercie salonu, znajdą się biżuteria i akcesoria nie tylko YES ale także Studia Y, Verony, Namiko i Dia. Klienci centrum będą mogli liczyć na kompleksową i fachową obsługę doradców. YES Biżuteria to firma rodzinna, która od niemal 40 lat kształtuje trendy biżuteryjne na polskim rynku. Niepowtarzalne kolekcje i wzory wyróżniają się oryginalnością oraz ponadczasowością. Klienci Wrocław Fashion Outlet zyskają tym samym dostęp do jeszcze bogatszej j oferty pierścionków, obrączek, kolczyków, naszyjników, zawieszek, celebrytek, bransoletek i zegarków. We Wrocław Fashion Outlet działają już z sukcesem także marki biżuteryjne Apart i W.Kruk.
--
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.