Nowe mieszkania w Pruszczu Gdańskim – inwestycja Debiut IV już w sprzedaży
Deweloper INPRO stale poszerza swoją ofertę. Tym razem do sprzedaży wprowadził kameralną inwestycję Debiut IV, która zlokalizowana będzie w miejscowości Pruszcz Gdański. Projekt przewiduje powstanie dwóch budynków obejmujących łącznie 62 mieszkania.
Debiut IV to kameralny projekt, składający się z dwóch trzypiętrowych budynków. Atutem inwestycji jest szeroki wybór dostępnych metraży mieszkań liczących od 28 do 72 mkw. Do lokali przynależały będą balkony oraz loggie lub przydomowe ogródki o powierzchniach sięgających nawet 142 mkw.
Budynki powstałe w ramach Debiut IV będą łączyły się ze sobą na poziomie -1 za pośrednictwem podziemnej hali garażowej, która pomieści 57 samochodów. Na terenie inwestycji utworzony zostanie także naziemny parking obejmujący w sumie 26 miejsc postojowych. Nowoczesne obiekty wyposażone zostaną w udogodnienia takie jak w windy, wózkarnie, boxy do przechowywania rzeczy oraz pomieszczenia na jednoślady. Przed wejściami do budynków zaprojektowano elementy małej architektury w postaci ławek i stojaków na rowery. Dodatkowo mieszkańcy Debiut IV będą mogli korzystać ze strefy rekreacyjnej nowego osiedla, które powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Przyszli właściciele mieszkań nabędą prawo do bogatej infrastruktury, obejmującej wielofunkcyjne boisko, duży plac zabaw, siłownię zewnętrzną oraz część rekreacyjną.
Inwestycja Debiut IV powstaje przy ul. Ignacego Domeyki w Pruszczu Gdańskim, oddalonej ok. 10 km od centrum Gdańska. Mieszkańcy tej miejscowości mogą korzystać z zapewnionej przez Urząd Miasta bezpłatnej linii autobusowej. Dodatkowo w odległości zaledwie ok. 2 km od osiedla znajduje się stacja PKP Pruszcz Gdański. Dobrze rozwinięta komunikacja autobusowa i kolejowa sprawi, że przyszli mieszkańcy w szybki i bezpośredni sposób będą mogli dostać się do dowolnego punktu w Trójmieście.
Ceny nieruchomości oferowanych w ramach inwestycji Debiut IV zaczynają się już od 6 900 zł brutto za mkw. Zakończenie budowy planowane jest na lipiec 2022 roku.
Szczegółowe informacje dotyczące oferty można znaleźć na stronie internetowej: www.inpro.com.pl.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.