Nowe otwarcie w Westfield Mokotów – pierwszy salon Jott w Polsce
Tegoroczny listopad przyniósł kolejną nowość w Westfield Mokotów. Swój pierwszy butik w Polsce, zdecydowała się otworzyć tu francuska marka Jott, od niedawna należąca do słynnej grupy LVMH. Jest to kolejne wzmocnienie oferty premium w doskonale znanym, warszawskim centrum handlowym.
– Westfield Mokotów jest miejscem, które przyciąga znane i lubiane marki globalne, które często wybierają nasze centrum jako najlepszą przestrzeń do rynkowego debiutu w Polsce. Tak jest również w przypadku Jott, z czego bardzo się cieszymy. Charakter marki i jej pozycja na innych rynkach pozwalają przypuszczać, że także nasi klienci chętnie poznają jej ofertę. – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów.
Jott to marka powstała w 2010 roku w Marsylii, zapoczątkowana przez braci Gourdikian. W swoich kolekcjach Jott łączy funkcjonalność z różnorodnością. Charakterystyczne pikowane kurtki są dostępne w różnorodnych wariantach oraz w czterech stopniach ocieplenia, które można dobrać do pory dnia, pory roku lub indywidualnych preferencji. Ta uniwersalność połączona jest z doskonałą jakością i dbałością o każdy element asortymentu. W ofercie Jott znajdują się również wygodne kurtki dla najmłodszych i interesujące akcesoria, na przykład czapki, torby i plecaki a także ubrania dla czworonożnych pupili.
– Niezwykle cieszy nas otwarcie pierwszego salonu Jott w Polsce. Nasze uniwersalne produkty zostały stworzone z myślą o różnorodnych potrzebach i gustach, dlatego mamy nadzieję, że dzięki obecności
w Westfield Mokotów dotrzemy do szerokiego grona odbiorców. Jott charakteryzuje funkcjonalność, jakość
i kreatywność, które od lat zachwycają klientów we Francji i w innych krajach Europy. – skomentował Thomas Merchie, prezes Jott.
Cenione produkty marki, od niedawna należącej do grupy LVMH, są już dostępne w butiku Jott
w Westfield Mokotów. Otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki Jott wzbogaca ofertę premium w tym, jednym z najważniejszych w kraju, centrum handlowym. Westfield Mokotów jest gwarantem najwyższej jakości obsługi klientów i najlepszych doświadczeń zakupowych. Od lat można tu znaleźć, między innymi, jedyne lub flagowe salony najważniejszych krajowych i międzynarodowych brandów.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.