Komunikaty PR

Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce

2021-03-10  |  13:11
Biuro prasowe

Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest światowym liderem w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM (Customer Relationship Management).

Dzięki umowie Salesforce zostanie "Oficjalnym Partnerem Technologii Cyfrowych Legii Warszawa" i powstanie dedykowane rozwiązanie CRM. Rozwiązanie jest ukierunkowane na efektywne zarządzanie relacjami i komunikacją z kibicami oraz partnerami, zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Wdrożenie będzie oparte na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych firmy Salesforce. Ponadto, zgodnie z warunkami umowy, Salesforce dołącza do grona firm sponsorujących klub sportowy.

Wykorzystanie potencjału najbardziej utytułowanego polskiego klubu z największą bazą kibiców w kraju przez światowego lidera we wdrażaniu i funkcjonalności CRM to kolejny krok w procesie cyfrowej transformacji i dostarczania spersonalizowanych treści, usług i produktów dla każdego kibica Legii Warszawa.

- Legia Warszawa chce wyznaczać nowe trendy na rynku piłkarskim w zakresie jakości i innowacyjności, a także w zarządzaniu usługami czy produktami dla kibiców. Fakt, że Salesforce - firma o międzynarodowej renomie i światowy lider w dziedzinie rozwiązań CRM - angażuje się w sponsoring sportowy z Legią jest potwierdzeniem potencjału i jakości naszej marki. Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami-konsumentami czy partnerami biznesowymi. Prowadzimy obecnie kilka projektów w obszarze cyfrowej transformacji klubu, a system CRM od Salesforce jest kluczowy dla tych zmian i wiążemy z nim duże i uzasadnione nadzieje. Szczególnie znając doświadczenie i sukcesy naszego Oficjalnego Partnera Technologicznego - mówi Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

 - Salesforce od wielu lat pomaga swoim klientom przejść przez często trudny proces cyfrowej transformacji. W przypadku współpracy z Legią Warszawa postawiliśmy przede wszystkim na dogłębne zrozumienie specyficznych potrzeb klubu sportowego. Dzięki temu mogliśmy dostarczyć Legii rozwiązania szyte na miarę. Ich innowacyjność, kompleksowość i łatwość obsługi pozwolą Legii osiągnąć najwyższy poziom budowania relacji i kontaktów z kibicami oraz partnerami biznesowymi. Tym samym Legia dołączyła do grona największych klubów sportowych na świecie, które korzystają z naszych rozwiązań. - mówi Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.

Każdy oddany fan piłki nożnej jest istnym kompendium wiedzy na temat swojego ulubionego klubu. Śledząc najnowsze doniesienia ze świata piłki nożnej, oczekują łatwego i szybkiego dostępu do wiadomości na wyciągnięcie ręki. Z kolei wyzwaniem dla drużyn jest zdobycie szerokiej wiedzy o swoich odbiorcach, aby zapewnić im piłkarskie doznania również poza boiskiem. Od teraz Legia będzie mogła zbudować klubowe contact center w oparciu o 360-stopniowy profil każdej osoby, bazujący na historii interakcji każdego kibica. Dzięki temu obsługa klienta będzie mogła być dopasowana indywidualnie do oczekiwań każdego z nich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.