Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce
Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest światowym liderem w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM (Customer Relationship Management).
Dzięki umowie Salesforce zostanie "Oficjalnym Partnerem Technologii Cyfrowych Legii Warszawa" i powstanie dedykowane rozwiązanie CRM. Rozwiązanie jest ukierunkowane na efektywne zarządzanie relacjami i komunikacją z kibicami oraz partnerami, zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Wdrożenie będzie oparte na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych firmy Salesforce. Ponadto, zgodnie z warunkami umowy, Salesforce dołącza do grona firm sponsorujących klub sportowy.
Wykorzystanie potencjału najbardziej utytułowanego polskiego klubu z największą bazą kibiców w kraju przez światowego lidera we wdrażaniu i funkcjonalności CRM to kolejny krok w procesie cyfrowej transformacji i dostarczania spersonalizowanych treści, usług i produktów dla każdego kibica Legii Warszawa.
- Legia Warszawa chce wyznaczać nowe trendy na rynku piłkarskim w zakresie jakości i innowacyjności, a także w zarządzaniu usługami czy produktami dla kibiców. Fakt, że Salesforce - firma o międzynarodowej renomie i światowy lider w dziedzinie rozwiązań CRM - angażuje się w sponsoring sportowy z Legią jest potwierdzeniem potencjału i jakości naszej marki. Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami-konsumentami czy partnerami biznesowymi. Prowadzimy obecnie kilka projektów w obszarze cyfrowej transformacji klubu, a system CRM od Salesforce jest kluczowy dla tych zmian i wiążemy z nim duże i uzasadnione nadzieje. Szczególnie znając doświadczenie i sukcesy naszego Oficjalnego Partnera Technologicznego - mówi Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.
- Salesforce od wielu lat pomaga swoim klientom przejść przez często trudny proces cyfrowej transformacji. W przypadku współpracy z Legią Warszawa postawiliśmy przede wszystkim na dogłębne zrozumienie specyficznych potrzeb klubu sportowego. Dzięki temu mogliśmy dostarczyć Legii rozwiązania szyte na miarę. Ich innowacyjność, kompleksowość i łatwość obsługi pozwolą Legii osiągnąć najwyższy poziom budowania relacji i kontaktów z kibicami oraz partnerami biznesowymi. Tym samym Legia dołączyła do grona największych klubów sportowych na świecie, które korzystają z naszych rozwiązań. - mówi Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.
Każdy oddany fan piłki nożnej jest istnym kompendium wiedzy na temat swojego ulubionego klubu. Śledząc najnowsze doniesienia ze świata piłki nożnej, oczekują łatwego i szybkiego dostępu do wiadomości na wyciągnięcie ręki. Z kolei wyzwaniem dla drużyn jest zdobycie szerokiej wiedzy o swoich odbiorcach, aby zapewnić im piłkarskie doznania również poza boiskiem. Od teraz Legia będzie mogła zbudować klubowe contact center w oparciu o 360-stopniowy profil każdej osoby, bazujący na historii interakcji każdego kibica. Dzięki temu obsługa klienta będzie mogła być dopasowana indywidualnie do oczekiwań każdego z nich.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.