Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce
Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest światowym liderem w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM (Customer Relationship Management).
Dzięki umowie Salesforce zostanie "Oficjalnym Partnerem Technologii Cyfrowych Legii Warszawa" i powstanie dedykowane rozwiązanie CRM. Rozwiązanie jest ukierunkowane na efektywne zarządzanie relacjami i komunikacją z kibicami oraz partnerami, zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Wdrożenie będzie oparte na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych firmy Salesforce. Ponadto, zgodnie z warunkami umowy, Salesforce dołącza do grona firm sponsorujących klub sportowy.
Wykorzystanie potencjału najbardziej utytułowanego polskiego klubu z największą bazą kibiców w kraju przez światowego lidera we wdrażaniu i funkcjonalności CRM to kolejny krok w procesie cyfrowej transformacji i dostarczania spersonalizowanych treści, usług i produktów dla każdego kibica Legii Warszawa.
- Legia Warszawa chce wyznaczać nowe trendy na rynku piłkarskim w zakresie jakości i innowacyjności, a także w zarządzaniu usługami czy produktami dla kibiców. Fakt, że Salesforce - firma o międzynarodowej renomie i światowy lider w dziedzinie rozwiązań CRM - angażuje się w sponsoring sportowy z Legią jest potwierdzeniem potencjału i jakości naszej marki. Nasza współpraca otworzy przed nami nowe możliwości i korzyści w budowaniu relacji z kibicami-konsumentami czy partnerami biznesowymi. Prowadzimy obecnie kilka projektów w obszarze cyfrowej transformacji klubu, a system CRM od Salesforce jest kluczowy dla tych zmian i wiążemy z nim duże i uzasadnione nadzieje. Szczególnie znając doświadczenie i sukcesy naszego Oficjalnego Partnera Technologicznego - mówi Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.
- Salesforce od wielu lat pomaga swoim klientom przejść przez często trudny proces cyfrowej transformacji. W przypadku współpracy z Legią Warszawa postawiliśmy przede wszystkim na dogłębne zrozumienie specyficznych potrzeb klubu sportowego. Dzięki temu mogliśmy dostarczyć Legii rozwiązania szyte na miarę. Ich innowacyjność, kompleksowość i łatwość obsługi pozwolą Legii osiągnąć najwyższy poziom budowania relacji i kontaktów z kibicami oraz partnerami biznesowymi. Tym samym Legia dołączyła do grona największych klubów sportowych na świecie, które korzystają z naszych rozwiązań. - mówi Krzysztof Augustynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit w Salesforce.
Każdy oddany fan piłki nożnej jest istnym kompendium wiedzy na temat swojego ulubionego klubu. Śledząc najnowsze doniesienia ze świata piłki nożnej, oczekują łatwego i szybkiego dostępu do wiadomości na wyciągnięcie ręki. Z kolei wyzwaniem dla drużyn jest zdobycie szerokiej wiedzy o swoich odbiorcach, aby zapewnić im piłkarskie doznania również poza boiskiem. Od teraz Legia będzie mogła zbudować klubowe contact center w oparciu o 360-stopniowy profil każdej osoby, bazujący na historii interakcji każdego kibica. Dzięki temu obsługa klienta będzie mogła być dopasowana indywidualnie do oczekiwań każdego z nich.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.