Komunikaty PR

Nowe rozwiązania technologiczne i rozwój oferty handlowej – podsumowanie 2019 r.

2020-02-04  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelia Kolad
BFF Banking Group

ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/

W 2019 roku Plac Unii City Shopping wprowadził kilka istotnych modernizacji, których celem jest uatrakcyjnienie obiektu i dostosowanie go do wymagań dzisiejszych klientów. Obiekt realizował także wiele działań, które gwarantowały lokalnej społeczności Warszawy atrakcyjne możliwości spędzenia wolnego czasu. Wszystko to złożyło się na utrzymanie dobrego poziomu frekwencji w Centrum.

 

Komplementarność oferty zakupowej i rozrywkowej staje się kryterium wyboru centrum handlowego przez odwiedzających. Żeby zaspokoić wszystkie potrzeby, Plac Unii nieustannie poszerza swoją ofertę, tworząc kompleksową przestrzeń handlowo-usługową. Dzięki temu, obiekt jest nowoczesnym, bezpiecznym i komfortowym miejscem zakupów oraz rozrywki – szczególnie w dni powszednie. Wszystkie podejmowane przez nas działania w roku 2019 pozwoliły utrzymać frekwencję na analogicznym do 2018 roku poziomie. Biorąc pod uwagę niehandlowe niedziele, jest do dobry wynik, mówi Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii.

 

Nowoczesny, zielony budynek

W minionym roku, Centrum Handlowe Plac Unii dokonało wielu modernizacji wpisujących się w trend zrównoważonego rozwoju oraz mających na celu poprawę komfortu pracowników budynku biurowego jak i Klientów centrum handlowego.

 

Jedną z najistotniejszych nowości w Centrum było uruchomienie pierwszej w Polsce kurtyny ledowej. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Prezentują się na niej firmy z aktualną ofertą handlową, ale nie tylko. Nośnik ten jako Symulakr – jedyna taka w Polsce cyfrowa rzeźba – w czasie rzeczywistym ulega zmianie pod wpływem życia miasta i jego mieszkańców. Każdy, kto znajdzie się w pobliżu Placu Unii ma realny wpływ na to, jak wygląda kurtyna ledowa na elewacji obiektu.

 

Inną modernizacją, mającą wpływ na codzienną funkcjonalność budynku, była modernizacja wszystkich drzwi wejściowych w obiekcie. Zmienił się ich sposób zawieszenia oraz napędy, dzięki czemu drzwi stały się dużo mniej awaryjne. Co więcej, nowe wejścia wpisują się w trend zrównoważonego rozwoju – zatrzymują ciepłe powietrze w budynku zimą, a chłodne latem. Wymianie poddane zostały również drzwi główne w strefie dostaw. Zwiększyło to bezpieczeństwo dla budynku poprzez dokładniejszy system identyfikacji osób wchodzących do budynku i możliwość, szybszej emisji towarów do budynku i z budynku

 

Kolejną nowością, zrealizowaną w centrum handlowym w 2019 r., było otworzenie strefy Kids Play. Jest to przestrzeń dedykowana dla dzieci, która łączy zabawki manualne z aplikacjami edukacyjnymi. Nasi mali klienci oprócz oferty gastronomicznej mają do dyspozycji plac zabaw - tuż przy strefie stolików, na poziomie -1.

 

Bogata oferta handlowa

2019 r. był w Centrum Handlowym Plac Unii czasem intensywnego poszerzania oferty handlowej. Do grona najemców dołączyli m.in.: Barber dla kobiet i mężczyzn PussyCut 69, pierwszy w Polsce serwis iSpot, profesjonalny salon manicure i pedicure Eye Boutique Nail Bar, Satine Bielizna, Salon jubilerski YES czy kawiarnia Słodko-Zdrowo.

 

Co więcej trwają intensywne prace nad dalszym poszerzaniem oferty gastronomicznej obiektu. W tym roku można więc spodziewać się nowości w tym zakresie.

 

Integracja lokalnej społeczności

Plac Unii przygotowuje również kreatywne propozycje spędzania wolnego czasu w mieście. Jedną z nich były spotkania pod hasłem #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim cyklu była kultura polskiej wsi. Biorący udział w wydarzeniu mieli okazję, przenieść się do świata ziołolecznictwa i rękodzieła. Wszystkie atrakcje były darmowe, a przygotowane przysmaki i przedmioty można było zabrać ze sobą do domu.

 

Inną atrakcją były spotkania z cyklu Parę kroków do… To wydarzenia, organizowane we współpracy z Ambasadami innych krajów w Polsce, mające na celu przybliżenie odległych tradycji. W 2019 r. odwiedzający Plac Unii mieli okazję poznać kulturę Meksyku i Indii.

 

Plac Unii organizuje także cykliczne targi pod hasłem Mokotowskie Spotkania. Podczas spotkań polscy projektanci mają okazję zaprezentować swoje produkty. Event gromadzi wokół siebie sympatyków mody szukających inspiracji i osoby, które chcą poznać twórców lokalnych marek.

 

Więcej informacji udzielają:

Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250

Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291


Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:

Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: BFF Banking Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.