Komunikaty PR

Nowe rozwiązania technologiczne i rozwój oferty handlowej – podsumowanie 2019 r.

2020-02-04  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelia Kolad
BFF Banking Group

ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/

W 2019 roku Plac Unii City Shopping wprowadził kilka istotnych modernizacji, których celem jest uatrakcyjnienie obiektu i dostosowanie go do wymagań dzisiejszych klientów. Obiekt realizował także wiele działań, które gwarantowały lokalnej społeczności Warszawy atrakcyjne możliwości spędzenia wolnego czasu. Wszystko to złożyło się na utrzymanie dobrego poziomu frekwencji w Centrum.

 

Komplementarność oferty zakupowej i rozrywkowej staje się kryterium wyboru centrum handlowego przez odwiedzających. Żeby zaspokoić wszystkie potrzeby, Plac Unii nieustannie poszerza swoją ofertę, tworząc kompleksową przestrzeń handlowo-usługową. Dzięki temu, obiekt jest nowoczesnym, bezpiecznym i komfortowym miejscem zakupów oraz rozrywki – szczególnie w dni powszednie. Wszystkie podejmowane przez nas działania w roku 2019 pozwoliły utrzymać frekwencję na analogicznym do 2018 roku poziomie. Biorąc pod uwagę niehandlowe niedziele, jest do dobry wynik, mówi Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii.

 

Nowoczesny, zielony budynek

W minionym roku, Centrum Handlowe Plac Unii dokonało wielu modernizacji wpisujących się w trend zrównoważonego rozwoju oraz mających na celu poprawę komfortu pracowników budynku biurowego jak i Klientów centrum handlowego.

 

Jedną z najistotniejszych nowości w Centrum było uruchomienie pierwszej w Polsce kurtyny ledowej. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Prezentują się na niej firmy z aktualną ofertą handlową, ale nie tylko. Nośnik ten jako Symulakr – jedyna taka w Polsce cyfrowa rzeźba – w czasie rzeczywistym ulega zmianie pod wpływem życia miasta i jego mieszkańców. Każdy, kto znajdzie się w pobliżu Placu Unii ma realny wpływ na to, jak wygląda kurtyna ledowa na elewacji obiektu.

 

Inną modernizacją, mającą wpływ na codzienną funkcjonalność budynku, była modernizacja wszystkich drzwi wejściowych w obiekcie. Zmienił się ich sposób zawieszenia oraz napędy, dzięki czemu drzwi stały się dużo mniej awaryjne. Co więcej, nowe wejścia wpisują się w trend zrównoważonego rozwoju – zatrzymują ciepłe powietrze w budynku zimą, a chłodne latem. Wymianie poddane zostały również drzwi główne w strefie dostaw. Zwiększyło to bezpieczeństwo dla budynku poprzez dokładniejszy system identyfikacji osób wchodzących do budynku i możliwość, szybszej emisji towarów do budynku i z budynku

 

Kolejną nowością, zrealizowaną w centrum handlowym w 2019 r., było otworzenie strefy Kids Play. Jest to przestrzeń dedykowana dla dzieci, która łączy zabawki manualne z aplikacjami edukacyjnymi. Nasi mali klienci oprócz oferty gastronomicznej mają do dyspozycji plac zabaw - tuż przy strefie stolików, na poziomie -1.

 

Bogata oferta handlowa

2019 r. był w Centrum Handlowym Plac Unii czasem intensywnego poszerzania oferty handlowej. Do grona najemców dołączyli m.in.: Barber dla kobiet i mężczyzn PussyCut 69, pierwszy w Polsce serwis iSpot, profesjonalny salon manicure i pedicure Eye Boutique Nail Bar, Satine Bielizna, Salon jubilerski YES czy kawiarnia Słodko-Zdrowo.

 

Co więcej trwają intensywne prace nad dalszym poszerzaniem oferty gastronomicznej obiektu. W tym roku można więc spodziewać się nowości w tym zakresie.

 

Integracja lokalnej społeczności

Plac Unii przygotowuje również kreatywne propozycje spędzania wolnego czasu w mieście. Jedną z nich były spotkania pod hasłem #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim cyklu była kultura polskiej wsi. Biorący udział w wydarzeniu mieli okazję, przenieść się do świata ziołolecznictwa i rękodzieła. Wszystkie atrakcje były darmowe, a przygotowane przysmaki i przedmioty można było zabrać ze sobą do domu.

 

Inną atrakcją były spotkania z cyklu Parę kroków do… To wydarzenia, organizowane we współpracy z Ambasadami innych krajów w Polsce, mające na celu przybliżenie odległych tradycji. W 2019 r. odwiedzający Plac Unii mieli okazję poznać kulturę Meksyku i Indii.

 

Plac Unii organizuje także cykliczne targi pod hasłem Mokotowskie Spotkania. Podczas spotkań polscy projektanci mają okazję zaprezentować swoje produkty. Event gromadzi wokół siebie sympatyków mody szukających inspiracji i osoby, które chcą poznać twórców lokalnych marek.

 

Więcej informacji udzielają:

Ewelina Kolad, ewelina.kolad@ahavapr.pl, + 48 510 291 250

Monika Kern, monika.kern@ahavapr.pl , +48 601 892 291


Centrum Handlowe Plac Unii City Shopping:

Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya-Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit Club, przyjazne kawiarnie i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń, darmowo dostępnych dla klientów. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

Agentem wyłącznym reprezentującym kompleks Plac Unii w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: BFF Banking Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.