Komunikaty PR

Nowe smaki w ofercie „Niska cena cały rok” od Costa Coffee

2021-06-22  |  12:37
Biuro prasowe

Pogoda za oknem zmienia się, a wraz z nią oferta „Niska cena cały rok”. Costa Coffee połączyła bogactwo wyboru, niesamowity smak oraz przystępne ceny w jedne, wyjątkowe menu. Kuszące słodkie wypieki, pożywne ciabatty z różnorodnymi dodatkami oraz orzeźwiające napoje – każdy znajdzie coś dla siebie.

 

Słodkości, że palce lizać

 

Oferta „Niska cena cały rok” na pewno wpisze się w gusta wszystkich łasuchów poszukujących pysznych, słodkich wypieków. Ciasto bananowe z każdym kęsem zaskakuje niezwykłym zbalansowaniem słodyczy i charakternych, korzennych nut przywodzących na myśl domowy piernik. Ponadto orzechy pekan, którymi posypane jest ciasto dodają ciekawej chrupkości i dostarczają wyjątkowo delikatnej słodyczy. Miłośników czekolady skusi za to rozpływające się w ustach Ciasto brownie z malinami. Czekolada współgra z lekko kwaśnymi malinami, dostarczając nam przepysznych chwil wytchnienia. Co więcej, brownie zostało przygotowane na mące ryżowej, jest więc doskonałą opcją dla osób nietolerujących glutenu. Słodką stawkę zamykają Donuty z nadzieniem orzechowo-kakaowym – ta pozycja udowadnia, że to ponadczasowe połączenie smaków potrafi jeszcze zaskoczyć!

 

Smak na każdą porę dnia

 

Niezależnie czy to lunch, brunch czy śniadanie - w Costa Coffee o każdej porze czekają pożywne Ciabatty z szeroką gamą dodatków. Ciabatta z jajkiem nasyci nas na długie godziny, jednocześnie rozpieszczając nasze podniebienia. Idealnie ugotowane jajko na twardo, chrupkie pieczywo i świeże, warzywne dodatki – to połączenie musi się udać. Dla tych, którzy nie wyobrażają sobie posiłku bez mięsa strzałem w dziesiątkę będzie natomiast Ciabatta z szynką. Wyrazista wędlina sparowana z liśćmi szpinaku oraz soczystymi pomidorkami bezsprzecznie stanie się hitem w Twoim wakacyjnym menu. Ciabatta z hummusem i mascarpone z kolei, to intrygujące połączenie smaków bliskiego wschodu z tradycyjnym włoskim serkiem – jest to propozycja dla wszystkich tych, którzy kochają odkrywać nowości.

 

Orzeźwienie w niskiej cenie

 

Wszyscy możemy się zgodzić – kochamy orzeźwienie w letnie upały. Na ratunek przychodzą dwa napoje, będące częścią nowej oferty „Niska cena cały rok”. Klasyczna Lemoniada z cytryną ochłodzi nasze ciało nawet w najbardziej upalny dzień, a intensywny smak liści mięty doda jej dodatkowej świeżości. Zupełną nowością w Costa Coffee jest natomiast Herbata mrożona o smaku różanym i liczi. Najlepsze liście herbaty zostały dobrane tak, aby stworzyć zaskakująco aromatyczny wywar, wzbogacony o letnie truskawki i porzeczki. Jest pysznie, a do tego bez dodatku cukru. To propozycja, obok której nie można przejść obojętnie.

 

Wszystkich produktów z oferty „Niska cena cały rok” można spróbować odwiedzając najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je na wynos poprzez aplikację Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.