Nowe smaki w ofercie „Niska cena cały rok” od Costa Coffee
Pogoda za oknem zmienia się, a wraz z nią oferta „Niska cena cały rok”. Costa Coffee połączyła bogactwo wyboru, niesamowity smak oraz przystępne ceny w jedne, wyjątkowe menu. Kuszące słodkie wypieki, pożywne ciabatty z różnorodnymi dodatkami oraz orzeźwiające napoje – każdy znajdzie coś dla siebie.
Słodkości, że palce lizać
Oferta „Niska cena cały rok” na pewno wpisze się w gusta wszystkich łasuchów poszukujących pysznych, słodkich wypieków. Ciasto bananowe z każdym kęsem zaskakuje niezwykłym zbalansowaniem słodyczy i charakternych, korzennych nut przywodzących na myśl domowy piernik. Ponadto orzechy pekan, którymi posypane jest ciasto dodają ciekawej chrupkości i dostarczają wyjątkowo delikatnej słodyczy. Miłośników czekolady skusi za to rozpływające się w ustach Ciasto brownie z malinami. Czekolada współgra z lekko kwaśnymi malinami, dostarczając nam przepysznych chwil wytchnienia. Co więcej, brownie zostało przygotowane na mące ryżowej, jest więc doskonałą opcją dla osób nietolerujących glutenu. Słodką stawkę zamykają Donuty z nadzieniem orzechowo-kakaowym – ta pozycja udowadnia, że to ponadczasowe połączenie smaków potrafi jeszcze zaskoczyć!
Smak na każdą porę dnia
Niezależnie czy to lunch, brunch czy śniadanie - w Costa Coffee o każdej porze czekają pożywne Ciabatty z szeroką gamą dodatków. Ciabatta z jajkiem nasyci nas na długie godziny, jednocześnie rozpieszczając nasze podniebienia. Idealnie ugotowane jajko na twardo, chrupkie pieczywo i świeże, warzywne dodatki – to połączenie musi się udać. Dla tych, którzy nie wyobrażają sobie posiłku bez mięsa strzałem w dziesiątkę będzie natomiast Ciabatta z szynką. Wyrazista wędlina sparowana z liśćmi szpinaku oraz soczystymi pomidorkami bezsprzecznie stanie się hitem w Twoim wakacyjnym menu. Ciabatta z hummusem i mascarpone z kolei, to intrygujące połączenie smaków bliskiego wschodu z tradycyjnym włoskim serkiem – jest to propozycja dla wszystkich tych, którzy kochają odkrywać nowości.
Orzeźwienie w niskiej cenie
Wszyscy możemy się zgodzić – kochamy orzeźwienie w letnie upały. Na ratunek przychodzą dwa napoje, będące częścią nowej oferty „Niska cena cały rok”. Klasyczna Lemoniada z cytryną ochłodzi nasze ciało nawet w najbardziej upalny dzień, a intensywny smak liści mięty doda jej dodatkowej świeżości. Zupełną nowością w Costa Coffee jest natomiast Herbata mrożona o smaku różanym i liczi. Najlepsze liście herbaty zostały dobrane tak, aby stworzyć zaskakująco aromatyczny wywar, wzbogacony o letnie truskawki i porzeczki. Jest pysznie, a do tego bez dodatku cukru. To propozycja, obok której nie można przejść obojętnie.
Wszystkich produktów z oferty „Niska cena cały rok” można spróbować odwiedzając najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je na wynos poprzez aplikację Uber Eats.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.