Nowi najemcy Adgar Park West wynajęli ponad 1000 mkw. powierzchni biurowej
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Budynek Adgar Park West zyskał nowego najemcę przestrzeni biurowej - Hottinger Bruel & Kjaer Poland. Do swojego docelowego biura wprowadziła się również spółka Angelini Pharma Polska. Obie marki wynajęły łącznie niemal 1000 mkw. powierzchni. To kolejne firmy, które w ostatnim czasie dołączyły do społeczności Adgar Poland potwierdzając tym samym, że końcówka 2021 r. to czas skutecznego pozyskiwania nowych najemców przez tego wynajmującego.
Spółka Angelini Pharma Polska wynajęła 614 mkw. na 3. kondygnacji Adgar Park West B. Co ciekawe, podmiot ten jest obecny w tym budynku od kwietnia tego roku, ale w oczekiwaniu na przystosowanie docelowej powierzchni, korzystał z przestrzeni biurowej w hybrydowym modelu BeYourself. To autorskie rozwiązanie Adgar Poland, oferowane w ramach konceptu Brain Embassy, skierowane do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, łączące atuty elastycznych form najmu typowych dla tzw. coworkingów z zachowaniem integralności i wewnętrznej organizacji firmy w ramach wydzielonej powierzchni. Dodatkowym walorem tej oferty operatora jest możliwość natychmiastowego wprowadzenia się do gotowych, w pełni funkcjonalnych przestrzeni biurowych bez konieczności ponoszenia kosztów ich wyposażenia. To również wygodna opcja dla firm, które poszukują optymalizacji kosztów funkcjonowania biura lub spodziewają się dynamicznych zmian w strukturze swojego zatrudnienia. Model BeYourself zapewnia bowiem rozliczenie powierzchni najmu na podstawie liczby pracowników. W efekcie najemca, w zależności od etapu swojego rozwoju i aktualnych potrzeb, sam decyduje o metrażu niezbędnej powierzchni biurowej.
W listopadzie, po zakończeniu procesu adaptacji i aranżacji wnętrz, spółka Angelini Pharma Polska wprowadziła się do docelowego biura. „Wiosną tego roku, po 20 latach zdecydowaliśmy się na opuszczenie dotychczasowej siedziby. Szukaliśmy rozwiązań, które umożliwią nam dalszy dynamiczny rozwój i pracę zespołu w wygodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji. Model BeYourself w Adgar Poland idealnie odpowiadał naszym ówczesnym potrzebom oraz zapewniał komfort pracy w oczekiwaniu na dostosowanie finalnego biura do naszych potrzeb. Funkcjonalność budynku oraz dostępna infrastruktura pozwoli nam skutecznie realizować naszą działalność biznesową w kolejnych latach” – mówi Ewa Jędrzejak, Office Manager Angelini Pharma Polska.
Transakcję najmu powierzchni dla Angelini Pharma Polska wpierał Brookfield Partners. „Nasz klient szukał miejsca, które będzie odpowiadało jego nowym potrzebom, będzie nadążało za zmianami, które zachodziły w organizacji. Wspólnie szukaliśmy najpierw optymalnej lokalizacji, później odpowiedniego budynku zapewniającego liczne udogodnienia i rozwiązania, które zmienią zupełnie kulturę i styl pracy. Takie właśnie rozwiązania - elastyczne i nowoczesne znaleźliśmy w kompleksie Adgar Park West” – podkreśla Milena Węglarz, starszy doradca w Brookfield Partners, która reprezentowała najemcą w negocjacjach z właścicielem nieruchomości.
Nowym najemcą w Adgar Park West jest również spółka Hottinger Bruel & Kjaer Poland. To polski przedstawiciel Hottinger Brüel & Kjær A/S”, który od 70 lat dostarcza zaawansowane technologicznie rozwiązania do pomiaru oraz analizy dźwięku i drgań. Podmiot zajął łącznie 335 mkw. dedykowanej powierzchni biurowej, zlokalizowanej na 1 piętrze budynku Adgar Park West. „Decyzja o wyborze biznesowej części Ochoty nie jest oczywiście przypadkowa. Kompleks biurowy jest nowoczesny, zapewnia świetną logistykę i bliskość głównych arterii komunikacyjnych. Nasi pracownicy poza kluczową funkcjonalnością budynku, doceniają ofertą tutejszych najemców lokali usługowych, a także bliskość centrum handlowego i Parku Szczęśliwieckiego” – mówi Janusz Prusak, Dyrektor Sprzedaż, Hottinger Bruel & Kjaer Poland sp. z o.o.
W procesie negocjacji kontraktu z Adgar Poland, nowego najemcę reprezentowała firma Patron Broker.
Adgar Park West
Na Adgar Park West składają się 3 budynki biurowe o łącznej powierzchni 43 000 mkw., usytuowane przy Al. Jerozolimskich 181. Atutem lokalizacji jest bliskość Dworca Zachodniego, Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina i drogowych tras wylotowych z Warszawy, a także bezpośrednie sąsiedztwo centrów handlowych Blue City i Reduta oraz Parku Szczęśliwieckiego. Do dyspozycji najemców jest ponad 800 miejsc w naziemnym i podziemnym parkingu samochodowym. W obiekcie można skorzystać ze wszystkich form najmu powierzchni – od tradycyjnych przestrzeni biurowych na wyłączność, po elastyczne rozwiązania w koncepcie Brain Embassy, obejmujące format hybrydowy i typowo coworkingowy.
W budynkach dostępne są ponadto: dwujęzyczne przedszkole Ala Ma Kota/House od Montessori, kawiarnia i restauracja. Amatorzy sportu i zdrowego stylu życia mogą skorzystać z usług Calypso Fitness Club Premium, a także oferty sklepów sportowych Showroom Garmina i Fit Shop. Znajduje się tu również ekologiczna myjnia samochodowa i wypożyczalnia rowerów marki BMW (dostępna w okresie wiosna-jesień). Adgar Park West dysponuje ponadto przestrzenią szkoleniowo–eventową, obejmującą 27 unikalnych sal eventowych, konferencyjnych i szkoleniowych.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.