Komunikaty PR

Nowoczesne rozwiązania sprzedażowe wspierają polski handel

2020-01-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Rynek detaliczny zmienia się, a małe sklepy muszą odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Konsumenci oczekują między innymi nowoczesnych promocji, bez których tradycyjne punkty handlowe tracą swoją konkurencyjność oraz atrakcyjność. Grupa Comp kieruje do detalistów i producentów pierwszą w Polsce cyfrową platformę usługową, działającą w oparciu o niedostępne wcześniej możliwości urządzeń fiskalnych, jednocześnie pozwalając lokalnym przedsiębiorcom rozwijać swoją ofertę.

M/platform zapewnia tradycyjnym sklepom detalicznym konkurencyjność w oczach lokalnych odbiorców i pozwala im wzmocnić swoją pozycję na bardzo zagęszczonym rynku. Nowa technologia realnie wspiera małe rodzinne przedsiębiorstwa, które wciąż stanowią siłę polskiego handlu. Małe tradycyjne sklepy idą z duchem czasu, stawiając na nowoczesność oraz innowacyjne rozwiązania promocyjne, pozwalające rozwijać biznes.

Promo+ umożliwia małym tradycyjnym sklepom uzyskanie nowoczesnych ofert promocyjnych bezpośrednio od producentów z branży FMCG. Jest to usługa dostępna w technologii M/platform, która integruje narzędzia wspierające pracę sklepów detalicznych. Pozwala właścicielom małych sklepów rozwijać biznes na niedostępnych wcześniej płaszczyznach. W ramach M/platform każdy detalista otrzymuje dostęp do aplikacji, które umożliwiają mu stałe poszerzanie oferty handlowej. Co najważniejsze, praktycznie każdy sklep w Polsce może dołączyć do programu i czerpać z niego korzyści niezależnie od swojego rozmiaru czy lokalizacji – mówi Tomasz Jasinkiewicz, członek zarządu Comp Platforma Usług.

Małe sklepy w Polsce nadal odpowiadają za ponad jedną trzecią całego rynku detalicznego. Na stałe wpisały się jako element handlowego ekosystemu. Małym sklepom pomogła zmiana tendencji wśród konsumentów, którzy wolą kupować mniej, ale częściej i bliżej domu. Pomogły też konsolidacja w hurcie i rozwój sieci franczyzowych. Jest to korzystne również dla producentów, gdyż handel tradycyjny jest dla nich ważnym kanałem sprzedaży, choć stanowi duże wyzwanie z uwagi na koordynację działań na tak rozdrobnionym rynku. Funkcjonalności oferowane przez M/platform stają się tymczasem nowym filarem polskiego handlu tradycyjnego, ułatwiając bliską współpracę pomiędzy sklepem a liderami rynku FMCG.

Moduł Promo+ jest usługą cyfrową łączącą sklep z producentem FMCG. Jak to działa? Producent przesyła przez M/platform pakiet promocji na swoje towary do sklepu. Właściciel punktu handlowego decyduje, które chce aktywować, znając mechanizm promocyjny, cenę sprzedaży dla konsumenta oraz oferowaną przez producenta kwotę refundacji za każde użycie promocji. Informacja o aktywacji promocji trafia z systemu bezpośrednio do urządzeń fiskalnych w sklepie. Dostępne są najskuteczniejsze nowoczesne mechanizmy promocyjne – PromoSztuki, Happy Hours, a także tradycyjne obniżki cenowe. Sklep może przyłączyć się do wybranej przez siebie promocji, a producent wie, kiedy sprzedano jego towar w jej ramach. Samo rozliczenie jest bardzo szybkie, w cyklach tygodniowych.

M/platform ma za zadanie wspierać tradycyjne placówki handlowe na bardzo konkurencyjnym rynku. Konsumenci są już przyzwyczajeni do nowoczesnych promocji i oczekują ich od wszystkich sklepów, również od tradycyjnych. Producenci zawsze byli otwarci na współpracę z małymi sklepami, które dbają o klienta, oferują mu atrakcyjną lokalizację i wysoką jakość obsługi. Jednak przeprowadzanie nowoczesnych promocji w takich tradycyjnych sklepach było kosztowne i czasochłonne. Trudno było zgrać je we wszystkich miejscach jednocześnie. Dzięki Promo+ sytuacja ulega dynamicznej, pozytywnej zmianie – podsumowuje Tomasz Jasinkiewicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet
Handel Technologia SwipBox Infinity
2024-07-16 | 08:00

Technologia SwipBox Infinity

Polska plasuje się na pierwszym miejscu pod względem liczby automatów paczkowych w Unii Europejskiej. Dane Unlimited Parcel Intelligence wskazują, że w zasięgu 10 tys.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.