Komunikaty PR

Nowoczesne rozwiązania sprzedażowe wspierają polski handel

2020-01-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Rynek detaliczny zmienia się, a małe sklepy muszą odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Konsumenci oczekują między innymi nowoczesnych promocji, bez których tradycyjne punkty handlowe tracą swoją konkurencyjność oraz atrakcyjność. Grupa Comp kieruje do detalistów i producentów pierwszą w Polsce cyfrową platformę usługową, działającą w oparciu o niedostępne wcześniej możliwości urządzeń fiskalnych, jednocześnie pozwalając lokalnym przedsiębiorcom rozwijać swoją ofertę.

M/platform zapewnia tradycyjnym sklepom detalicznym konkurencyjność w oczach lokalnych odbiorców i pozwala im wzmocnić swoją pozycję na bardzo zagęszczonym rynku. Nowa technologia realnie wspiera małe rodzinne przedsiębiorstwa, które wciąż stanowią siłę polskiego handlu. Małe tradycyjne sklepy idą z duchem czasu, stawiając na nowoczesność oraz innowacyjne rozwiązania promocyjne, pozwalające rozwijać biznes.

Promo+ umożliwia małym tradycyjnym sklepom uzyskanie nowoczesnych ofert promocyjnych bezpośrednio od producentów z branży FMCG. Jest to usługa dostępna w technologii M/platform, która integruje narzędzia wspierające pracę sklepów detalicznych. Pozwala właścicielom małych sklepów rozwijać biznes na niedostępnych wcześniej płaszczyznach. W ramach M/platform każdy detalista otrzymuje dostęp do aplikacji, które umożliwiają mu stałe poszerzanie oferty handlowej. Co najważniejsze, praktycznie każdy sklep w Polsce może dołączyć do programu i czerpać z niego korzyści niezależnie od swojego rozmiaru czy lokalizacji – mówi Tomasz Jasinkiewicz, członek zarządu Comp Platforma Usług.

Małe sklepy w Polsce nadal odpowiadają za ponad jedną trzecią całego rynku detalicznego. Na stałe wpisały się jako element handlowego ekosystemu. Małym sklepom pomogła zmiana tendencji wśród konsumentów, którzy wolą kupować mniej, ale częściej i bliżej domu. Pomogły też konsolidacja w hurcie i rozwój sieci franczyzowych. Jest to korzystne również dla producentów, gdyż handel tradycyjny jest dla nich ważnym kanałem sprzedaży, choć stanowi duże wyzwanie z uwagi na koordynację działań na tak rozdrobnionym rynku. Funkcjonalności oferowane przez M/platform stają się tymczasem nowym filarem polskiego handlu tradycyjnego, ułatwiając bliską współpracę pomiędzy sklepem a liderami rynku FMCG.

Moduł Promo+ jest usługą cyfrową łączącą sklep z producentem FMCG. Jak to działa? Producent przesyła przez M/platform pakiet promocji na swoje towary do sklepu. Właściciel punktu handlowego decyduje, które chce aktywować, znając mechanizm promocyjny, cenę sprzedaży dla konsumenta oraz oferowaną przez producenta kwotę refundacji za każde użycie promocji. Informacja o aktywacji promocji trafia z systemu bezpośrednio do urządzeń fiskalnych w sklepie. Dostępne są najskuteczniejsze nowoczesne mechanizmy promocyjne – PromoSztuki, Happy Hours, a także tradycyjne obniżki cenowe. Sklep może przyłączyć się do wybranej przez siebie promocji, a producent wie, kiedy sprzedano jego towar w jej ramach. Samo rozliczenie jest bardzo szybkie, w cyklach tygodniowych.

M/platform ma za zadanie wspierać tradycyjne placówki handlowe na bardzo konkurencyjnym rynku. Konsumenci są już przyzwyczajeni do nowoczesnych promocji i oczekują ich od wszystkich sklepów, również od tradycyjnych. Producenci zawsze byli otwarci na współpracę z małymi sklepami, które dbają o klienta, oferują mu atrakcyjną lokalizację i wysoką jakość obsługi. Jednak przeprowadzanie nowoczesnych promocji w takich tradycyjnych sklepach było kosztowne i czasochłonne. Trudno było zgrać je we wszystkich miejscach jednocześnie. Dzięki Promo+ sytuacja ulega dynamicznej, pozytywnej zmianie – podsumowuje Tomasz Jasinkiewicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.