Nowości nie tylko na wiosnę w Westfield Mokotów
Piękno, estetyka, niepowtarzalny design; nowy salon marki Zara Home czy pierwszy w Polsce salon W.KRUK według najnowszego konceptu marki Rolex – to tylko dwa przykłady nowych projektów, w których na klientów Westfield Mokotów czekają ponadczasowy styl i najlepsza, światowa jakość.
Westfield Mokotów to miejsce, które najważniejsze światowe i lokalne marki, wybierają na swój rynkowy debiut lub lokalizację najnowocześniejszych, flagowych konceptów. W tej grupie są dwie marki, które do jakości i piękna przykładają szczególną uwagę. Obie swoje miejsce znalazły w Westfield Mokotów.
Wielbiciele pięknych wnętrz, gustownych akcesoriów oraz dekoracji domowych zdecydowanie ucieszą się na wiadomość o otwarciu nowego, przestronnego salonu Zara Home, o powierzchni ponad 350 mkw. Marka, choć obecna od lat w tym centrum handlowym, od kilku dni zaprasza do zupełnie nowej przestrzeni.
W dekoracjach nowoczesnego i eleganckiego wnętrza królują ciepłe i organiczne materiały z dominacją neutralnych odcieni, uzupełnione o elementy z ciepłego kamienia i drewna. Całość rozplanowana jest
w sposób odzwierciedlający projekt domu poprzez strefy: jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziennego, łazienki czy przestrzeni dla najmłodszych. W salonie znajdują się również specjalne strefy New Born i zapachów do domu. Nowy koncept marki należącej do Grupy Inditex został wyposażony w innowacje technologiczne, które jeszcze bardziej poprawiają doświadczenie zakupowe klientów, jak na przykład punkt odbioru zamówień internetowych, gdzie za pomocą ekranu dotykowego można poprosić o wydanie zamówienia. Nowy koncept salonu Zara Home znajduje się na pierwszym piętrze Westfield Mokotów.
Wyjątkowym wydarzeniem dla miłośników ponadczasowej klasyki i niepowtarzalnej jakości jest otwarcie po remoncie pierwszego w Polsce salonu W.KRUK w najnowszym koncepcie marki Rolex. Do tej pory tego rodzaju koncept dostępny był dla klientów w Szwajcarii, Francji i Turcji. Otwarty w Westfield Mokotów blisko czterokrotnie powiększony lokal został zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najnowszym konceptem marki Rolex i oferuje wyłącznie najbardziej prestiżowe marki zegarków i biżuterii, zapewniając należną im ekspozycję, a klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. W salonie oprócz marki Rolex, klienci znajdą też największy shop-in-shop Cartier w kraju. To niepowtarzalne miejsce stanowi odzwierciedlenie osoby założyciela marki Louis-Francois Cartiera nazywanego jubilerem królów i królem wśród jubilerów.
W analogicznej koncepcji shop-in-shop prezentowana będzie tu również marka Tudor – założona w Genewie na początku XX w. i ceniona nie tylko za jakość, ale także unikalne połączenie szyku i elegancji. W szerokiej ofercie salonu W.KRUK, na zainteresowanych wyjątkową biżuterią czekać będą produkty także innych luksusowych marek takich jak Marco Bicego, Pasquale Bruni, Recarlo, Birks, Anna Maria Cammilli czy Gucci, a wkrótce dołączy kolejna luksusowa marka zegarków HUBLOT.
Jakie inne nowości czekają na tych którzy wiosną wybierają się na zakupy do Westfield Mokotów?
Na wszystkich klientów, którzy cenią jakość, wygodę oraz klasyczny styl butów czeka nowy salon marki Wojas. To jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. W ofercie sklepu znajdują się propozycje damskie i męskie, modele dziecięce i młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe i specjalistyczne. Asortyment uzupełniają skórzane dodatki - torebki, teczki i paski oraz inne akcesoria. W nowym lokalu marki Wojas w Westfield Mokotów ponadczasową elegancję skutecznie połączono z nowoczesnymi, ergonomicznymi rozwiązaniami.
Również należąca do Grupy VRG marka Wólczanka tegoroczną wiosnę w Westfield Mokotów rozpoczęła od otwarć dwóch różnych konceptów. Większy lokal, o powierzchni 139 mkw., zaprojektowany został tak, aby w maksymalnym stopniu ułatwić klientom zakupy i zapewnić komfort przy wyborze odzieży i akcesoriów
z szerokiego asortymentu marki. Nowością jest też drugi koncept Wólczanki, zajmujący kameralną przestrzeń, wyspecjalizowany wyłącznie w koszulach - Wólczanka Butik. Grupa VGR zapowiada też zmiany w swoim salonie marki Vistula, który otworzy się w bardziej funkcjonalnej i jeszcze lepiej odpowiadającej na potrzeby klienta przestrzeni.
Niepowtarzalna jakość, piękne wnętrza i wyjątkowa oferta to wszystko co czeka na klientów Westfield Mokotów w trakcie wiosennych zakupów.

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.