Nowy gracz wśród dystrybutorów elektroniki
LAMEL Brands to butikowy dystrybutor, który szczególnie duży nacisk kładzie na jakość współpracy z dostawcami i klientami. Firma zajmuje się wyspecjalizowaną w ochronie ekranów i wyświetlaczy dystrybucją marki własnej My Screen, systemy ploterowe Cut&Use oraz innych znanych i cenionych marek. Obecnie w swoich działaniach koncentruje się głównie na rynku polskim.
Rok 2022 okazał się dla LAMEL Brand przełomowy – firma odnotowała wzrost sprzedaży aż o 100% w stosunku do minionego roku 2021! Ten sukces w dużej mierze związany był ze zmianami personalnymi na stanowisku dyrektora dystrybucji, które objął Tomasz Cieślak. Był on wcześniej związany z mediami, tworząc przez lata czasopisma branżowe np. „Mobility” czy organizując największe w branży nowych technologii wydarzenie – Galę Mobility Trends. Zmiana dyrektora zaowocowała rozwojem portfolio oraz wprowadzeniem do sprzedaży wielu znanych i lubianych marek, np. Mio, Nokia, Oppo, SPARCO, Celly w wyselekcjonowanych kanałach sprzedaży.
„Kierując się wyczuciem potrzeb rynkowych oraz trendów technologicznych, nawiązaliśmy współpracę ze wszystkimi największymi sieciami sprzedaży elektroniki w Polsce. Współpracujemy m.in. z kanałami automotive, foody, posiadamy też bogatą bazę partnerów biznesowych w rynku rozproszonym Telko oraz IT. Nasza firma zaczęła podbój rynku dystrybuując markę własną: My Screen i systemy ploterowe Cut&Use, czyli pełną ofertę ochrony wyświetlaczy. Od przeszło roku budujemy pozycję jako dystrybutor i rozwijamy ofertę o urządzenia dostarczające i podtrzymujące alternatywną energię, ofertę produktów dla graczy, oraz marki, które są już znane na polskim rynku, m.in. Mio, Oppo, Nokia. By skutecznie realizować wyznaczone cele biznesowe potrzebne były zmiany w strukturach firmy, dlatego zatrudniliśmy kompetentnych menagerów, znanych w branży ze swojego doświadczenia i zaangażowania. W planach mamy ekspansję dystrybucyjną na zagraniczne rynki oraz dalszy rozwój oferty B2B – podjęliśmy już pierwsze kroki" – powiedział Tomasz Cieślak, dyrektor dystrybucji LAMEL Brands.
W ofercie LAMEL Brands można znaleźć zarówno produkty czołowych światowych producentów, jak i specjalistyczny sprzęt od dostawców niszowych. Są to telefony komórkowe, akcesoria GSM, sprzęt audio, akcesoria do gier i wiele, wiele innych. Niezależnie od obszaru działania firma zawsze stawia na najwyższą jakość oferowanych usług.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.