Nowy gracz wśród dystrybutorów elektroniki
LAMEL Brands to butikowy dystrybutor, który szczególnie duży nacisk kładzie na jakość współpracy z dostawcami i klientami. Firma zajmuje się wyspecjalizowaną w ochronie ekranów i wyświetlaczy dystrybucją marki własnej My Screen, systemy ploterowe Cut&Use oraz innych znanych i cenionych marek. Obecnie w swoich działaniach koncentruje się głównie na rynku polskim.
Rok 2022 okazał się dla LAMEL Brand przełomowy – firma odnotowała wzrost sprzedaży aż o 100% w stosunku do minionego roku 2021! Ten sukces w dużej mierze związany był ze zmianami personalnymi na stanowisku dyrektora dystrybucji, które objął Tomasz Cieślak. Był on wcześniej związany z mediami, tworząc przez lata czasopisma branżowe np. „Mobility” czy organizując największe w branży nowych technologii wydarzenie – Galę Mobility Trends. Zmiana dyrektora zaowocowała rozwojem portfolio oraz wprowadzeniem do sprzedaży wielu znanych i lubianych marek, np. Mio, Nokia, Oppo, SPARCO, Celly w wyselekcjonowanych kanałach sprzedaży.
„Kierując się wyczuciem potrzeb rynkowych oraz trendów technologicznych, nawiązaliśmy współpracę ze wszystkimi największymi sieciami sprzedaży elektroniki w Polsce. Współpracujemy m.in. z kanałami automotive, foody, posiadamy też bogatą bazę partnerów biznesowych w rynku rozproszonym Telko oraz IT. Nasza firma zaczęła podbój rynku dystrybuując markę własną: My Screen i systemy ploterowe Cut&Use, czyli pełną ofertę ochrony wyświetlaczy. Od przeszło roku budujemy pozycję jako dystrybutor i rozwijamy ofertę o urządzenia dostarczające i podtrzymujące alternatywną energię, ofertę produktów dla graczy, oraz marki, które są już znane na polskim rynku, m.in. Mio, Oppo, Nokia. By skutecznie realizować wyznaczone cele biznesowe potrzebne były zmiany w strukturach firmy, dlatego zatrudniliśmy kompetentnych menagerów, znanych w branży ze swojego doświadczenia i zaangażowania. W planach mamy ekspansję dystrybucyjną na zagraniczne rynki oraz dalszy rozwój oferty B2B – podjęliśmy już pierwsze kroki" – powiedział Tomasz Cieślak, dyrektor dystrybucji LAMEL Brands.
W ofercie LAMEL Brands można znaleźć zarówno produkty czołowych światowych producentów, jak i specjalistyczny sprzęt od dostawców niszowych. Są to telefony komórkowe, akcesoria GSM, sprzęt audio, akcesoria do gier i wiele, wiele innych. Niezależnie od obszaru działania firma zawsze stawia na najwyższą jakość oferowanych usług.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.