Nowy kompaktowy interkom od Axis
Axis Communications wprowadza na rynek wytrzymały, wandaloodporny sieciowy interkom wizyjny. Urządzenie AXIS I8016-LVE Network Video Intercom — zaprojektowane z myślą o komunikacji dwukierunkowej, identyfikacji wizyjnej i zdalnej kontroli wejść — idealnie nadaje się do dozoru w trudnych warunkach oświetleniowych, a nawet całkowitej ciemności.
Dzięki wbudowanej kamerze o rozdzielczości 5 MP oraz wyjątkowej jakości dźwięku z redukcją echa i szumów, urządzenie zapewnia niezawodną identyfikację nawet w najtrudniejszych okolicznościach. Promieniowanie podczerwone umożliwia klarowną identyfikację osób przez 24 godziny na dobę. Ponadto ten wytrzymały, wandaloodporny interkom sieciowy o klasie ochrony IK10 cechuje się łatwą instalacją i mieści się w zwykłych skrzynkach montażowych.
AXIS I8016-LVE Network Video Intercom oparty jest na otwartych standardach i interfejsach oraz umożliwia integrację, stanowiąc idealne uzupełnienie każdego systemu dozoru wizyjnego. Interkom można zintegrować z innymi systemami i rozwiązaniami, na przykład z obszaru zarządzania materiałem wizyjnym, kontroli dostępu oraz łączności VoIP.
Najważniejsze cechy:
• Wysoka jakość wideo i audio
• Redukcja echa i szumów
• Łatwa instalacja dzięki technologii PoE
• Otwarty interfejs umożliwiający integrację z telefonią IP i obsługę SIP
• Gotowość do montażu na zewnątrz, wandaloodporność, klasa ochrony IK10

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.