Nowy oddział DACHSER w Finlandii już działa
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
DACHSER niedawno rozpoczął działalność w nowym terminalu logistycznym w Finlandii. Otwierając swój pierwszy obiekt cross-dock w Kerava w regionie Helsinek, dostawca usług logistycznych rozszerza usługi na rynku fińskim.
We wrześniu br. działalność rozpoczął nowy oddział DACHSER w Finlandii, który może pochwalić się terminalem tranzytowym o powierzchni 4000 mkw. i około 600 mkw. biur. DACHSER Finland wykorzystuje nowy terminal do obsługi importu i eksportu oraz dystrybucji w całym regionie Helsinek. Wiele fińskich firm ma swoje siedziby w największej konurbacji w kraju. Nowa filia znajduje się blisko autostrady E75, portu morskiego Vuosaari i lotniska, dzięki czemu ma dobre połączenia komunikacyjne.
- Nasze nowe możliwości magazynowe wraz z organizacją transportu short distance pozwalają dostarczać naszym klientom w Finlandii wysokiej jakości standardy firmy DACHSER. Jednocześnie obiekt jest doskonale zlokalizowany, aby połączyć kraj z wydajną europejską siecią transportu drogowego DACHSER - mówi Tuomas Leimio, Managing Director, European Logistics, DACHSER Finland Oy.
Nieprzerwany łańcuch dostaw
W Finlandii, podobnie jak w innych krajach, pandemia koronawirusa wzmocniła zainteresowanie publiczne sektorem logistycznym. - Kryzys dał nam możliwość podkreślenia, jak niezawodne są nasze usługi i pokazania, że pomagamy utrzymać bezpieczeństwo dostaw Finlandii - kontynuuje Leimio. - Dzięki bliskiej współpracy z naszymi kolegami na całym świecie, od samego początku wiedzieliśmy, jaki wpływ kryzys może mieć na łańcuchy dostaw. To przyniosło korzyści nam i naszym klientom tutaj w Finlandii, ponieważ byliśmy w stanie szybko dostosować się do nowych wyzwań i utrzymać stabilność naszej działalności przez cały czas – dodaje.
DACHSER Finland Oy powstała w 2014 roku jako spółka joint venture DACHSER i ACE Logistics Group. ACE Logistics Group z siedzibą w Tallinie w Estonii posiada 50% udziałów w spółce joint venture i jest wieloletnim partnerem sieciowym DACHSER w logistyce drogowej w regionie bałtyckim.
Ponadto DACHSER Air & Sea Logistics ma cztery lokalizacje w Finlandii.
![Drugi kwartał roku nie zakończył się dobrze dla dla branży TLS. Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1498384548,w_172,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Drugi kwartał roku nie zakończył się dobrze dla dla branży TLS.
![Paryż 2024 - CEVA Logistics o logistyce wiosek olimpijskich i paraolimpijskich](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_333406345,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Paryż 2024 - CEVA Logistics o logistyce wiosek olimpijskich i paraolimpijskich
![Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_356804139,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.