Nowy, powiększony salon Monnari otwarty w CH Osowa
Popularne trójmiejskie Centrum Handlowe Osowa wzmacnia ofertę odzieżową o nowy salon MONNARI. Polska marka właśnie otworzyła sklep na powiększonej powierzchni wraz z rozbudowaną ofertą produktową.
Monnari tworzy razem z innymi najemcami, takimi jak H&M, CARRY, Lee Wrangler, Patrizia Aryton, Bytom, Triumph, Apart, Pepco i 5-10-15 zróżnicowaną kategorię mody i akcesoriów w CH Osowa. Salon marki został otwarty ponownie 14 października w zmienionej lokalizacji i w nowej aranżacji wnętrza.
„Cieszymy się, że nasi stali najemcy dostrzegają potencjał, aby rozbudowywać swoją ofertę w CH Osowa. Monnari to znana marka odzieżowa, odnosząca sukcesy na rynku modowym już od 20 lat. Tym bardziej doceniamy fakt, iż możemy obecnie oferować klientkom naszego centrum jeszcze bardziej urozmaicony asortyment ponadczasowych kolekcji starannie wykonanych i jakościowo wykończonych kobiecych ubrań i dodatków Monnari” - mówi Aleksandra Słowińska, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Nowy salon Monnari został zaprojektowany nie tylko na powiększonej powierzchni blisko 400 m kw., ale też w nowoczesnym, ustandaryzowanym dla całej marki koncepcie. Lokalizacja salonu znajduje się w centralnej części galerii, naprzeciwko drogerii HEBE, dzięki czemu widoczność marki w centrum handlowym została dodatkowo wzmocniona.
„Monnari to polska marka odzieżowa, która w przyszłym roku będzie świętować jubileusz 25-lecia. Jest to marka z tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Szeroki asortyment ubrań oraz dodatków dostępny jest w ponad 195 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Wszystkie te elementy nasze klientki odnajdą w nowej kolekcji Jesień / Zima 2022. Nowy salon będzie charakteryzował się ustandaryzowanym dla całej marki Monnari konceptem handlowym, do którego nasi klienci są przyzwyczajeni” - mówi Monika Wendorff, Dyrektor Marketingu marki Monnari.
„W styczniu 2022 roku przejęliśmy odpowiedzialność za komercjalizację CH Osowa, w kwietniu podpisaliśmy także umowę na zarządzanie obiektem. Otwarcie nowego salonu Monnari w tej galerii to pierwsza widoczna zmiana zapowiadająca kolejne, jakie będziemy wdrażać w tym obiekcie w niedalekiej przyszłości, a dotyczące dalszej dywersyfikacji i jakości tenant miksu w tym oraz innych centrach typu convenience, zarządzanych przez Sierra Balmain” - dodaje Agata Stańkowska, Head of Leasing w Sierra Balmain Polska.
CH Osowa w Gdańsku jest jednym z pierwszych obiektów handlowych w Trójmieście, korzystającym z dogodnej lokalizacji i zapewniającym klientom wygodny, bezpłatny parking i szybkie zakupy. W obiekcie znajduje się blisko czterdzieści sklepów, w tym sieciowe rozpoznawalne marki polskie i międzynarodowe, stoiska oraz usługi towarzyszące. Tworzą one uzupełniającą się ofertę we wszystkich najważniejszych dla odwiedzających segmentach: spożywczym, mody i akcesoriów, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów oraz usługowym czy gastronomicznym.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.