Nowy poziom cyberbezpieczeństwa: konferencja dla partnerów Bitdefendera
Bitdefender zaprasza na wirtualną konferencję „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! Celem spotkania jest omówienie najważniejszych trendów występujących na rynku cyberbezpieczeństwa oraz prezentacja planów firmy na 2021 rok.
W czasie konferencji specjaliści z Bitdefendera pokażą dokąd zmierza rynek, opowiedzą o oczekiwaniach klientów i co zrobić, aby firmowe dane były lepiej chronione. Eksperci odniosą się też do nowej rzeczywistości będącej pokłosiem pandemii, a zwłaszcza zmian w organizacji pracy. Niestety, jak wynika z badań Bitdefendera co druga firma nie jest odpowiednio przygotowana do nowych realiów. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną rozwiązania pozwalające odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Gość specjalny Jeff Pollard z Forrester opowie o najważniejszych trendach cyberbezpieczeństwa występujących w tzw. „nowej normalności”, zaś Liviu Arsene z Bitdefendera wytłumaczy w jaki sposób nowy krajobraz cyberzagrożeń wpływa na aktualizacje systemów ochrony. Firma przedstawi także plany dotyczące realizacji innowacyjnego programu bezpieczeństwa na 2021 rok.
Konferencja jest otwarta dla wszystkich, choć należy zaznaczyć, iż jej głównym adresatem są partnerzy Bitdefendera z regionu EMEA, dlatego też podczas spotkania pojawi się tematyka związana z rozwojem kanału partnerskiego.
Spotkanie „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! odbędzie się 19.11 i będzie prowadzone w całości w języku angielskim. Uczestnicy będą mogli korzystać z tłumaczenia na języki: francuski, niemiecki, włoski, hiszpański i rumuński.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie - https://exploratist.ro/bitdefender/?refferal=23
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl
Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału
Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping
Najnowsze technologie w niepowtarzalnym klimacie latem i zimą – Karcma Bania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.