Komunikaty PR

Nowy ultrabook Huawei MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen już od 2 999 zł

2020-06-23  |  15:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadza na rynek nową odsłonę ultrabooka MateBook 13 z nowoczesnym procesorem AMD Ryzen 5 3500U, który – w zależności od konfiguracji – dostępny będzie w rekomendowanej cenie 2999 zł lub 3199 zł. Przedsprzedaż ruszy 24 czerwca i potrwa do 12 lipca. W tym okresie ultrabook będzie można zamówić w zestawie z dwoma atrakcyjnymi prezentami za 1 zł każdy – z eleganckim etui i bezprzewodową myszką Huawei.

 

Oferta przedsprzedażowa obowiązuje do 12 lipca lub do wyczerpania zapasów. Regularna sprzedaż nowego laptopa Huawei ruszy 13 lipca.

 

Nowy Huawei MateBook 13 2020 z procesorem AMD Ryzen – idealny partner do pracy zdalnej

MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen 5 3500U i nowoczesnym układem graficznym Radeon Vega 8 zapewnia użytkownikowi wysoką wydajność oraz optymalną efektywność energetyczną. Ultrabook pracuje na systemie operacyjnym Windows 10 Pro i będzie dostępny w dwóch konfiguracjach – z pamięcią wewnętrzną 256 GB SSD oraz 512 GB SSD.

 

MateBook 13 AMD został wyposażony w ekran FullView 2K o proporcjach 3:2. Szerokość otaczających go ramek wynosi jedynie 4 mm, a wyświetlacz zajmuje aż 88 procent wewnętrznej powierzchni laptopa. Wyświetlacz zapewnia obraz pełen wyraźnych szczegółów i automatycznie dostosowuje swoją jasność oraz kontrast do warunków otoczenia. Dzięki temu oczy użytkownika laptopa mniej się męczą, a korzystanie z ultrabooka Huawei staje się jeszcze bardziej komfortowe. Jasność ekranu nowego laptopa Huawei wynosi 300 nitów i odwzorowuje pełen zakres kolorów palety sRGB.

 

MateBook 13 jest bardzo lekki, waży zaledwie 1,3 kg, a jego obudowa została wykonana z aluminium. Niewielkie wymiary sprawiają, że laptop idealnie nadaje się do pracy zdalnej. Ma mniej niż 15 mm wysokości, a powierzchnia zamkniętego urządzenia jest mniejsza od kartki papieru w formacie A4. W obudowie laptopa znajdują się dwa porty typu USB-C oraz wejście typu minijack.

 

Ultrabook wyposażony został w baterię o pojemności 41,8 Wh, a konstrukcja chłodzenia oparta na podwójnych wentylatorach Shark Fin 2.0 sprawia, że ciepło, które jest wytwarzane podczas pracy laptopa, rozprasza się szybciej niż w poprzednich wersjach urządzenia. Sam proces chłodzenia jest cichy i spokojny, co dodatkowo podnosi komfort i bezpieczeństwo pracy.

 

Dodatkowo, nowy MateBook 13 został wyposażony w czytnik linii papilarnych zintegrowany z przyciskiem zasilania. Świetnie zoptymalizowany z BIOS-em pozwala uruchomić laptop bezpiecznie i szybko – jest gotowy do pracy w kilka sekund.

 

Huawei Share OneHop oraz Multi-Screen Collaboration

Huawei MateBook 13 został wyposażony w funkcje Share OneHop oraz Multi-Screen Collaboration, które ułatwiają wielozadaniową pracę na urządzeniach Huawei.

 

OneHop umożliwia zbliżeniowe przesyłanie danych między laptopem a smartfonem lub tabletem Huawei, wyposażonym w technologię NFC. Transfer plików jest prosty i szybki – wystarczy włączyć w smartfonie odpowiednią funkcję, a następnie zbliżyć urządzenie mobilne (z nakładką EMUI w wersji 9.0 lub wyższej) do laptopa. Dzięki OneHop użytkownik może w jedną minutę przenieść między urządzeniami gigabajtowy film czy 500 zdjęć.

 

Z kolei Multi-Screen Collaboration umożliwia współdzielenie ekranów urządzeń mobilnych (ze smartfonem lub tabletem z nakładką EMUI w wersji 10.0 lub wyższej). Między współdzielonymi ekranami wystarczy przesunąć dowolny plik, aby zapisać go w pamięci drugiego urządzenia.

 

Cena i dostępność

MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen 5 3500U i dyskiem SSD o pojemności 256 GB będzie można zamówić w przedsprzedaży od 24 czerwca do 12 lipca w sklepach Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom, Neonet i Komputronik, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, a także w oficjalnym sklepie internetowym marki – huawei.pl. Rekomendowana cena detaliczna nowego MateBook 13 w tej konfiguracji wynosi 2999 zł.

 

Natomiast wersja MateBooka 13 z dyskiem SSD o pojemności 512 GB będzie dostępna w przedsprzedaży od 24 czerwca do 12 lipca w sklepach Media Expert, RTV Euro AGD, x-kom, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, a także w oficjalnym sklepie internetowym marki – huawei.pl. Rekomendowana cena detaliczna w tej konfiguracji wynosi 3199 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2024-05-17 | 09:00

AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji

AWS (Amazon Web Services) ogłosił wprowadzenie Live Meeting Assistant (LMA) – opartego na sztucznej inteligencji (AI) asystenta spotkań na żywo i po nich, który uwalnia od
IT i technologie PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE
2024-05-16 | 10:30

PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE

UNLEASH SPACE CONNECTIVITY WITH THORIUM SPACE - PREZENTACJA OSIĄGNIĘĆ I STRATEGII SPÓŁKI Już 21 maja w gmachu Muzeum Wojska Polskiego na warszawskiej Cytadeli, odbędzie
IT i technologie Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
2024-05-16 | 10:00

Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA

16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.