Komunikaty PR

Nowy wiceprezes w Commvault

2020-01-07  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karol
Witowski

Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl

Firma Commvault, ceniony lider globalnego rynku oprogramowania biznesowego do zarządzania danymi w środowiskach chmurowych i lokalnych, poinformował o mianowaniu Marco Fanizziego na stanowisko wiceprezesa w regionie EMEA. Nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym. Fanizzi będzie realizować zadania związane z ekspansją przedsiębiorstwa na ponad 70 rynkach obejmujących Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

 

Fanizzi ma ponad 30 lat doświadczenia w branży zarządzania danymi w przedsiębiorstwie. Pracował w różnych regionach geograficznych i sektorach. Zajmował wiele stanowisk kierowniczych wysokiego szczebla w firmie Dell Technologies, gdzie ostatnio był wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym na Włochy. Pełnił też funkcje kierownicze w dziale sprzedaży firmy Veritas/Symantic, gdzie zwiększał sprzedaż poprzez zaangażowanie partnerów handlowych i klientów.

 

„Jestem przekonany, że Marco wykorzysta swoje ogromne doświadczenie, zwłaszcza w sektorze finansowym i sektorze przedsiębiorstw w całej Europie, aby jeszcze bardziej przyspieszyć ekspansję firmy Commvault w regionie EMEA. Naszym celem jest upraszczanie procesów, wprowadzanie innowacji i efektywne zarządzanie realizacją zadań. Z tak znakomitym globalnym zespołem dyrektorów na pewno nam się to uda. Marco już realizuje ten cel, koncentrując się na potrzebach naszych partnerów i klientów. Wiem, że będzie to kontynuować” ― powiedział Riccardo Di Blasio, dyrektor ds. przychodów w firmie Commvault.

 

Powołanie zbiega się z powołaniem Callum Eade na wiceprezesa APJ. Eade dołącza do firmy z dużym doświadczeniem w zakresie sprzedaży i rozwoju biznesu. Będzie odpowiedzialny za napędzanie wzrostu na różnych rynkach Commvault w regionie APJ.

 

Nominacja ma związek z powiększeniem zespołu Commvault odpowiedzialnego za wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz intensyfikacją działań na rzecz realizacji strategicznej wizji zorientowanej na innowacje i globalny wzrost. Pod kierownictwem Riccardo Di Blasio, powołano byłego dyrektora EMC Davida Boyle, na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży na region obu Ameryk. Firma powołała też byłego kierownika wyższego szczebla w firmie MWare Mercera Rowe  jako osobę odpowiedzialną za ogólnoświatową strategię kanałów sprzedaży.

 

Jednocześnie Commvault stworzył podstawy swojej wizji przyszłości opartej na chmurze. Przejął firmę Hedvig wyspecjalizowaną w pamięciach masowych definiowanych programowo i utworzył dział Metallic, który oferuje rozwiązania typu SaaS do zarządzania danymi i ich ochrony.

 

„Commvault jest liderem rynku uznanym przez niezależnych analityków nie tylko w obszarze technologii. Kierownictwo firmy tworzy nowy rynek rozwiązań, które umożliwiają bezproblemową integrację pamięci masowych i procesów zarządzania danymi. To odważna, pionierska inicjatywa ważna dla każdego producenta dla rynku. Musimy postarać się, aby wszyscy użytkownicy naszych rozwiązań w regionie EMEA o niej wiedzieli. Dlatego najważniejsze jest dla mnie spędzanie czasu z naszymi pracownikami, klientami i partnerami. Chcę wiedzieć, czego potrzebują i oczekują, tak byśmy mogli zaoferować im najlepsze procedury nowej generacji dotyczące zapewniania korzyści na podstawie danych” ― powiedział Marco Fanizzi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Witowski
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Elektro-Koncept Kraków poszerza ofertę o system smart home Loxone Biuro prasowe
2025-01-31 | 10:20

Elektro-Koncept Kraków poszerza ofertę o system smart home Loxone

Firma elektryczna Elektro-Koncept Kraków została oficjalnym dystrybutorem systemu smart home Loxone. Od teraz klienci z Krakowa i okolic mogą na własne oczy przekonać się,
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.