Komunikaty PR

O korzyściach ogłaszania swoich usług w branży transportowej

2023-06-21  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Transport i logistyka to jedna z najważniejszych części polskiej gospodarki. Jesteśmy europejskim liderem w tej dziedzinie, a zatrudnieni pracownicy stanowią trzecią pod względem liczebności grupę zawodową w Polsce[1] . Część z tych osób, to właściciele małych lub średnich firm, prowadzący działalność w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Większość z nich musi samodzielnie poszukiwać zleceniodawców. A tych najlepiej pozyskać ogłaszając swoje usługi w internecie.

Liczne analizy oraz prognozy rynku, pokazują, że mimo wyzwań, branża transportowa ma się dobrze. Jak wynika z raportu ManpowerGroup, transport i logistyka to jedna z nielicznych gałęzi polskiej gospodarki, która deklaruje utrzymanie dodatniego wskaźnika rekrutacji na poziomie +3% netto[2]. Obiecujące prognozy wskazują na dalszy rozwój tego sektora i mogą być zachętą do rozpoczęcia działalności w tym obszarze. Prawda jest jednak taka, że to nie prognozy, a działania, decydują o faktycznej kondycji firmy. A wśród tych, kluczową rolę pełnią reklama oraz promocja. I o ile jednak w przypadku dużych firm do zadań tych delegowane są całe zespoły, o tyle w przypadku małych przewoźników, często odpowiedzialność za nie spada na samego właściciela. I to do takich właśnie podmiotów ze swoją ofertą wychodzi OLX – największa platforma ogłoszeniowa w Polsce. To tutaj osoby świadczące różnego typu usługi transportowe mogą bezpłatnie zamieszczać swoje ogłoszenia, które każdego miesiąca przegląda prawie 12 milionów Polaków. Mogą również korzystać z narzędzi, które pozwolą im wypromować swój biznes.

Jak wynika z danych OLX, w maju tego roku na ogłoszenia z kategorii usług transportowych odpowiedziano 155 tys. razy. To o 3% więcej niż w kwietniu.  Dane te są doskonałą wskazówką dla osób prowadzących działalność w obszarze usług transportowych, zwłaszcza tych działających lokalnie. Dzięki OLX zyskują większą widoczność, co przekłada się na większą liczbę klientów. Poza tym publikowanie ogłoszeń na serwisie nie wiąże się z kosztami i co istotne, można je łatwo aktualizować i modyfikować.

OLX to doskonałe miejsce dla przedsiębiorców, którzy chcą wypromować swoje usługi, a nie mają większego budżetu na działania marketingowe – mówi Artur Kołpowski, head of services w OLX. - Bez ponoszenia dużych kosztów otrzymują oni możliwość wykorzystywania narzędzi, takich jak np. personalizowana strona internetowa, i dzięki temu mogą budować rozpoznawalność swojej marki na większą, niż tylko najbliższa okolica, skalę – dodaje Kołpowski.  

Dla wielu małych firm, zwłaszcza działających lokalnie, promowanie się na największym i najpopularniejszym serwisie ogłoszeniowym w Polsce to realna szansa na pozyskanie zleceniodawców. Użytkownicy platformy poszukujący usług transportowych najchętniej wybierają te świadczone przez podmioty działające w najbliższej okolicy.  Ale to również sposób na rozszerzenie swojej działalności na teren, np. całego województwa, czy cały kraj. Istotnym argumentem przemawiającym za promocją usług transportowych na OLX są koszty. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na przykład na utworzenie własnej strony www, musi liczyć się z wydatkiem rzędu kilku tysięcy złotych. Tymczasem OLX oferuje firmową i co istotne, darmową, stronę w domenie olx.pl, na której można dodać opis działalności oraz logo. Taka strona umożliwia również zarządzanie ogłoszeniami oraz weryfikowanie ich skuteczności. Tym samym jedynym kosztem, który ponosi przedsiębiorca, są te związane z dodaniem ogłoszenia lub jego wypromowaniem.

Korzystanie ze wszystkich oferowanych rozwiązań nie wymaga również specjalistycznej wiedzy ani czasu. Rozpoczęcie współpracy z OLX trwa tyle, ile zakładanie konta firmowego – statystycznie około minuty. 

 


[1] https://pie.net.pl/polska-branza-tsl-tworzy-6-proc-polskiego-pkb-i-jest-liderem-wsrod-krajow-ue/

[2] https://logistyka.rp.pl/drogowy/art38086421-polski-sektor-tsl-osiagnal-znaczaca-odpornosc-na-kryzysy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.