Komunikaty PR

OC w życiu prywatnym tylko za złotówkę – promocja Generali dla klientów CUK Ubez

2020-04-09  |  11:00

Ubezpieczenie OC pojazdu jest ubezpieczeniem obowiązkowym i przez to najpopularniejszym w naszym kraju. Przy zakupie polisy warto poszukać takiej oferty, która daje możliwości zakupu dodatkowego ubezpieczenia w atrakcyjnej cenie np. OC w życiu prywatnym.

OC samochodu jest najpopularniejszym ubezpieczeniem. Jego brak grozi bardzo wysokimi karami, nie dziwi więc fakt, że kierowcy przestrzegają terminów jego ważności. Towarzystwa ubezpieczeniowe często do OC, ale również innych obowiązkowych ubezpieczeń, oferują atrakcyjne pakiety, zwierające dodatkowe ubezpieczenia gwarantujące pełną ochronę. Oferta obowiązkowego OC w Generali obejmuje zupełnie darmowe Assistance Standard. Tego typu ochrona przyda się podczas nagłej kolizji czy wypadku, dodatkowo w jej ramach można skorzystać z holowania pojazdu. W ramach OC przysługuje również darmowa Zielona Karta, dodatkowo klient może wykupić ubezpieczenie OC w życiu prywatnym w niezwykle atrakcyjnej cenie.  

- W kwietniu razem z Generali przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC samochodu i dodatkowo ubezpieczenie OC w życiu prywatnym za 1 zł! Jest to ochrona w niespodziewanych sytuacjach, które mogą zdarzyć się poza samochodem, np. podczas potrącenia przechodnia w czasie przejażdżki rowerem. OC w życiu prywatnym obejmuje także szkody majątkowe. To z kolei gwarancja ochrony podczas zdarzenia, w wyniku którego doszło uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu osobie trzeciej np. aparat fotograficzny, smartfon czy nawet szyba w samochodzie. Warto jednak pamiętać, że takie ubezpieczenie działa tylko w przypadku szkody wyrządzonej nieumyślnie. Jeśli chodzi o pakiet OC zawiera on Assistance Standard i darmową Zieloną Kartę. Do zestawu dołączone jest również NNW z wysoką sumą ubezpieczenia i szerokim zakresem ochrony. Klient może również dobrać AC w wariancie ALL RISK czy ochronę szyb. Warto skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzenia z domu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 30 kwietnia w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.