Bee.pl z okazji 4. urodzin ponownie podejmuje działania na rzecz pszczół
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Bee.pl, białostocki sklep internetowy ze zdrową żywnością, eko asortymentem oraz szeroką ofertą produktów FMCG, w sierpniu obchodzi 4. rocznicę działalności. Należący do spółki Glosel brand systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym, a z okazji urodzin nawiązał współpracę z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Na rzecz organizacji zostanie przekazane aż 50 proc. sierpniowego zysku ze sprzedaży produktów marki własnej.
Rola pszczół w prawidłowym funkcjonowaniu ekosystemu oraz uprawie wartościowych warzyw i owoców jest nieoceniona. Zmniejszenie ich populacji może mieć katastrofalny wpływ na funkcjonowanie środowiska naturalnego, dlatego bardzo ważne jest zapewnienie im właściwych warunków do życia i rozmnażania. Problem dostrzega marka Bee.pl, która świętuje w sierpniu 4. rok działalności. Urodziny stały się pretekstem do kolejnych działań na rzecz zapylaczy i podjęcia współpracy z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Głównym celem organizacji non profit jest ochrona pszczół, który realizuje poprzez sadzenie roślin miododajnych, wspieranie pszczelarzy oraz edukację społeczeństwa. Bee.pl przekaże środki finansowe ze sprzedaży produktów marki własnej, które wesprą Fundację we wdrażaniu celów. Akcja potrwa do końca sierpnia.
– Pszczoły są dla nas wyjątkowo ważne – nie tylko ze względu na ich ogromny wkład w ekosystem, ale także z uwagi na nazwę marki. Jedna z nich widnieje również na naszym logo. Dzięki dołączeniu do grona partnerów Fundacji, dokładamy kolejną cegiełkę do działań mających polepszyć sytuację pszczół. Przeznaczymy połowę zysków ze sprzedaży artykułów marki własnej, wygenerowanych od 1 do 31 sierpnia. Zaliczają się do nich m.in. naturalne kosmetyki i świece, które powstają we współpracy z polskimi brandami, oferującymi najwyższej jakości naturalny asortyment, bawełniane torby na zakupy czy szklane butelki wielokrotnego użytku. Zebrane przez nas środki zostaną przeznaczone m.in. na uruchomienie pasieki edukacyjnej – mówi Joanna Bruszewska, pełniąca obowiązki Brand Managera w Bee.pl.
Ochrona środowiska nie tylko od święta
Współpraca z Fundacją Ratujmy Pszczoły nie jest pierwszą inicjatywą, jaką Bee.pl podjęło na rzecz pszczół. Rok temu, również z okazji urodzin, pracownicy sklepu wysiali we wsi Radule łąkę kwietną dla zapylaczy, a na dachu siedziby firmy w Białymstoku stanęła miejska pasieka. W jej skład wchodzą trzy ule – każdy dedykowany jednej z marek należących do spółki tj. Glosel, TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. W sezonie schronienie znajduje tam nawet do 70 tys. pszczół, nad którymi opiekę sprawuje zaprzyjaźniony pszczelarz.
– Dbamy o pszczoły zarówno w mieście, jak i na wsi. Wysialiśmy łąkę kwietną, bo tego typu miejsca są im potrzebne do pozyskiwania niezbędnego pożywienia, a ule, nawet na dachu dają im bezpieczne schronienie. Podjęte przez nas rok temu kroki to realne działania, które wspierają zwiększenie populacji zapylaczy. Owady te są dla nas ogromną inspiracją w biznesie – tak jak one działamy zespołowo i wspólnie dążymy do realizacji założonych celów – dodaje Joanna Bruszewska z Bee.pl.
Wspieranie pszczół to jedno z wielu działań marki w kontekście ochrony środowiska. Brand co roku angażuje się w akcję sprzątania świata, a przy pakowaniu zamówień kieruje się ideą less waste, dzięki czemu ogranicza ilość odpadów.
– Bee.pl i wszystkie marki wchodzące w skład spółki Glosel podejmują działania, dzięki którym minimalizujemy zużycie plastiku przy przygotowaniu i wysyłce zamówień. Zastąpiliśmy folię bąbelkową papierem, a produkty pakujemy w kartony od firmy skupującej makulaturę. Z ok. 20 ton odpadów kartonowych miesięcznie, połowę przerabiamy na wypełniacz, a drugą część sprzedajemy przedsiębiorstwom zajmującym się produkcją kartonów. Wciąż poszukujemy i wprowadzamy kolejne rozwiązania, dzięki czemu nasza działalność i rozwój biznesu nie odbija się negatywnie na środowisku naturalnym – komentuje Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.
Urodzinowa akcja Bee.pl na rzecz pszczół wystartowała 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Połowa zysków ze sprzedaży produktów marki własnej zostanie przekazana Fundacji Ratujmy Pszczoły, która prowadzi aktywne działania w zakresie ochrony owadów zapylających.

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Klątwa jednorazowego plastiku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.