Komunikaty PR

Bee.pl z okazji 4. urodzin ponownie podejmuje działania na rzecz pszczół

2022-08-30  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/

Bee.pl, białostocki sklep internetowy ze zdrową żywnością, eko asortymentem oraz szeroką ofertą produktów FMCG, w sierpniu obchodzi 4. rocznicę działalności. Należący do spółki Glosel brand systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym, a z okazji urodzin nawiązał współpracę z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Na rzecz organizacji zostanie przekazane aż 50 proc. sierpniowego zysku ze sprzedaży produktów marki własnej.

Rola pszczół w prawidłowym funkcjonowaniu ekosystemu oraz uprawie wartościowych warzyw i owoców jest nieoceniona. Zmniejszenie ich populacji może mieć katastrofalny wpływ na funkcjonowanie środowiska naturalnego, dlatego bardzo ważne jest zapewnienie im właściwych warunków do życia i rozmnażania. Problem dostrzega marka Bee.pl, która świętuje w sierpniu 4. rok działalności. Urodziny stały się pretekstem do kolejnych działań na rzecz zapylaczy i podjęcia współpracy z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Głównym celem organizacji non profit jest ochrona pszczół, który realizuje poprzez sadzenie roślin miododajnych, wspieranie pszczelarzy oraz edukację społeczeństwa. Bee.pl przekaże środki finansowe ze sprzedaży produktów marki własnej, które wesprą Fundację we wdrażaniu celów. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Pszczoły są dla nas wyjątkowo ważne – nie tylko ze względu na ich ogromny wkład w ekosystem, ale także z uwagi na nazwę marki. Jedna z nich widnieje również na naszym logo. Dzięki dołączeniu do grona partnerów Fundacji, dokładamy kolejną cegiełkę do działań mających polepszyć sytuację pszczół. Przeznaczymy połowę zysków ze sprzedaży artykułów marki własnej, wygenerowanych od 1 do 31 sierpnia. Zaliczają się do nich m.in. naturalne kosmetyki i świece, które powstają we współpracy z polskimi brandami, oferującymi najwyższej jakości naturalny asortyment, bawełniane torby na zakupy czy szklane butelki wielokrotnego użytku. Zebrane przez nas środki zostaną przeznaczone m.in. na uruchomienie pasieki edukacyjnej – mówi Joanna Bruszewska, pełniąca obowiązki Brand Managera w Bee.pl.

Ochrona środowiska nie tylko od święta

Współpraca z Fundacją Ratujmy Pszczoły nie jest pierwszą inicjatywą, jaką Bee.pl podjęło na rzecz pszczół. Rok temu, również z okazji urodzin, pracownicy sklepu wysiali we wsi Radule łąkę kwietną dla zapylaczy, a na dachu siedziby firmy w Białymstoku stanęła miejska pasieka. W jej skład wchodzą trzy ule – każdy dedykowany jednej z marek należących do spółki tj. Glosel, TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. W sezonie schronienie znajduje tam nawet do 70 tys. pszczół, nad którymi opiekę sprawuje zaprzyjaźniony pszczelarz.

Dbamy o pszczoły zarówno w mieście, jak i na wsi. Wysialiśmy łąkę kwietną, bo tego typu miejsca są im potrzebne do pozyskiwania niezbędnego pożywienia, a ule, nawet na dachu dają im bezpieczne schronienie. Podjęte przez nas rok temu kroki to realne działania, które wspierają zwiększenie populacji zapylaczy. Owady te są dla nas ogromną inspiracją w biznesie – tak jak one działamy zespołowo i wspólnie dążymy do realizacji założonych celów – dodaje Joanna Bruszewska z Bee.pl.

Wspieranie pszczół to jedno z wielu działań marki w kontekście ochrony środowiska. Brand co roku angażuje się w akcję sprzątania świata, a przy pakowaniu zamówień kieruje się ideą less waste, dzięki czemu ogranicza ilość odpadów.

Bee.pl i wszystkie marki wchodzące w skład spółki Glosel podejmują działania, dzięki którym minimalizujemy zużycie plastiku przy przygotowaniu i wysyłce zamówień. Zastąpiliśmy folię bąbelkową papierem, a produkty pakujemy w kartony od firmy skupującej makulaturę. Z ok. 20 ton odpadów kartonowych miesięcznie, połowę przerabiamy na wypełniacz, a drugą część sprzedajemy przedsiębiorstwom zajmującym się produkcją kartonów. Wciąż poszukujemy i wprowadzamy kolejne rozwiązania, dzięki czemu nasza działalność i rozwój biznesu nie odbija się negatywnie na środowisku naturalnym – komentuje Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.

Urodzinowa akcja Bee.pl na rzecz pszczół wystartowała 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Połowa zysków ze sprzedaży produktów marki własnej zostanie przekazana Fundacji Ratujmy Pszczoły, która prowadzi aktywne działania w zakresie ochrony owadów zapylających.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska MAXX Plus od Ecolab, czyli ta sama skuteczność czyszczenia a mniej plastiku i CO Biuro prasowe
2024-08-22 | 11:20

MAXX Plus od Ecolab, czyli ta sama skuteczność czyszczenia a mniej plastiku i CO

Ecolab wprowadził na polski rynek nową linię zrównoważonych środków do czyszczenia powierzchni, podłóg i pomieszczeń sanitarnych. Skoncentrowane formuły
Ochrona środowiska Amazon zasila już całą swoją globalną działalność w 100 proc. energią odnawialną
2024-07-11 | 14:00

Amazon zasila już całą swoją globalną działalność w 100 proc. energią odnawialną

Amazon, globalny lider w dziedzinie technologii i handlu elektronicznego, już w 2023 r. zasilał całą swoją globalną działalność – w tym centra danych, budynki
Ochrona środowiska Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania
2024-06-25 | 13:40

Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania

Niemal 30 proc. respondentów uważa, że nowe opłaty za jednorazowe opakowania z tworzyw sztucznych są zbyt wysokie. Nawet 60 proc. ankietowanych planuje ograniczenie ich kupowania w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.