Komunikaty PR

Grupa Kingfisher przyspiesza działania na rzecz przeciwdziałaniu zmianom klimatu

2022-07-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Kurzejewska
Made in PR

Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/

Do końca 2025 r. grupa Kingfisher chce osiągnąć 60% sprzedaży produktów pochodzących ze Zrównoważonych Produktów dla domu. Już teraz Castorama Polska, posiada w swojej ofercie prawie 10 tys. produktów należących do programu „Nasza sfera”. Do końca 2040 roku grupa Kingfisher ma zamiar osiągnąć zerową emisję netto. Dziś został opublikowany Raport Odpowiedzialnego Biznesu (ESG) grupy Kingfisher za rok 2021/22, w którym przedstawia wyniki swoich działań i znaczne postępy w realizacji priorytetów odpowiedzialnego biznesu oraz plany na kolejny rok.

Grupa Kingfisher już od ponad 30 lat systematycznie wdraża działania z obszaru odpowiedzialnego biznesu. Działania te stanowią kluczowy element obecnej strategii „Powered by Kingfisher”, dzięki którym grupa podejmuje starania na rzecz pozytywnego wpływu na życie swoich klientów, pracowników, lokalnych społeczności i planety. Prezentowany raport podsumowuje osiągniecia w stosunku do zamierzonych celów, podkreśla działania podjęte przez członków grupy w poszczególnych krajach i zawiera kluczowe dane dotyczące wyników w minionym roku obrotowym (od 1 lutego 2021 r. do 31 stycznia 2022 r.).

Kluczowe osiągniecia grupy Kingfisher w roku 2021/22:

  • 24,5% redukcji emisji dwutlenku węgla w działalności Kingfisher (zakres 1 i 2),
  • Ponad 5,8 miliarda funtów (44,1%) rocznej sprzedaży pochodzi z produktów, które pomagają klientom tworzyć bardziej zrównoważone domy,
  • Wsparcie dla ponad 1,5 mln osób potrzebujących pomocy mieszkaniowej od 2016/2017,
  • 87,2% drewna i papieru w produktach oraz 100% papieru katalogowego, obecnie jest pozyskiwanych w sposób odpowiedzialny i na najlepszej drodze do uzyskania statusu Forest Positive do roku 2025/26.

Nowe cele:

  • Osiągnięcie zerowej emisji netto dla działalności (zakres 1 i 2) do końca roku 2040,
  • 60% całkowitej sprzedaży ma pochodzić ze Zrównoważonych Produktów dla domu do końca 2025 r.

- Zobowiązujemy się pomagać w walce ze zmianami klimatu poprzez wyznaczanie celów zarówno krótko- jak i długoterminowych. W perspektywie krótkoterminowej jesteśmy na dobrej drodze do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla zgodnie z globalnymi wysiłkami na rzecz ograniczenia ocieplenia do poziomu poniżej 1,5°C do 2025 r. W dłuższej perspektywie jesteśmy zobowiązani do osiągnięcia zerowej emisji netto do końca 2040 r. – mówi Thierry Garnier, Dyrektor Generalny Kingfisher plc.


Pełen Raport Odpowiedzialnego Biznesu Grupy Kingfisher dostępny pod linkiem: Kingfisher-plc-Responsible-Business-Report-2021-22.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej Biuro prasowe
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.