King Cross Praga w wydaniu Zero Waste. „Stare na Nowo” dołącza do portfolio
King Cross Praga otwiera się na małych przedsiębiorców. I to nie byle jakich! Portfolio galerii wzbogacił nietypowy najemca działający w duchu Zero Waste. Lokal „Stare Na Nowo”, czyli pchli targ pod dachem w sercu warszawskiej Pragi, debiutuje w zupełnie nowej dla siebie przestrzeni centrum handlowego. W ramach konceptu klienci będą mieli możliwość stać się również sprzedawcami, dając drugie życie rzeczom, których już nie potrzebują.
Do tej pory pchle targi kojarzyły się z rozległą przestrzenią na świeżym powietrzu. W pewnym momencie
w Skandynawii pojawiły się sklepy stacjonarne funkcjonujące na podobnych zasadach, gdzie każdy, po uprzednim wynajęciu regału, mógł wystawić niepotrzebne mu już rzeczy na sprzedaż, Ten koncept przywędrował już do Polski, czego przykładem jest „Stare na Nowo”, który teraz otworzył swoje podwoje dla szerszego grona klientów, debiutując w centrum handlowym King Cross Praga.
– Filozofia Zero Waste jest nam bliska, ponieważ jednym z czterech filarów programu Atrium Razem wdrażanego przez wszystkie centra z portfolio Atrium Poland Real Estate jest działalność na rzecz środowiska. Obecność oryginalnego konceptu, jakim jest sklep cyrkularny, w naszym centrum handlowym ma również aspekt edukacyjny. Pokazuje, że ekologia to nie tylko recykling, ale też wydłużenie życia przedmiotu poprzez utrzymanie go w obiegu. – mówi Monika Leszczyńśka, Dyrektor Centrum Handlowego, i dodaje – Sposób funkcjonowania „Stare na Nowo” idealnie wpasowuje się także w nasze działania zakładające wspieranie lokalnej społeczności
i przedsiębiorczości. Od teraz klienci będą mogli nie tylko kupić, ale też wystawić na sprzedaż swoje rzeczy.
Na polskim rynku taki sklep jak „Stare na Nowo” to zupełnie nowe przedsięwzięcie, w którym klienci nie tylko kupują, ale i dostarczają produkty. Po spełnieniu określonych wymogów i wycenieniu przedmiotów, jakie chcemy sprzedać, wynajmujemy regał, na którym zostaną wyeksponowane. „Stare na Nowo” zajmie się ich sprzedażą, a status przedmiotów będziemy mogli monitorować w specjalnym systemie. W ten sposób my pozbędziemy się zalegających akcesoriów, dodatków, elementów dekoracyjnych lub mebli, by ktoś inny mógł czerpać radość z ich posiadania. To także doskonały sposób na zwiększenie domowego budżetu w nieskomplikowany sposób oraz idealna propozycja dla poszukujących jedynych w swoim rodzaju rzeczy „z duszą”, których próżno szukać w standardowych sieciówkach z wyposażeniem wnętrz.
– O warszawskiej Pradze jako nowej lokalizacji naszego sklepu myśleliśmy już wcześniej, a oferta King Cross wydała nam się szczególnie ciekawa. Spodziewamy się dużego zainteresowania mieszkańców okolicznych osiedli i wszystkich innych klientów galerii. Nasza oferta jest unikalna i skierowana nie tylko do osób świadomych ekologicznie, ale też tych poszukujących ciekawych przedmiotów lub po prostu mających problem z nadmiarem rzeczy. – mówi współwłaściciel „Stare na Nowo” Dariusz Sokołowski – Przez pięć lat zyskaliśmy grono stałych klientów, a po otwarciu lokalu w King Cross Praga mamy nadzieję je poszerzyć. Do każdego podchodzimy indywidualnie, bo też każdy przedmiot to inna historia. Kiedyś starsze małżeństwo chciało u nas sprzedać rodzinny obraz za 180 zł. Kiedy dokładniej go obejrzeliśmy, okazało się, że był wart prawie 10 razy więcej!
„Stare na Nowo” otworzył się w King Cross Praga 21 maja. Z tej okazji dla nowych klientów i wynajmujących przygotowano specjalne promocje!
Więcej informacji można znaleźć na stronie King Cross Praga: www.kingcrosspraga.pl

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.