Komunikaty PR

VIVO! Stalowa Wola wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju

2021-11-12  |  14:55
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W VIVO! Stalowa Wola od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum handlowe wprowadziło nową strategię zrównoważonego rozwoju, którą zamierza realizować w najbliższych latach. VIVO! podsumowało także wszystkie wdrożone dotychczas działania proekologiczne w postaci filmu, który można zobaczyć m.in. na oficjalnej stronie centrum: www.vivo-stalowawola.pl.   

W ramach nowej strategii zrównoważonego rozwoju VIVO! Stalowa Wola wdrożyło działania mające na celu ochronę środowiska naturalnego, a także większą dbałość o otaczającą nas przestrzeń. Centrum handlowe większy nacisk położyło na segregację odpadów, wymianę energochłonnego oświetlenia, oszczędność zużycia energii elektrycznej oraz wody. W najbliższym czasie VIVO! podejmie także szereg działań proekologicznych skierowanych do lokalnej społeczności.    

Zmiana strategii zrównoważonego rozwoju to realne działania centrum handlowego i szereg wprowadzonych rozwiązań. W ostatnim czasie VIVO!, w zamian za makulaturę plastikowe nakrętki oraz zużyte baterie, rozdawało swoim klientom aż 3 000 sadzonek. Kontynuacją inicjatywy było włączenie się w ogólnopolską akcję #sadziMY, podczas której VIVO! we współpracy z Nadleśnictwem Rozwadów przekazało swoim klientom 4 000 zielonych drzewek, w tym sosny, świerki, dęby czy modrzewie.

Centrum handlowe ruszyło także z niecodzienną akcją przygotowaną z myślą o nowych najemcach. Za każdym razem, gdy na mapie obiektu pojawi się nowa marka, VIVO! sadzi nowe drzewo. Marka chce tym samym nie tylko pozytywnie wpłynąć na otaczającą nas naturę, ale też w symboliczny sposób podziękować najemcom za współpracę.

Ponadto na dachu VIVO! Stalowa Wola działa pasieka, w której zamieszkało 200 000 pszczół. Pojawiły się tu także budki lęgowe dla ptaków i nietoperzy, a nieopodal obiektu zainstalowano wodopój dla dzikich zwierząt. Wewnątrz centrum handlowego ustawiono dwa pojemniki na zużyte baterie oraz kosz na plastikowe nakrętki, których zbiórka wesprze Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. 

Wszystkie dotychczasowe działania proekologiczne marka VIVO! podsumowała w blisko 4-minutowym filmiku, który opublikowała na platformie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eZMVspmH6A0  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ochrona środowiska Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ochrona środowiska Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.