VIVO! Stalowa Wola wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W VIVO! Stalowa Wola od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum handlowe wprowadziło nową strategię zrównoważonego rozwoju, którą zamierza realizować w najbliższych latach. VIVO! podsumowało także wszystkie wdrożone dotychczas działania proekologiczne w postaci filmu, który można zobaczyć m.in. na oficjalnej stronie centrum: www.vivo-stalowawola.pl.
W ramach nowej strategii zrównoważonego rozwoju VIVO! Stalowa Wola wdrożyło działania mające na celu ochronę środowiska naturalnego, a także większą dbałość o otaczającą nas przestrzeń. Centrum handlowe większy nacisk położyło na segregację odpadów, wymianę energochłonnego oświetlenia, oszczędność zużycia energii elektrycznej oraz wody. W najbliższym czasie VIVO! podejmie także szereg działań proekologicznych skierowanych do lokalnej społeczności.
Zmiana strategii zrównoważonego rozwoju to realne działania centrum handlowego i szereg wprowadzonych rozwiązań. W ostatnim czasie VIVO!, w zamian za makulaturę plastikowe nakrętki oraz zużyte baterie, rozdawało swoim klientom aż 3 000 sadzonek. Kontynuacją inicjatywy było włączenie się w ogólnopolską akcję #sadziMY, podczas której VIVO! we współpracy z Nadleśnictwem Rozwadów przekazało swoim klientom 4 000 zielonych drzewek, w tym sosny, świerki, dęby czy modrzewie.
Centrum handlowe ruszyło także z niecodzienną akcją przygotowaną z myślą o nowych najemcach. Za każdym razem, gdy na mapie obiektu pojawi się nowa marka, VIVO! sadzi nowe drzewo. Marka chce tym samym nie tylko pozytywnie wpłynąć na otaczającą nas naturę, ale też w symboliczny sposób podziękować najemcom za współpracę.
Ponadto na dachu VIVO! Stalowa Wola działa pasieka, w której zamieszkało 200 000 pszczół. Pojawiły się tu także budki lęgowe dla ptaków i nietoperzy, a nieopodal obiektu zainstalowano wodopój dla dzikich zwierząt. Wewnątrz centrum handlowego ustawiono dwa pojemniki na zużyte baterie oraz kosz na plastikowe nakrętki, których zbiórka wesprze Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia.
Wszystkie dotychczasowe działania proekologiczne marka VIVO! podsumowała w blisko 4-minutowym filmiku, który opublikowała na platformie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eZMVspmH6A0

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Klątwa jednorazowego plastiku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.