Komunikaty PR

VIVO! Stalowa Wola wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju

2021-11-12  |  14:55
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W VIVO! Stalowa Wola od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum handlowe wprowadziło nową strategię zrównoważonego rozwoju, którą zamierza realizować w najbliższych latach. VIVO! podsumowało także wszystkie wdrożone dotychczas działania proekologiczne w postaci filmu, który można zobaczyć m.in. na oficjalnej stronie centrum: www.vivo-stalowawola.pl.   

W ramach nowej strategii zrównoważonego rozwoju VIVO! Stalowa Wola wdrożyło działania mające na celu ochronę środowiska naturalnego, a także większą dbałość o otaczającą nas przestrzeń. Centrum handlowe większy nacisk położyło na segregację odpadów, wymianę energochłonnego oświetlenia, oszczędność zużycia energii elektrycznej oraz wody. W najbliższym czasie VIVO! podejmie także szereg działań proekologicznych skierowanych do lokalnej społeczności.    

Zmiana strategii zrównoważonego rozwoju to realne działania centrum handlowego i szereg wprowadzonych rozwiązań. W ostatnim czasie VIVO!, w zamian za makulaturę plastikowe nakrętki oraz zużyte baterie, rozdawało swoim klientom aż 3 000 sadzonek. Kontynuacją inicjatywy było włączenie się w ogólnopolską akcję #sadziMY, podczas której VIVO! we współpracy z Nadleśnictwem Rozwadów przekazało swoim klientom 4 000 zielonych drzewek, w tym sosny, świerki, dęby czy modrzewie.

Centrum handlowe ruszyło także z niecodzienną akcją przygotowaną z myślą o nowych najemcach. Za każdym razem, gdy na mapie obiektu pojawi się nowa marka, VIVO! sadzi nowe drzewo. Marka chce tym samym nie tylko pozytywnie wpłynąć na otaczającą nas naturę, ale też w symboliczny sposób podziękować najemcom za współpracę.

Ponadto na dachu VIVO! Stalowa Wola działa pasieka, w której zamieszkało 200 000 pszczół. Pojawiły się tu także budki lęgowe dla ptaków i nietoperzy, a nieopodal obiektu zainstalowano wodopój dla dzikich zwierząt. Wewnątrz centrum handlowego ustawiono dwa pojemniki na zużyte baterie oraz kosz na plastikowe nakrętki, których zbiórka wesprze Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. 

Wszystkie dotychczasowe działania proekologiczne marka VIVO! podsumowała w blisko 4-minutowym filmiku, który opublikowała na platformie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eZMVspmH6A0  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku
Ochrona środowiska Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
2024-12-18 | 01:00

Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu

Zaledwie 29% Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49% respondentów wskazuje, że produkcja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.