Yacht Coatings AkzoNobel rozpoczyna współpracę z Water Revolution Foundation
Bardziej zrównoważony przemysł jachtowy i pomoc w ochronie oceanów to główne cele partnerstwa pomiędzy Yacht Coatings AkzoNobel a organizacją Water Revolution Foundation.
W ramach podjętego przez firmę długofalowego zobowiązania do wprowadzania pozytywnych zmian w branży, AkzoNobel podzieli się z Water Revolution Foundation swoją wiedzą ekspercką i doświadczeniem, które zdobył podczas wielu dziesięcioleci pracy nad pionierskimi rozwiązaniami dla klientów na całym świecie.
Założona w 2018 roku Water Revolution Foundation jest organizacją non-profit, która działa na rzecz ochrony oceanów, pomagając przemysłowi jachtowemu w zmniejszeniu jego wpływu na środowisko.
– To naturalne połączenie w dążeniu do wspólnego celu. Zarówno nam, jak i fundacji zależy bowiem na stworzeniu bardziej świadomego ekologicznie i zrównoważonego przemysłu jachtowego – wyjaśnia Jean-Michel Gauthier, Dyrektor AkzoNobel Marine and Protective Coatings – Jesteśmy dumni z naszych zrównoważonych produktów, a dzięki temu partnerstwu zaangażowaliśmy się również w ochronę oceanów. Cieszymy się na bliską współpracę i z radością czekamy na efekty naszych wspólnych działań.
Robert van Tol, Dyrektor Water Revolution Foundation, dodaje: – AkzoNobel od wielu lat udowadnia, że jest liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Łączy nas pasja i dążenie do budowania sektora bardziej przyjaznego dla środowiska, dlatego jest nam niezmiernie miło powitać ich na pokładzie jako oficjalnego partnera. Z wielką przyjemnością angażujemy się w działania na rzecz stymulowania i przyspieszania zmian w przemyśle superjachtów.
AkzoNobel podzieli się w szczególności wiedzą zdobytą podczas opracowywania jednych z najbardziej innowacyjnych podkładów, wypełniaczy, farb nawierzchniowych i podwodnych powłok kadłubowych dostępnych na rynku – dostarczanych w ramach linii International i Awlgrip.
W ramach nowego partnerstwa Water Revolution Foundation – oraz szersze rynki jachtowe – będą również korzystać z bogatego doświadczenia AkzoNobel w zakresie technologii w wielu sektorach, w tym w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym i farb proszkowych.
Dzięki pomyślnemu wdrożeniu programu People. Planet. Paint. w zakresie zrównoważonego rozwoju, wyniki firmy w tym obszarze są mocno doceniane przez wpływowe agencje ratingowe. AkzoNobel przez sześć lat z rzędu otrzymywał najwyższą możliwą ocenę MSCI (AAA) i figuruje w rankingu Clean 2000, który wyróżnia firmy o najwyższych przychodach osiąganych ze zrównoważonych rozwiązań.
Więcej informacji na stronach: www.international-yachtpaint.com/en/gb/ i https://waterrevolutionfoundation.org/
Waterdrop zapobiegło trafieniu 29 milionów butelek do oceanów
W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc
Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.