Komunikaty PR

Yacht Coatings AkzoNobel rozpoczyna współpracę z Water Revolution Foundation

2021-06-18  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 0.71 MB )

Bardziej zrównoważony przemysł jachtowy i pomoc w ochronie oceanów to główne cele partnerstwa pomiędzy Yacht Coatings AkzoNobel a organizacją Water Revolution Foundation.

W ramach podjętego przez firmę długofalowego zobowiązania do wprowadzania pozytywnych zmian w branży, AkzoNobel podzieli się z Water Revolution Foundation swoją wiedzą ekspercką i doświadczeniem, które zdobył podczas wielu dziesięcioleci pracy nad pionierskimi rozwiązaniami dla klientów na całym świecie.

Założona w 2018 roku Water Revolution Foundation jest organizacją non-profit, która działa na rzecz ochrony oceanów, pomagając przemysłowi jachtowemu w zmniejszeniu jego wpływu na środowisko.

To naturalne połączenie w dążeniu do wspólnego celu. Zarówno nam, jak i fundacji zależy bowiem na stworzeniu bardziej świadomego ekologicznie i zrównoważonego przemysłu jachtowego – wyjaśnia Jean-Michel Gauthier, Dyrektor AkzoNobel Marine and Protective Coatings – Jesteśmy dumni z naszych zrównoważonych produktów, a dzięki temu partnerstwu zaangażowaliśmy się również w ochronę oceanów. Cieszymy się na bliską współpracę i z radością czekamy na efekty naszych wspólnych działań.

Robert van Tol, Dyrektor Water Revolution Foundation, dodaje: – AkzoNobel od wielu lat udowadnia, że jest liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Łączy nas pasja i dążenie do budowania sektora bardziej przyjaznego dla środowiska, dlatego jest nam niezmiernie miło powitać ich na pokładzie jako oficjalnego partnera. Z wielką przyjemnością angażujemy się w działania na rzecz stymulowania i przyspieszania zmian w przemyśle superjachtów.

AkzoNobel podzieli się w szczególności wiedzą zdobytą podczas opracowywania jednych z najbardziej innowacyjnych podkładów, wypełniaczy, farb nawierzchniowych i podwodnych powłok kadłubowych dostępnych na rynku – dostarczanych w ramach linii International i Awlgrip.

W ramach nowego partnerstwa Water Revolution Foundation – oraz szersze rynki jachtowe – będą również korzystać z bogatego doświadczenia AkzoNobel w zakresie technologii w wielu sektorach, w tym w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym i farb proszkowych.

Dzięki pomyślnemu wdrożeniu programu People. Planet. Paint. w zakresie zrównoważonego rozwoju, wyniki firmy w tym obszarze są mocno doceniane przez wpływowe agencje ratingowe. AkzoNobel przez sześć lat z rzędu otrzymywał najwyższą możliwą ocenę MSCI (AAA) i figuruje w rankingu Clean 2000, który wyróżnia firmy o najwyższych przychodach osiąganych ze zrównoważonych rozwiązań.

Więcej informacji na stronach: www.international-yachtpaint.com/en/gb/ i https://waterrevolutionfoundation.org/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu Go Green with Taiwan Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:00

Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"

Trzy zespoły z Wielkiej Brytanii, Węgier i Filipin zdobyły główne nagrody o wartości 20 000 dolarów za swoje innowacyjne i zrównoważone projekty. W konkursie wzięło
Ochrona środowiska Klątwa jednorazowego plastiku
2024-12-19 | 10:00

Klątwa jednorazowego plastiku

Mimo, że przepisy dyrektywy SUP funkcjonują w Polsce już ponad półtora roku, większość Polaków nie dostrzegła żadnej istotnej zmiany w kwestii opakowań, redukcji plastiku
Ochrona środowiska Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
2024-12-18 | 01:00

Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu

Zaledwie 29% Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49% respondentów wskazuje, że produkcja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.