„OkazjoWTORKI” w Huawei, czyli cykliczne promocje w sklepie huawei.pl
Huawei rusza z cykliczną, cotygodniową ofertą promocyjną w sklepie huawei.pl. „OkazjoWTORKI” – począwszy od wtorku 24 listopada – będą tym szczególnym dniem tygodnia, gdy klienci oficjalnego sklepu internetowego marki znajdą w nim atrakcyjną ofertę. Będą to promocje cenowe na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity dostępne wyłącznie w tym dniu w sklepie huawei.pl.
- Marka powinna być zawsze blisko swoich klientów i zmieniać się adekwatnie do ich potrzeb. W dobie pandemii i zwiększonej sprzedaży internetowej, rozwój oferty e-commerce jest naturalnym ruchem. Wierzmy, że nasze OkazjoWTORKI zachęcą klientów do poszukiwania atrakcyjnych ofert na huawei.pl nie tylko we wtorki. Mamy nadzieję, że będzie to inspiracja do regularnych wizyt w naszym sklepie – mówi Paweł Strzelczak, head of e-commerce w Huawei CBG Polska.
Huawei.pl to oficjalny sklep internetowy marki z pełnym portfolio produktowym dostępnym w sprzedaży w Polsce, na które składają się: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, opaski sportowe i sprzęt audio (bezprzewodowe słuchawki czy głośniki). Atutem sklepu jest szeroki wybór akcesoriów, dodatków i urządzeń sieciowych – klient może zaopatrzyć się w etui, selfie stick, plecak na laptop, ładowarkę, power bank, routery czy wymienny pasek do smartwatcha. Huawei.pl to także szereg ofert specjalnych, niedostępnych w żadnym innym sklepie, jak na przykład możliwość zakupu najnowszych inteligentnych okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II.
Oficjalny sklep internetowy huawei.pl wystartował we wrześniu zeszłego roku. Oprócz pełnej gamy produktów oraz specjalnych ofert, gwarantuje szybką, darmową wysyłkę oraz 15 dni na ewentualny zwrot zakupionego towaru. Kupujący mogą skorzystać również z wielu wygodnych form płatności, w tym atrakcyjnych rat 0%.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.