OneDayMore stawia na białko grochu i dyni
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
W odpowiedzi na duży wzrost zainteresowania dietą roślinną producenci żywności szukają rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom wegetarian, wegan, a także osób, które włączają roślinne zamienniki mięsa do diety jedynie jako dodatkową opcję w swoim menu. Konsumenci mogą wybierać spośród produktów bazujących na warzywach, kaszach i roślinach strączkowych (głównie białku soi). Pojawiają się też coraz mniej oczywiste propozycje, bazujące na białku grzybów, czy wodorostów. Wkrótce do sprzedaży trafią roślinne zamienniki mięsa na bazie grochu i z dodatkiem białka dyni od OneDayMore.
Od dawna wiadomo, że nasze zdrowie uzależnione jest od obecności w diecie roślin. O tym, jak ważnym składnikiem zrównoważonej diety są rośliny, potwierdza chociażby zalecenie Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), zachęcające do tego, by spożywać 400 g warzyw i owoców dziennie. W efekcie zachodzących obecnie zmian społecznych i świadomościowych, do zdrowotnych i etycznych pobudek ograniczania mięsa w diecie doszły też kwestie środowiskowe i rosnąca wrażliwość na zmiany klimatyczne. Jak pokazuje raport Roślinnie jemy (panel Ariadna) fleksitarianizm, czyli ograniczanie jedzenia mięsa do minimum, ma się w Polsce coraz lepiej. To też często pierwszy krok do całkowitego wykluczenia z diety produktów mięsnych, faza przejściowa do wegetarianizmu i weganizmu.
- Obserwujemy duży wzrost zainteresowania konsumentów dietą roślinną. Ludzie stają się bardziej świadomi swoich codziennych wyborów i to właśnie ta grupa ma największy wpływ na rozwój kategorii roślinnych zamienników mięsa. Jednakże swoją nowość dedykujemy osobom, którymi motywują względy zdrowotne, dobrostan planety, ale także chęć urozmaicenia standardowej diety. – wskazuje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Roślinne zamienniki mięsa od OneDayMore wejdą na rynek jesienią br. Dostępne w formie burgerów, mielonego, kiełbasek i klopsików będą miały w 100 procentach roślinny skład, a ich bazą będzie białko grochu oraz dodatek białka dyni. Jak deklaruje producent – produkty będą wolne od soi i pszenicy.
- Na potrzeby stworzenia unikalnych receptur produktów uruchomiliśmy Laboratorium roślinnych smaków, gdzie doświadczony zespół ma do dyspozycji nowoczesne zaplecze sprzętowe, pozwalające na osiągniecie nawet najbardziej ambitnych założeń. Białko zawarte w naszych produktach pochodzi głównie z grochu, co na ten moment, wyróżnia nas na tle konkurencji. Naszej pasji tworzenia roślinnych zamienników mięsa towarzyszy idea, że codzienne wybory żywieniowe wpływają nie tylko na nas, ale i na planetę. To siła
napędowa wszystkich naszych pomysłów i misja, która daje nam energię do poszukiwania nowych, jeszcze lepszych formuł roślinnych przysmaków OneDayMore. – dodaje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.
Według raportu Roślinnie Jemy (panel Adriana) ponad 41 proc. Polaków deklaruje, że przy wyborze roślinnych zamienników mięsa ważnym aspektem jest dla nich wartość odżywcza, w tym poziom białka.
Jak podkreśla Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore – Receptury naszych produktów są efektem inspiracji potrzebami konsumentów i pasji tworzenia nowych smaków i formuł. Roślinne zamienniki mięsa OneDayMore odznaczają się wysoką zawartością białka, są źródłem błonnika pokarmowego oraz żelaza i witaminy B12 (składników często deficytowych w dietach roślinnych). Co więcej, nasze burgery, mielone, kiełbaski i klopsiki wizualnie do złudzenia przypominają tradycyjne, mięsne odpowiedniki i w podobny sposób można je wykorzystywać w kuchni, szybko przygotowując smaczne oraz pożywne danie obiadowe lub kolację, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już wkrótce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.