Komunikaty PR

OneDayMore stawia na białko grochu i dyni

2021-06-09  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Maciek Sokołowski
Attention Marketing

Al. Jerozolimskie 92
00-807 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

W odpowiedzi na duży wzrost zainteresowania dietą roślinną producenci żywności szukają rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom wegetarian, wegan, a także osób, które włączają roślinne zamienniki mięsa do diety jedynie jako dodatkową opcję w swoim menu. Konsumenci mogą wybierać spośród produktów bazujących na warzywach, kaszach i roślinach strączkowych (głównie białku soi). Pojawiają się też coraz mniej oczywiste propozycje, bazujące na białku grzybów, czy wodorostów. Wkrótce do sprzedaży trafią roślinne zamienniki mięsa na bazie grochu i z dodatkiem białka dyni od OneDayMore.


Od dawna wiadomo, że nasze zdrowie uzależnione jest od obecności w diecie roślin. O tym, jak ważnym składnikiem zrównoważonej diety są rośliny, potwierdza chociażby zalecenie Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), zachęcające do tego, by spożywać 400 g warzyw i owoców dziennie. W efekcie zachodzących obecnie zmian społecznych i świadomościowych, do zdrowotnych i etycznych pobudek ograniczania mięsa w diecie doszły też kwestie środowiskowe i rosnąca wrażliwość na zmiany klimatyczne. Jak pokazuje raport Roślinnie jemy (panel Ariadna) fleksitarianizm, czyli ograniczanie jedzenia mięsa do minimum, ma się w Polsce coraz lepiej. To też często pierwszy krok do całkowitego wykluczenia z diety produktów mięsnych, faza przejściowa do wegetarianizmu i weganizmu.

 

- Obserwujemy duży wzrost zainteresowania konsumentów dietą roślinną. Ludzie stają się bardziej świadomi swoich codziennych wyborów i to właśnie ta grupa ma największy wpływ na rozwój kategorii roślinnych zamienników mięsa. Jednakże swoją nowość dedykujemy osobom, którymi motywują względy zdrowotne, dobrostan planety, ale także chęć urozmaicenia standardowej diety. – wskazuje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

 

Roślinne zamienniki mięsa od OneDayMore wejdą na rynek jesienią br. Dostępne w formie burgerów, mielonego, kiełbasek i klopsików będą miały w 100 procentach roślinny skład, a ich bazą będzie białko grochu oraz dodatek białka dyni. Jak deklaruje producent – produkty będą wolne od soi i pszenicy.

 

- Na potrzeby stworzenia unikalnych receptur produktów uruchomiliśmy Laboratorium roślinnych smaków, gdzie doświadczony zespół ma do dyspozycji nowoczesne zaplecze sprzętowe, pozwalające na osiągniecie nawet najbardziej ambitnych założeń. Białko zawarte w naszych produktach pochodzi głównie z grochu, co na ten moment, wyróżnia nas na tle konkurencji. Naszej pasji tworzenia roślinnych zamienników mięsa towarzyszy idea, że codzienne wybory żywieniowe wpływają nie tylko na nas, ale i na planetę. To siła
napędowa wszystkich naszych pomysłów i misja, która daje nam energię do poszukiwania nowych, jeszcze lepszych formuł roślinnych przysmaków OneDayMore. – dodaje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

 

Według raportu Roślinnie Jemy (panel Adriana) ponad 41 proc. Polaków deklaruje, że przy wyborze roślinnych zamienników mięsa ważnym aspektem jest dla nich wartość odżywcza, w tym poziom białka.

 

Jak podkreśla Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore – Receptury naszych produktów są efektem inspiracji potrzebami konsumentów i pasji tworzenia nowych smaków i formuł. Roślinne zamienniki mięsa OneDayMore odznaczają się wysoką zawartością białka, są źródłem błonnika pokarmowego oraz żelaza i witaminy B12 (składników często deficytowych w dietach roślinnych). Co więcej, nasze burgery, mielone, kiełbaski i klopsiki wizualnie do złudzenia przypominają tradycyjne, mięsne odpowiedniki i w podobny sposób można je wykorzystywać w kuchni, szybko przygotowując smaczne oraz pożywne danie obiadowe lub kolację, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już wkrótce.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Opolska fabryka Nutricia z tytułem Lidera Transformacji Energetycznej 2024 Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Opolska fabryka Nutricia z tytułem Lidera Transformacji Energetycznej 2024

  Spółka Nutricia Zakłady Produkcyjne, będąca częścią grupy spółek DANONE, otrzymała tytuł Lidera Transformacji Energetycznej 2024. W konkursie o tej samej nazwie
Przemysł spożywczy Białka alternatywne pozwolą zwiększyć udział gruntów na uprawy ekologiczne
2024-03-28 | 11:30

Białka alternatywne pozwolą zwiększyć udział gruntów na uprawy ekologiczne

Wspieranie rolników w rozszerzaniu alternatywnej produkcji białka mogłoby pomóc Polsce osiągnąć samowystarczalność żywnościową i zmniejszyć swój ślad węglowy,
Przemysł spożywczy Chocoflation – czekoladowa inflacja przed Wielkanocą?
2024-03-25 | 11:30

Chocoflation – czekoladowa inflacja przed Wielkanocą?

W skrócie  • Czy „czeko-flacja” to tylko kolejny pretekst do podnoszenia cen czekoladowych jajek, króliczków i kurczaczków przed Wielkanocą?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.