Opakowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą. MAZOP Group poszerza swoją ofertę
MAZOP Group, polski producent opakowań dla e-commerce i przemysłu, przedstawił najnowsze rozwiązanie - opakowanie SAFEBOX. Produkt powstał z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa przesyłek w trakcie dystrybucji, a także w celu sprostania potrzebom firm, które poszukują skutecznych rozwiązań antykradzieżowych. MAZOP Group rozpoczął już realizację pierwszych zamówień dla branży AGD i RTV.
- Od pewnego czasu chcieliśmy dołączyć do naszej oferty opakowanie tekturowe, które zwiększy bezpieczeństwo dostarczanych przesyłek. Opakowanie Safebox nie tylko zapewnia dużą odporność zawartości paczki przed uszkodzeniem, ale również utrudnia próby włamania. Już na początku roku odezwał się do nas klient z sektora AGD i RTV, poszukujący dokładnie takiego rozwiązania. Jesteśmy dumni, że nasza gotowość do reagowania na potrzeby rynku przynosi efekty. Widząc pozytywny odbiór, planujemy dalsze ekspansje produktu i jego zastosowań, również w innych branżach. – informuje Krzysztof Rusin, prezes MAZOP Group SA.
Wyjątkowa konstrukcja SAFEBOX oferuje zarówno wysoki poziom bezpieczeństwa, jak i praktyczność, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla firm dystrybuujących towary o wysokiej wartości lub narażonych na ryzyko kradzieży. Opakowanie posiada podwójne dno, dzięki któremu nie da się włożyć ręki do środka. Przy próbie ponownego otworzenia automatycznie zamykające się skrzydełka wyraźnie informują, że paczka została już otwarta.
Konstrukcja opakowania, wykonana została z wytrzymałej tektury wzmocnionej dodatkowymi elementami i ma zapewniać większą odporność na uszkodzenia oraz próby kradzieży. Opakowanie można dostosować do różnych rozmiarów i kształtów produktów dla firm o zróżnicowanym asortymencie oraz łatwo złożyć i magazynować. Do produkcji opakowania wykorzystano ekologiczne i recyklingowe materiały.
MAZOP Group SA. dzięki własnym działom projektowym oraz R&D, nieustannie rozwija swoje portfolio produktowe. Z ostatnich rozwiązań można wyróżnić ekologiczne i wytrzymałe opakowania do transportu baterii oraz ładowarek dla samochodów elektrycznych, które już teraz są zamawiane przez wiodących przedstawicieli z branży automotive.
Rozwój na rynkach zagranicznych stanowi potencjał dalszego wzrostu skali działalności MAZOP Group SA. Polski producent opakowań odnotował imponujący wzrost sprzedaży m.in. w Szwecji (306%), Holandii (265%) oraz Czechach (265%). Dodatkowo spółka planuje rozbudować swoją obecność na innych opłacalnych rynkach oraz po raz pierwszy otworzyć własny dział handlowy na niemieckim rynku.
MAZOP Group SA. w dalszym ciągu podtrzymuje swoje plany związane z debiutem na rynku NewConnect.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.