Komunikaty PR

Opakowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą. MAZOP Group poszerza swoją ofertę

2024-03-04  |  01:00
Biuro prasowe

MAZOP Group, polski producent opakowań dla e-commerce i przemysłu, przedstawił najnowsze rozwiązanie - opakowanie SAFEBOX. Produkt powstał z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa przesyłek w trakcie dystrybucji, a także w celu sprostania potrzebom firm, które poszukują skutecznych rozwiązań antykradzieżowych. MAZOP Group rozpoczął już realizację pierwszych zamówień dla branży AGD i RTV.

- Od pewnego czasu chcieliśmy dołączyć do naszej oferty opakowanie tekturowe, które zwiększy bezpieczeństwo dostarczanych przesyłek. Opakowanie Safebox nie tylko zapewnia dużą odporność zawartości paczki przed uszkodzeniem, ale również utrudnia próby włamania. Już na początku roku odezwał się do nas klient z sektora AGD i RTV, poszukujący dokładnie takiego rozwiązania. Jesteśmy dumni, że nasza gotowość do reagowania na potrzeby rynku przynosi efekty. Widząc pozytywny odbiór, planujemy dalsze ekspansje produktu i jego zastosowań, również w innych branżach. – informuje Krzysztof Rusin, prezes MAZOP Group SA.

Wyjątkowa konstrukcja SAFEBOX oferuje zarówno wysoki poziom bezpieczeństwa, jak i praktyczność, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla firm dystrybuujących towary o wysokiej wartości lub narażonych na ryzyko kradzieży. Opakowanie posiada podwójne dno, dzięki któremu nie da się włożyć ręki do środka. Przy próbie ponownego otworzenia automatycznie zamykające się skrzydełka wyraźnie informują, że paczka została już otwarta.

Konstrukcja opakowania, wykonana została z wytrzymałej tektury wzmocnionej dodatkowymi elementami i ma zapewniać większą odporność na uszkodzenia oraz próby kradzieży. Opakowanie można dostosować do różnych rozmiarów i kształtów produktów dla firm o zróżnicowanym asortymencie oraz łatwo złożyć i magazynować. Do produkcji opakowania wykorzystano ekologiczne i recyklingowe materiały.

MAZOP Group SA. dzięki własnym działom projektowym oraz R&D, nieustannie rozwija swoje portfolio produktowe. Z ostatnich rozwiązań można wyróżnić ekologiczne i wytrzymałe opakowania do transportu baterii oraz ładowarek dla samochodów elektrycznych, które już teraz są zamawiane przez wiodących przedstawicieli z branży automotive.

Rozwój na rynkach zagranicznych stanowi potencjał dalszego wzrostu skali działalności MAZOP Group SA. Polski producent opakowań odnotował imponujący wzrost sprzedaży m.in. w Szwecji (306%), Holandii (265%) oraz Czechach (265%). Dodatkowo spółka planuje rozbudować swoją obecność na innych opłacalnych rynkach oraz po raz pierwszy otworzyć własny dział handlowy na niemieckim rynku.

MAZOP Group SA. w dalszym ciągu podtrzymuje swoje plany związane z debiutem na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.