Komunikaty PR

Opakowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą. MAZOP Group poszerza swoją ofertę

2024-03-04  |  01:00
Biuro prasowe

MAZOP Group, polski producent opakowań dla e-commerce i przemysłu, przedstawił najnowsze rozwiązanie - opakowanie SAFEBOX. Produkt powstał z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa przesyłek w trakcie dystrybucji, a także w celu sprostania potrzebom firm, które poszukują skutecznych rozwiązań antykradzieżowych. MAZOP Group rozpoczął już realizację pierwszych zamówień dla branży AGD i RTV.

- Od pewnego czasu chcieliśmy dołączyć do naszej oferty opakowanie tekturowe, które zwiększy bezpieczeństwo dostarczanych przesyłek. Opakowanie Safebox nie tylko zapewnia dużą odporność zawartości paczki przed uszkodzeniem, ale również utrudnia próby włamania. Już na początku roku odezwał się do nas klient z sektora AGD i RTV, poszukujący dokładnie takiego rozwiązania. Jesteśmy dumni, że nasza gotowość do reagowania na potrzeby rynku przynosi efekty. Widząc pozytywny odbiór, planujemy dalsze ekspansje produktu i jego zastosowań, również w innych branżach. – informuje Krzysztof Rusin, prezes MAZOP Group SA.

Wyjątkowa konstrukcja SAFEBOX oferuje zarówno wysoki poziom bezpieczeństwa, jak i praktyczność, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla firm dystrybuujących towary o wysokiej wartości lub narażonych na ryzyko kradzieży. Opakowanie posiada podwójne dno, dzięki któremu nie da się włożyć ręki do środka. Przy próbie ponownego otworzenia automatycznie zamykające się skrzydełka wyraźnie informują, że paczka została już otwarta.

Konstrukcja opakowania, wykonana została z wytrzymałej tektury wzmocnionej dodatkowymi elementami i ma zapewniać większą odporność na uszkodzenia oraz próby kradzieży. Opakowanie można dostosować do różnych rozmiarów i kształtów produktów dla firm o zróżnicowanym asortymencie oraz łatwo złożyć i magazynować. Do produkcji opakowania wykorzystano ekologiczne i recyklingowe materiały.

MAZOP Group SA. dzięki własnym działom projektowym oraz R&D, nieustannie rozwija swoje portfolio produktowe. Z ostatnich rozwiązań można wyróżnić ekologiczne i wytrzymałe opakowania do transportu baterii oraz ładowarek dla samochodów elektrycznych, które już teraz są zamawiane przez wiodących przedstawicieli z branży automotive.

Rozwój na rynkach zagranicznych stanowi potencjał dalszego wzrostu skali działalności MAZOP Group SA. Polski producent opakowań odnotował imponujący wzrost sprzedaży m.in. w Szwecji (306%), Holandii (265%) oraz Czechach (265%). Dodatkowo spółka planuje rozbudować swoją obecność na innych opłacalnych rynkach oraz po raz pierwszy otworzyć własny dział handlowy na niemieckim rynku.

MAZOP Group SA. w dalszym ciągu podtrzymuje swoje plany związane z debiutem na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.