Osiedle Zielone sprzedane w całości
Dekpol Deweloper sprzedał wszystkie mieszkania w ramach inwestycji Osiedle Zielone, zlokalizowanej w gdańskiej dzielnicy Jasień. W zrealizowanym i oddanym do użytkowania ostatnim budynku C4 powstały 42 przestronne mieszkania. Inwestycję wyróżnia nowoczesna architektura i przemyślany układ pomieszczeń w lokalach.
Dekpol Deweloper zakończył realizację bardzo popularnej wśród klientów inwestycji Osiedle Zielone. W ramach budynku C4 zostało sprzedane ostatnie gotowe mieszkanie.
„Osiedle Zielone to jedna z naszych najbardziej popularnych inwestycji. Kameralny zespół budynków wielorodzinnych o niskiej zabudowie powstał w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Jasień. O atrakcyjności i popularności projektu stanowił zarówno funkcjonalny rozkład pomieszczeń oraz doskonała lokalizacja z łatwym dostępem do transportu miejskiego, gwarantującego wygodny dojazd do wszystkich dzielnic miasta” - powiedział Sebastian Barandziak, Prezes Dekpol Deweloper.
Kompleks Osiedle Zielone powstał w malowniczym otoczeniu przyrody i w pobliżu rozwiniętej infrastruktury handlowo-usługowej. Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Potęgowskiej, w południowej części Gdańska, pomiędzy ul. Armii Krajowej i obwodnicą trójmiejską oraz na wschód od Jeziora Jasień. Cały projekt charakteryzowała m.in. nowoczesna architektura i przemyślany układ pomieszczeń. W budynku C4 powstały łącznie 42 mieszkania o metrażach od 39 do 77 m2 oraz rozkładzie od 2 do 4 pokoi. Do lokali na parterze przynależą przestronne tarasy i ogródki, a do tych na wyższych kondygnacjach słoneczne balkony i loggie.
W obecnej ofercie Dekpol Deweloper na terenie Gdańska znajdują się m.in. mieszkania powstające w ramach inwestycji: Foresta, Pastelowe, Lazur Park, Villa Neptun oraz apartamenty w luksusowym projekcie Sol Marina.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.