Komunikaty PR

Otwarcie drugiego Bricomarché w Bytomiu w ciągu pół roku

2020-02-26  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój sieci Bricomarché. 26 lutego br. odbyło się uroczyste otwarcie sklepu pod tym szyldem w Bytomiu. To już drugi supermarket Bricomarché działający w tym mieście, 11. w województwie śląskim i 164. w Polsce. Mieszkańcy Bytomia zyskają nie tylko bezpośredni dostęp do oferty liczącej 29 tysięcy artykułów, ale także 32 nowe miejsca pracy i akcje społeczne organizowane przez Muszkieterów.

Cieszymy się, że w odstępie zaledwie połowy roku otworzyliśmy kolejny sklep, dzięki któremu mieszkańcy Bytomia i okolicznych miast zyskają łatwiejszy dostęp do produktów z działów: artykuły budowlane, majsterkowanie, ogród i dekoracjamówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce i dodaje Drugie Bricomarché w Bytomiu do najlepszy dowód na to, że nasza oferta produktowa została doceniona przez lokalną społeczność.

Nowo otwarty sklep Bricomarché został zlokalizowany przy ulicy Zabrzańskiej 33. Łączna powierzchnia supermarketu wynosi 2 200 m2 i pozwala zaoferować klientom dostęp do 29 tys. artykułów typu DIY. W pobliżu sklepu zlokalizowany został ogród zewnętrzny liczący 1 000 m2 oraz parking mieszczący 100 aut. Klienci Bricomarché będą mogli skorzystać z dodatkowych usług takich jak transport zamówionego towaru, cięcie blatów czy wycinanie otworów w zlewozmywakach.

Otwarcie drugiego sklepu Bricomarché w Bytomiu niesie za sobą wiele korzyści dla okolicznych mieszkańców. Gwarantuję, że sklep przy ulicy Zabrzańskiej 33 zapewni swoim klientom nie tylko atrakcyjne ceny, ale przede wszystkim fachowe doradztwo naszych pracowników mówi Marek Gawliński, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché w Bytomiu i dodajeCieszę się, że od teraz Bytomianie skorzystają z oferty Bricomarché także w innej części naszego miasta.  

W związku z otwarciem drugiego, bytomskiego sklepu Bricomarché na mieszkańców tego miasta czekało wiele atrakcji. Pierwsi klienci nowo otwartego supermarketu mogli wziąć udział w poczęstunku i konkursach z nagrodami. W dniu otwarcia supermarketu przewidziane zostały również liczne atrakcje skierowane do najmłodszych odwiedzających. Z myślą o nich zorganizowano różnorodne animacje, wśród których znalazły się m.in. malowanie twarzy, jak też słodki poczęstunek.

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Bytomiu:

  • Adres sklepu: ul. Zabrzańska 33, 41-907 Bytom
  • Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota: 8:00-21:00, niedziele handlowe: 10:00-18:00
  • Liczba pracowników: 32
  • Liczba kas: 3
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, bony Grupy Muszkieterów i Sodexo

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.