Panasonic prezentuje proste narzędzie do obliczeń urządzeń chłodniczych CO2
Panasonic Heating & Cooling przedstawia nowy, innowacyjny kalkulator online, CO2 Refrigeration Designer zawierający pełną gamę produktów chłodniczych CO2 Panasonic. To przyjazne dla użytkownika narzędzie ma na celu zwiększenie produktywności, maksymalizację wydajności oraz zapewnienie wsparcia dla inżynierów, instalatorów i techników przez uproszczenie obliczeń, co gwarantuje zoptymalizowane rozwiązania i osiągnięcie lepszych efektów pracy urządzeń.
Nowy CO2 Refrigeration Designer został podzielony na pięć sekcji, które mogą być wykorzystywane kolejno lub oddzielnie:
· Wybór Temperatury Parowania,
· Kalkulator Mocy Chłodzenia,
· Kalkulator Przewodów Czynnika Chłodnieczego,
· Kalkulator Ilości Czynnika Chłodniczego,
· Szybki dobór EEV (elektroniczny zawór rozprężny).
Każdy dział jest sformatowany w sposób przejrzysty i łatwy w obsłudze, co pozwala na szybkie obliczenia za pomocą kilku kliknięć myszki.
Podczas pracy z różnymi produktami, rozwiązaniami o różnych wielkościach jednocześnie, dostępne narzędzia mogą okazać się skomplikowane i trudne w obsłudze. Nowy CO2 Refrigeration Designer Panasonic pozwala użytkownikowi na pełen zakres wyboru: od temperatury komory, poprzez wybór przewodów i zaworów rozprężnych, do poszczególnych obszarów, zgodnie z zapotrzebowaniem.
Nowe narzędzie Panasonic to nie tylko oszczędność czasu, ale także ochrona przed błędami obliczeniowymi. Szacowany średni czas obliczenia z wykorzystaniem tego narzędzia to tylko dwie minuty, podczas gdy dostępne dotychczas na rynku narzędzia do obliczeń potrzebują na ich wykonanie nawet godziny. Dla zwiększenia wygody kalkulator można zainstalować na urządzeniach mobilnych takich, jak smartfony i tablety, a wyniki drukować na papierze lub zapisywać w formacie PDF.
CO2 Refrigeration Designer jest dostępny na witrynie Panasonic PRO Club https://www.panasonicproclub.com/.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.