PANASONIC SKUPI SIĘ NA NARZĘDZIACH DO WSPÓŁPRACY DLA PRZEDSIĘBIORSTW
Firma Panasonic ogłosiła zamiar rozszerzenia swojej oferty produktowej w 2021 r. W przyszłym roku zaproponuje więcej rozwiązań do współpracy, aby sprostać zmieniającym się potrzebom europejskich przedsiębiorstw. Większa koncentracja na zdalnych prezentacjach oraz rozwiązaniach do komunikacji w połączeniu z cieszącymi się uznaniem ekranami dotykowymi i projektorami ułatwi udostępnianie danych, współpracę i prezentowanie informacji. Ponadto firma Panasonic będzie pełnić rolę jednego zintegrowanego dostawcy oferującego pełen zakres rozwiązań technologicznych dopasowanych do wszelkich potrzeb.
Tendencje społeczne i biznesowe są zbieżne i z pewnością zmienią specyfikę naszej pracy, wyjaśnia Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w firmie Panasonic Business. Wejście na rynek pracy przedstawicieli pokolenia Z spowodowało wzrost zapotrzebowania na intuicyjną technologię, natomiast możliwość korzystania z własnych urządzeń (ang. Bring Your Own Device, BYOD) zwiększyła zapotrzebowanie na szybką, otwartą i bezprzewodową łączność. Obserwujemy odchodzenie od formalnych prezentacji na rzecz przestrzeni roboczych opartych w większym stopniu na współpracy. Wobec tego organizacje potrzebują szeregu zintegrowanych rozwiązań do zdalnej współpracy i prezentacji, które są od razu gotowe do użycia w dowolnym środowisku. Panasonic dostarcza właśnie takie produkty, dodaje Kulessa.
Panasonic oferuje szereg bezprzewodowych technologii Plug & Play dla miejsc pracy umożliwiających korzystanie z własnych urządzeń. Pozwalają one pracownikom szybko przystąpić do realizacji powierzonych zadań niezależnie od sprzętu. Na przykład niedawno wprowadzony na rynek przez firmę Panasonic bezprzewodowy system prezentacji PressIT to wygodne i przystępne rozwiązanie, które za pomocą jednego przycisku umożliwia współdzielenie treści przez aż cztery osoby jednocześnie. Organizacje, które potrzebują wysokiej klasy zintegrowanego rozwiązania do prezentacji, mogą w pełni połączyć bezprzewodowy system prezentacji WolfVision Cynap Pure z monitorami Panasonic SQ1 za pomocą modułu Intel SDM, całkowicie eliminując konieczność używania kabla, adaptera i dekodera. Bezprzewodowe projektory Panasonic również zmniejszają do minimum konieczność stosowania kabli. Moduł komunikacji bezprzewodowej umożliwia przystosowanie wielu różnych modeli projektorów do zmieniających się miejsc pracy.
Panasonic oferuje również szereg monitorów dotykowych na podczerwień oraz monitorów z technologią dotykową InGlass stworzonych z myślą o współpracy i nauce, które umożliwiają robienie notatek na ekranie z niezwykłą precyzją. Oprócz nich dostępne są wszechstronne interaktywne tablice i interaktywne projektory. Wspólnie zapewniają one odpowiednie rozwiązania dla każdego środowiska opartego na współpracy.
Aby umożliwić osobom pracującym zdalnie komunikację ze współpracownikami, Panasonic oferuje system wideokonferencji na odległość HD Visual Communications oraz monitory z technologią optymalizującą platformę CISCO WebEx, które ułatwiają użytkowanie oraz poprawiają jakość dźwięku i obrazu w trakcie wirtualnych spotkań.
Na 2021 r. planowane jest wprowadzenie do oferty gamy dodatkowych, nowych produktów do współpracy.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Panasonic Business: https://business.panasonic.co.uk/visual-system/presentation-collaboration-solutions

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.